Chapter 24-

9.3K 353 60
                                    

אז ככה לחברתי היקרה פה user49288995 יש טיול והיא בנסיעה ארוכה ומשעמם לה. אז החלטתי לפנק אותה ואותכם בפרק!!

קריאה מהנה יפיופות💗
~~~~

פרק 24-

נקודת מבט של שרלוט (תודו שהתגעגעתן!)

עברו כבר שלושה שבועות מאז הכל. שלושה שבועות מושלמים בזמן הזה התגוררתי באחוזה של אית'ן. כל בוקר לצידו השכיח ממני את המחשבות הרעות של הדברים שעברתי בגללו. הוא התייחס אלי כמו אל מלכה וכל לילה ביקש ממני סליחה ואמר לי כמה הוא מצטער על מה שעשה לי בעבר. בחיים לא חשבתי שהוא יאהב אותי. אני עד עכשיו בטוחה שאני חולמת ואני ממש לא רוצה להתעורר. אני באמת אוהבת את אית'ן. אני רואה כמה הוא מחכה בשבילי. אני מרגישה בטוחה לתת לו את הבתולים שלי ואני יעשה את זה. אבל קודם כל עלי לפגוש את משפחתי. אני מתגעגעת אל כולם בטירוף והדמעות מתחילות לזלוג בכל פעם שאני חושבת על המשפחה והחברות.

"אית'ן" קראתי לו. הכנתי ארוחת בוקר. פנקייקים. "אני מגיע יפתי" הוא אמר ותוך שתי דקות הגיע למטבח כאשר הוא מחבק אותי מאחור ומנשק בצווארי. גבי היה מופנה אליו כי הפכתי את הפנקייק האחרון במחבת. זה היה הפנקייק הכי גדול! "זה הפנקייק שלי" הוא קבע. "היי! אני בניתי עליו כך לך פנקייקים אחרים" אמרתי לו בעצבים מזויפים והוא שם לב לזה. "זה שלי!" אמר. "זה הפנקייק שלי!" התווכחנו כמו ילדים בגן. "אתה לא הולך לומר לי משה-" הוא קטע אותי בנשיקה. "אני אוהב אותך" הוא אמר מרעיד לי את כל האיברים הפנימיים בגוף (=תודו שזה מקורי רצח!) "גם אני" אמרתי. "גם את מה?" חיכה לשמוע את הכל. "גם אני אוהבת את עצמי" אמרתי מוציאה לו לשון. "נחמד" הוא אמר ונשך את שפתי התחתונה. "אוץ' זה כאב" אמרתי. "גם לי זה כאב שלא אמרת לי שאת אוהבת אותי" הוא אמר ולקח כמה פנקייקים מהקערה. "באמת נראה לך שאני לא אוהבת אותך??" שאלתי אותו המומה. "כן" הוא ענה מושך בכתפיו. "אני אוהבת אותך יותר מידי בשביל שאתה תעז להגיד שאני לא אוהבת אותך!" אמרתי לו והוא חייך. "שמח שאת חושבת ככה" הוא חמוד. "בתיאבון" אמרתי לו והתחלנו לאכול. כמובן שאני אכלתי את הפנקייק הגדול!

"ממ זה טעים" אית'ן התענג על הפנקייק. "אבל" הוא אמר. "משהו לא טעים?" שאלתי לחוצה. "זה לא טעים יותר ממך. הטעם שלך הוא המועדף עלי" אמר גורם לי להסמיק. "יפה לך אדום" אמר לי. "אני בטוחה שלא תאהב את הצבע הזה כשאני יהיה במחזור" אמרתי לו. "את רומזת משהו?" שאל והתרגשות נשמעה בקולו. הוא רוצה את זה בדיוק כמוני. "אני רומזת שאני רוצה לפגוש את המשפחה שלי" אמרתי לו והוא נחנק. "אתה רוצה כוס מים?" שאלתי. "לא זה בסדר" אמר לאחר שנרגע קצת. "בסדר, את תיפגשי איתם מחר" הוא אמר לי ואני חייכתי מאושרת. "אני אוהבת אותך הכי בעולם" אמרתי לו. "גם אני אוהב את עצמי הכי בעולם" הוא החזיר לי. גלגלתי את עיניי ופיניתי את הצלחות שלנו כשסיימנו לאכול.

WANTS HIMWhere stories live. Discover now