WANTS HIM

Por Girl_with_laws

336K 12.6K 2.2K

*פתחתי את הטלפון שלי מנסה לחייג לאימי שתבוא לקחת אותי. ~אין קליטה~ שיט. "פאק" אני ממלמלת לעצמי. איך אין פה... Más

Chapter 1-
Chapter 2-
Chapter 3-
Chapter 4-
Chapter 5-
Chapter 6-
Chapter 7-
Chapter 8-
Chapter 9-
Chapter 10-
Chapter 11-
Chapter 12-
Chapter 13-
Chapter 14-
Chapter 15-
Chapter 16-
Chapter 17-
Chapter 18-
Chapter 19-
Chapter 20-
Chapter 21-
Chapter 22-
Chapter 23-
Chapter 25-
Chapter 26-
Chapter 27-
Chapter 28-
Chapter 29- Last But Don't List!!
Apiloge
ONE GIRL
עמוד באינסטגרם!!

Chapter 24-

9.3K 355 60
Por Girl_with_laws

אז ככה לחברתי היקרה פה user49288995 יש טיול והיא בנסיעה ארוכה ומשעמם לה. אז החלטתי לפנק אותה ואותכם בפרק!!

קריאה מהנה יפיופות💗
~~~~

פרק 24-

נקודת מבט של שרלוט (תודו שהתגעגעתן!)

עברו כבר שלושה שבועות מאז הכל. שלושה שבועות מושלמים בזמן הזה התגוררתי באחוזה של אית'ן. כל בוקר לצידו השכיח ממני את המחשבות הרעות של הדברים שעברתי בגללו. הוא התייחס אלי כמו אל מלכה וכל לילה ביקש ממני סליחה ואמר לי כמה הוא מצטער על מה שעשה לי בעבר. בחיים לא חשבתי שהוא יאהב אותי. אני עד עכשיו בטוחה שאני חולמת ואני ממש לא רוצה להתעורר. אני באמת אוהבת את אית'ן. אני רואה כמה הוא מחכה בשבילי. אני מרגישה בטוחה לתת לו את הבתולים שלי ואני יעשה את זה. אבל קודם כל עלי לפגוש את משפחתי. אני מתגעגעת אל כולם בטירוף והדמעות מתחילות לזלוג בכל פעם שאני חושבת על המשפחה והחברות.

"אית'ן" קראתי לו. הכנתי ארוחת בוקר. פנקייקים. "אני מגיע יפתי" הוא אמר ותוך שתי דקות הגיע למטבח כאשר הוא מחבק אותי מאחור ומנשק בצווארי. גבי היה מופנה אליו כי הפכתי את הפנקייק האחרון במחבת. זה היה הפנקייק הכי גדול! "זה הפנקייק שלי" הוא קבע. "היי! אני בניתי עליו כך לך פנקייקים אחרים" אמרתי לו בעצבים מזויפים והוא שם לב לזה. "זה שלי!" אמר. "זה הפנקייק שלי!" התווכחנו כמו ילדים בגן. "אתה לא הולך לומר לי משה-" הוא קטע אותי בנשיקה. "אני אוהב אותך" הוא אמר מרעיד לי את כל האיברים הפנימיים בגוף (=תודו שזה מקורי רצח!) "גם אני" אמרתי. "גם את מה?" חיכה לשמוע את הכל. "גם אני אוהבת את עצמי" אמרתי מוציאה לו לשון. "נחמד" הוא אמר ונשך את שפתי התחתונה. "אוץ' זה כאב" אמרתי. "גם לי זה כאב שלא אמרת לי שאת אוהבת אותי" הוא אמר ולקח כמה פנקייקים מהקערה. "באמת נראה לך שאני לא אוהבת אותך??" שאלתי אותו המומה. "כן" הוא ענה מושך בכתפיו. "אני אוהבת אותך יותר מידי בשביל שאתה תעז להגיד שאני לא אוהבת אותך!" אמרתי לו והוא חייך. "שמח שאת חושבת ככה" הוא חמוד. "בתיאבון" אמרתי לו והתחלנו לאכול. כמובן שאני אכלתי את הפנקייק הגדול!

"ממ זה טעים" אית'ן התענג על הפנקייק. "אבל" הוא אמר. "משהו לא טעים?" שאלתי לחוצה. "זה לא טעים יותר ממך. הטעם שלך הוא המועדף עלי" אמר גורם לי להסמיק. "יפה לך אדום" אמר לי. "אני בטוחה שלא תאהב את הצבע הזה כשאני יהיה במחזור" אמרתי לו. "את רומזת משהו?" שאל והתרגשות נשמעה בקולו. הוא רוצה את זה בדיוק כמוני. "אני רומזת שאני רוצה לפגוש את המשפחה שלי" אמרתי לו והוא נחנק. "אתה רוצה כוס מים?" שאלתי. "לא זה בסדר" אמר לאחר שנרגע קצת. "בסדר, את תיפגשי איתם מחר" הוא אמר לי ואני חייכתי מאושרת. "אני אוהבת אותך הכי בעולם" אמרתי לו. "גם אני אוהב את עצמי הכי בעולם" הוא החזיר לי. גלגלתי את עיניי ופיניתי את הצלחות שלנו כשסיימנו לאכול.

התגעגעתי כל כך למשפחה שלי. אני לא מאמינה שאני הולכת לפגוש אותם מחר!

----

"בוקר טוב בייב" קולו הצרוד של אית'ן נשמע. אוח הוא כל כך סקסי. "תפסיק עם הקול הזה!" דרשתי. "למה. את לא אוהבת?" שאל. "הוא יותר מידי סקסי" אמרתי לו והוא צחק. "מזל שאת חושבת ככה. כי כך או כך אני לא יכול לשנות את זה" הוא אמר לי ואני חיבקתי אותו. "תתארגני את הולכת להיפגש עם המשפחה וחברות" הוא אמר לי ואני שמחתי. "מה עם ידידים?" שאלתי. ראיתי איך הלסת שלו התקשחה ורציתי להתפקע מצחוק. "ידידים?" שאל לא מרוצה. "כן, יש לי הרבה ידידים. חתיכים רצח" אמרתי לו מתגרה. "תירגעי ומהר לפני שאני יסמן אותך בכל הגוף כדי שהידידים האלה שלך יבינו למי את שייכת!" אמר וקינא. "אתה חתיכת קנאי" התפרצתי בצחוק. "אלה החיים מותק את בחרת אותי ואת תסבלי את כל הפאקים שבי!" הוא אמר. "זה לא פאק זה הדבר הכי חמוד בעולם!" אמרתי לו וחיבקתי אותו. הוא נישק אותי על השפתיים ואז התנתקנו. "קדימה דרלינג אין לך כבר זמן להתארגן" אמר.

