Select All
  • Umar
    35K 1K 5

    Umar seorang pemuda yang panas baran. Pada satu malam, dia mimpikan perkara yang akan mengubah hidupnya seratus peratus. "Kalau cinta, jangan marah"

  • Senior Year ✔
    283K 6.6K 15

    Most of the chapters have been deleted sebab author dah fakap hahahaha tapi kalau nak baca, teruskan je la LOL.

    Completed  
  • Psychology Test ✔
    1.4M 80.4K 39

    ■ complete ■ Psychopath adalah gangguan jiwa dimana anda tidak memiliki emosi atau rasa simpati sama sekali. Anda bila mengikuti test ini kalau anda mahu tahu adakah anda tergolong dalam kalangan 'psychopath' atau tidak. Anda juga boleh berkongsi test ini kepada keluarga atau kawan anda. Dan dengarlah jawapan mereka...

    Mature
  • CERPEN
    87.3K 2.6K 11

    Himpunan cerpen hilang akal.

    Mature
  • CERPEN HARI JUMAAT
    371K 11.4K 53

    Cerpen-cerpen baru oleh mereka yang pernah hasilkan novel Fixi. Kongsikan kegembiraan ini setiap hari Jumaat! Siri ini disiarkan sempena tahun 2016 dan kini dah tamat.

    Completed  
  • Akhtiera
    6.8K 168 2

    Bukan kisah percintaan antara lelaki kaya dan wanita lurus bendul, bukan juga kisah percintaan kahwin paksa, bukan juga kisah percintaan antara lelaki playboy dan wanita kuat meroyan, bukan kisah percintaan yang korang semua idamkan.

  • Encik Agus dan Instafamous
    102K 2.4K 11

    Pada suatu hari, Encik Agus berkenalan dengan seorang Instafamous. Dan pertemuan itu telah menjadikan hidup Encik Agus huru-hara. Benar kata orang, gambar mempunyai seribu makna dan orang yang kerap mengupload gambar pula mempunyai seribu gila.

  • Si Polan
    18.3K 281 23

    Cerita tentang seorang jejaka bernama Polan yang ingin mencari cinta abadi. Bercinta dengan kembar. Kawan yang merupakan lawan. Dan banyak lagi. Di dalam cerita ini terdapat banyak flashback. Harap bersabar. Aku dah cakap kan, sabar. Dasar gemuk malas sabar.

  • Cupid's Match : CUPID'S MATCH BOOK 1
    60.9M 2.9M 83

    [IN BOOKSTORES AND KINDLE UNLIMITED NOW!] What if you were matched with the original love god? --- When Lila goes to the Cupids Matchmaking Service it is to tell them to stop spamming her. Instead she finds out that cupids are real, she has been matched with a dangerous love god, and that he is coming to find her. So...

    Completed