WANTS HIM

By Girl_with_laws

336K 12.6K 2.2K

*פתחתי את הטלפון שלי מנסה לחייג לאימי שתבוא לקחת אותי. ~אין קליטה~ שיט. "פאק" אני ממלמלת לעצמי. איך אין פה... More

Chapter 1-
Chapter 2-
Chapter 4-
Chapter 5-
Chapter 6-
Chapter 7-
Chapter 8-
Chapter 9-
Chapter 10-
Chapter 11-
Chapter 12-
Chapter 13-
Chapter 14-
Chapter 15-
Chapter 16-
Chapter 17-
Chapter 18-
Chapter 19-
Chapter 20-
Chapter 21-
Chapter 22-
Chapter 23-
Chapter 24-
Chapter 25-
Chapter 26-
Chapter 27-
Chapter 28-
Chapter 29- Last But Don't List!!
Apiloge
ONE GIRL
עמוד באינסטגרם!!

Chapter 3-

15.2K 518 88
By Girl_with_laws

יום טוב לכולן ולי יש בצפר אוח ~_~

~~~~~

פרק 3-

"מוכנה לצאת?" לורן שאלה אותי. "כן" חייכתי אליה. לורן מהממת. היא בעלת שיער שטני גלי. עורה חלק ושזוף מעט. היא טיפ טיפונת מלאה אך מבנה גוף זה מחמיא לה נורא. חיוכה תמיד יופיע. היא אמיתית וכנה וככה אני אוהבת אותה.

יצאנו מביתה לאחר שסיימנו להתארגן ונסענו עם המכונית שלי כמובן אל המועדון. היא נהגה. מוזר נכון? היא נוהגת במכונית שלי.. זה לא קורה כמעט אבל וויתרתי לה הפעם. "תיזהרי איתה" אמרתי לה מודאגת. אין לי כסף לתיקונים. "את לא סומכת עלי?" היא שאלה. "סומכת עלייך עד שזה מגיע למכונית שלי" אמרתי לה. "אז כדי מאוד שתתחילי לסמוך. גם בנוגע למכונית שלך" היא אמרה והתחילה לנסוע מהר יותר. "את פשוט משוגעת!!" צרחתי עליה כשהגענו. "זהו השם השני שלי" אמרה. "טוב שאת מודעת לכך" עניתי לה בחזרה וטרקתי את דלת המכונית. בזהירות כמובן!

נכנסנו למועדון מתחילות להיכנס לאווירה. התיישבנו על הבר. "שתי וודקה חמוציות" לורן אמרה לברמן. "כבר מגיע" הברמן ענה לנו מיד אחרי ששילמנו לו את הסכום המבוקש. "בבקשה" הברמן הגיש לנו את המשקעות חייכנו לעברו. "לחיים" אמרנו יחד ומיהרנו לשתות את הנוזל החריף שצרב בגרוני מעט. התגעגעתי להרגשה הזאת. ההרגשה של השחרור. ההרגשה שכל הבעיות והדאגות נעלמו. וזאת רק אני וחברה שלי. לשם שינוי חברה שלי. "בואי לרקוד" אמרתי ללורן והיא מיהרה לבוא אחרי. התחלנו לרקוד ולהשתגע. חיים רק פעם אחת לא?

לפתע גוף חסון הוצמד לגבי מעביר שלל נשיקות בעורפי.

נקודת מבט אית'ן-

נכנסתי למועדון יחד עם חברי, מייקל. חבר שעדיין לא התבגר. "מה יש?" שאלתי אותו כשראיתי שהוא לא מרוכז. "מחפש אחר הכוסית.." אמר בעודי מגלגל עיניים. "ואני חושב שמצאתי" הוא אמר ועזב אותי במהירות הולך הישר אל עבר בחורה.

"שוט אחד של טקילה" הזמנתי מהברמן הצעיר. "בבקשה" הוא אמר. שילמתי לו ושתיתי את הטקילה. הנוזל המר צרב בגרוני אך אהבתי את ההרגשה הזו. הסתכלתי על מייקל רואה אותו מתמזמז עם הבחורה שלו.