התחלתי להתלבש. לבשתי ג'ינס צמוד בגזרה גבוהה וחולצת בטן שיחד עם הג'ינס היא לא כל כך חולצת בטן. והתאפרתי. שנים שלא התאפרתי. מרחתי על פניי את שכבת המייקאפ שאני אף פעם לא שוכחת למרוח קצת ברונזר וסומק. איילינר ומסקרה ולבסוף אודם ורדרד ועדין. "מוכנה" אמרתי לאחר שסיימתי להתיז על עצמי קצת בושם. "תודה לאל חשבתי שזה לא יקרה" אית'ן אמר ואני צחקתי מעט.

יצאנו מהאחוזה והוא התחיל לנסוע לעבר הבית שלי. אני הולכת לפגוש את ההורים שלי ואת חברות שלי אחרי ים זמן שלא התראינו ויותר מזה אני הולכת להראות לכולם את חבר שלי!! אני חושבת שזה היום הכי טוב בחיים שלי.

הגענו לבית שלי. לבית שלי!! "אומיגאדד" התרגשתי וכשהסתכלתי על אית'ן מבט עצוב היה על פניו. "אתה בסדר?" שאלתי בדאגה. "אני מצטער" אמר וחיבקתי אותו. "זה בסדר" אמרתי לו והוא נרגע מעט. יצאנו מרכבו של אית'ן היישר אל דלת ביתי. אני לא מאמינה. אני כל כך התגעגעתי! נקשתי בדלת וחיכיתי. הדלת נפתחה ואימי הופיעה מולי. "אמאאא!!!!" צרחתי בהתרגשות ודמעות עלו לעיניי. "התגעגעתי אלייך ילדתי" אמרה כשהיא מחבקת אותי ולא משחררת אף אחת מאיתנו לא רצתה. "אני כל כך אוהבת אותך אמא" אמרתי לה. "גם אני נסיכה שלי. איך היה בהוואי?" השתעלתי קצת לאור שאלתה אך עניתי. "משגע רק חבל שכל התמונות נמחקו. לא נורא פעם אחרת" אמרתי כשידעתי שהשאלה הבאה שלה הולכת להיות על תמונות. פתאום ראיתי את אבי. "אבא!" קראתי באושר וחיבקתי אותו. "התגעגעתי אלייך" אמרתי והדמעות פרצו לגמרי. "גם אני התגעגעתי יקירה" אמר לי וחייך. "אני כל כך התגעגעתי אליכם" אמרתי להם. "היית מנותקת מהכל שם אה?" אבי שאל. "כן הייתי צריכה קצת שקט בכל זאת הוואי" אמרתי להם. בחיי שאני שונאת לשקר אבל אני חייבת.

לפתע אימי לקחה אותי הצידה. "מי זה בחור החתיך הזה?" שאלה וקרצה לכיווני. "אית'ן" קראתי לו כשראיתי שהוא נעמד באמצע הבית לא יודע מה לעשות. אית'ן נעמד לידי מחבק אותי מהצד ולוחץ לאימי את היד. "אני אית'ן" הוא אמר. "אמא. זה אית'ן חבר שלי" אמרתי בחיוך מאושר. אימי הופתעה. "את החתיך ביותר בחרת לך!" אמרה וראיתי איך אית'ן מובך קצת. "תודה" הוא אמר בכדי לא לצאת שקט מידי. אבי מיד הגיע. "מי זה?" שאל. "זה אית'ן. חבר שלי" אמרתי שוב ואבי לא פספס שנייה ולקח אותו לצד לשיחת גברים.

נשארנו רק אני ואימי. "אימא אני אוהבת אותך כל כך" אמרתי לה לא מעכלת שהיא עומדת מולי. "גם אני יפה" היא אמרה לי ואני חייכתי ללא הפסקה. "מה עם לורן?" שאלתי. היא מתגעגעת אלייך מלא. לא הבינה איך טסת בלי להציע לה גם" אימי צחקקה וכך גם אני. כל כך מתאים ללורן. "ניראלי שאני אתקשר אליה עכשיו" אמרתי ואימי הנהנה הולכת לעבר אבי ואית'ן. הוצאתי את הטלפון מכיסי מחייגת ללורן ומתגעגעת לקולה. "שרלוט!!!!!" צרחה נשמעה בקו של הטלפון וקפצתי מבהלה. "אווץ הרסת לי את האוזן!" כעסתי עליה בצחוק. "ככה לטוס להוואי בלי להגיד לי?" שאלה אותי ואני שתקתי. ידעתי שזה יגיע. "זה לא היה מתכונן ויש לי חבר!" אמרתי לה בכדי לעביר נושא. כל כך לא רציתי שהיא תתחיל לחפור לי על זה אבל כשאין ברירה אז אין ברירה. "חבר חבר??" שאלה קצת מופתעת. "כן" אמרתי לה והיא צרחה מאושר" אנחנו חייבות לצאת. מה דעתך על היום באחד מהמועדונים?" שאלה. "מתאים לי" אמרתי לה. "יאללה נסיכה נתראה!" אמרה לי והשיחה נותקה. כל כך התגעגעתי אליה.

הלכתי מהר לסלון איפה שההורים שלי ואית'ן ישבו. ראיתי את ההפך ממה שציפיתי. אית'ן צחק איתם ונהנה. זה באמת מוזר. הצטרפתי אליהם מתיישבת על יד אית'ן והוא מחבק אותי ומנשק אך אני הזזתי את פני ויצא שהוא נישק אותי בלחי. מה לעשות? ההורים שלי מטר מאיתנו אני ממש לא מתכוונת להצטרפת איתו עכשיו מולם. אחרי זה אימי הלכה ואבי יחד איתה. "למה לא נתת לי לנשק אותך" אית'ן שאל. "אני לא ינשק אותך מולם. זה מביך!" אמרתי לו והוא צחק. "את כבר גדולה מה מביך?" שאל. "לא יודעת זה מביך" אמרתי ונישקתי אותה נשיקה קצרה בפה. "אני יפצה אותך אחרי זה" אמרתי לו והוא נדלק. "תירגע חמוד היום אני הולכת למועדון עם חברה" אמרתי לו וראיתי איך הוא מתקשח. "אני יכול לבוא איתך?" שאל. "זה אני וחברה מה אתה תעשה איתנו?" שאלתי. "אני לא רוצה שמישהו יתקרב אלייך יותר מידי. בבקשה תני לי לבוא איתכן גם" הוא התחנן. "בסדר קנאי שלי" אמרתי לו והוא חיבק אותי חזק. בהחלט הולך להיות לנו לילה ארוך.

