Chapter 3-

15.1K 515 88
                                    

יום טוב לכולן ולי יש בצפר אוח ~_~

~~~~~

פרק 3-

"מוכנה לצאת?" לורן שאלה אותי. "כן" חייכתי אליה. לורן מהממת. היא בעלת שיער שטני גלי. עורה חלק ושזוף מעט. היא טיפ טיפונת מלאה אך מבנה גוף זה מחמיא לה נורא. חיוכה תמיד יופיע. היא אמיתית וכנה וככה אני אוהבת אותה.

יצאנו מביתה לאחר שסיימנו להתארגן ונסענו עם המכונית שלי כמובן אל המועדון. היא נהגה. מוזר נכון? היא נוהגת במכונית שלי.. זה לא קורה כמעט אבל וויתרתי לה הפעם. "תיזהרי איתה" אמרתי לה מודאגת. אין לי כסף לתיקונים. "את לא סומכת עלי?" היא שאלה. "סומכת עלייך עד שזה מגיע למכונית שלי" אמרתי לה. "אז כדי מאוד שתתחילי לסמוך. גם בנוגע למכונית שלך" היא אמרה והתחילה לנסוע מהר יותר. "את פשוט משוגעת!!" צרחתי עליה כשהגענו. "זהו השם השני שלי" אמרה. "טוב שאת מודעת לכך" עניתי לה בחזרה וטרקתי את דלת המכונית. בזהירות כמובן!

נכנסנו למועדון מתחילות להיכנס לאווירה. התיישבנו על הבר. "שתי וודקה חמוציות" לורן אמרה לברמן. "כבר מגיע" הברמן ענה לנו מיד אחרי ששילמנו לו את הסכום המבוקש. "בבקשה" הברמן הגיש לנו את המשקעות חייכנו לעברו. "לחיים" אמרנו יחד ומיהרנו לשתות את הנוזל החריף שצרב בגרוני מעט. התגעגעתי להרגשה הזאת. ההרגשה של השחרור. ההרגשה שכל הבעיות והדאגות נעלמו. וזאת רק אני וחברה שלי. לשם שינוי חברה שלי. "בואי לרקוד" אמרתי ללורן והיא מיהרה לבוא אחרי. התחלנו לרקוד ולהשתגע. חיים רק פעם אחת לא?

לפתע גוף חסון הוצמד לגבי מעביר שלל נשיקות בעורפי.

נקודת מבט אית'ן-

נכנסתי למועדון יחד עם חברי, מייקל. חבר שעדיין לא התבגר. "מה יש?" שאלתי אותו כשראיתי שהוא לא מרוכז. "מחפש אחר הכוסית.." אמר בעודי מגלגל עיניים. "ואני חושב שמצאתי" הוא אמר ועזב אותי במהירות הולך הישר אל עבר בחורה.

"שוט אחד של טקילה" הזמנתי מהברמן הצעיר. "בבקשה" הוא אמר. שילמתי לו ושתיתי את הטקילה. הנוזל המר צרב בגרוני אך אהבתי את ההרגשה הזו. הסתכלתי על מייקל רואה אותו מתמזמז עם הבחורה שלו.

מייקל נאה. אין ספק שכל בחורה תיפול בקלות רבה לרגליו. אני מחכה ליום שהוא יתבגר קצת ויתחיל לחפש את האחת בשבילו. כמוני. אני מחפש את האחת בשבילי דבר שמתגלה כ-קשה נורא. עם הבנות של היום הכל יותר מתוסבך. רובן פשוט זורקות את עצמן על הגברים. בלי טיפת כבוד. איך אני אמור לצאת עם אחת כזאת ולסמוך עליה שהיא לא תבגוד בי? אני לא.

אני רואה שהעניינים בין מייקל לבחורה הנאה מתחממים מרגע לרגע ואני מתחיל להרגיש מיותר. עשיתי את שלי להיום.

WANTS HIMWhere stories live. Discover now