~~~~
מקווה שאהבת את הפרק, אשמח ממש לקרוא זאת בתגובות!!

ותודה לכל הבנות שעזרו לי לגבי בחירת סרטים ושירים! אוהבת אתכן מלאאא😘

Seguir leyendo

También te gustarán

18K 719 21
היא הייתה בחורה רגילה בשנות העשרים לחייה ערב אחד של יציאה למועדון הסתבך היא לא ציפתה להגיע לאיפה שהיא הגיעה עוד יותר לא ציפתה לפגוש את אהבת חייה א...
45.5K 2.7K 38
הכל היה בסדר לפני שפגשתי אותו. הייתי בעולם שלי עם הספרים שלי והאוזניות שלי עם המחשבות שלי והלבד שלי. הייתי יכולה להמשיך להצטיין בכל דבר ולהיות רוח רפ...
29K 2K 34
היילי רומנו הייתי אמורה לתקוע לו סכין בגב במקום זה התאהבתי בו. רוי רוסו הייתי אמור לרצוח אותה ברגע ששמעתי שהיא הבת שלו אבל במקום זה התאהבתי בה. מקו...
102K 8.4K 43
אוולין דלקה- הגיע היום הולדת 21 שלי ואיתה נלקחת החירות שלי. בתור הבת של הקיסר אני אצטרך לקיים את המנהג שעובר בדורות שלנו. אצטרך למצוא גבר ולהתחתן אית...