מייקל נאה. אין ספק שכל בחורה תיפול בקלות רבה לרגליו. אני מחכה ליום שהוא יתבגר קצת ויתחיל לחפש את האחת בשבילו. כמוני. אני מחפש את האחת בשבילי דבר שמתגלה כ-קשה נורא. עם הבנות של היום הכל יותר מתוסבך. רובן פשוט זורקות את עצמן על הגברים. בלי טיפת כבוד. איך אני אמור לצאת עם אחת כזאת ולסמוך עליה שהיא לא תבגוד בי? אני לא.

אני רואה שהעניינים בין מייקל לבחורה הנאה מתחממים מרגע לרגע ואני מתחיל להרגיש מיותר. עשיתי את שלי להיום.

נקודת מבט שרלוט-

"מה שמך?" אני שואלת כאשר האווירה ביני לבחור הופכת לאינטימית יותר. אין ספק שהוא אחלה גבר עד כה הוא לא ניסה להשכיב אותי בכלל או אפילו לגעת בי. "מייקל, ולך?" שאל. "שרלוט" עניתי. "תרשי לי?" הוא שאל ואישרתי לו. שפתיו רפרפו מעל שפתי נוגעות לא נוגעות. התחלתי להבין מהי התמכרות בכך שאיבדתי סבלנות והצמדתי את שפתינו. הוא האט את הנשיקה הופך אותה לעדינה ומשגעת. פתחתי את פי נותנת לו יותר גישה בכך שהוא הכניס את לשונו חוקר כל פינה הקיימת. הוא מנשק טוב. התנתקנו כאשר האוויר החל להיגמר. "כמה שתית?" שאל בדאגה. מוזר. "לא הרבה" אבל מספיק בשביל להשתחרר קצת. עניתי לו. הוא אחז במותניי מקרב אותנו לעוד נשיקה. ידיו ירדו מעט לישבני דבר שגרם לי להסמיק במהירות מהמבוכה. התנתקנו והודתי לאלוהים על כך שהתאורה במועדון חשוכה והוא לא יכול להבחין בצבע פני שהשתנה.

"רוצה לבוא אלי?" שאל. "לא חושבת" אמרתי. הכל היה חמוד ויפה אבל אני לא מעוניינת בסקס לילי (הערת כותבת- מלשון לילה). "בטוחה?" ניסה להתעקש. "אני לא בקטע של סקס. רק באתי הנה בשביל ליהנות" הסברתי לו. "אפשר לעשות עוד דברים מהנים חוץ מסקס.." המשיך. זה לא השלב שהם אמורים לסובב את הגב שלהם ולחפש מישהי אחרת? "טוב.. אבל אני צריכה להודיע לחברה שלי" אוי אני צריכה להשאיר לה את הרכב שלי. פאק. לא יקרה היא שיכורה.
"תגיד יש מצב שאנחנו מסיעים את חברה שלי הביתה?" אני שואלת. "בטח איפה היא?" שאל. "שנייה אני יבדוק" אמרתי. לאחר כמה דקות של חיפושים מצאתי אותה רוקדת כשהיא שיכורה. "לורן זמן לחזור הביתה.." אמרתי לה והיא לא התנגדה ונתנה לי להוביל אותה. "ועוד דבר קטן" אמרתי למייקל. "מה?" שאל. "אם אפשר להחזיר אותה עם המכונית שלי.." סוג של אמרתי. "מה שעושה לך טוב" הוא אמר ויצאנו אל עבר המכונית שלי.

"אני נוהגת" אמרתי. "את שתית אין סיכוי" הוא אמר. "שתיתי שוט אחד וזה עבר לי" התעקשתי. "כנסי למושב לידי אני נוהג. ואני לא שואל בכלל" הוא אמר ואני החלטתי שאני לא נכנסת למכונית. "אל תהיי ילדה קטנה. כנסי למכונית" הוא אמר. "אני רוצה לנהוג" רקעתי ברגלי. פוראבר יאנג. "קדימה. אל תגרמי לי להכניס אותך בכוח" הוא אמר. כשראה שהדקות עוברות הוא יצא מהמכונית מושיב אותי לידו ורק אז התחיל לנסוע. וכל זה קרה כאשר לורן מאחורה.

אחרי שהחזרנו אותה הוא המשיך לנסוע לכיוון ביתו אני חושבת. "במה אתה עובד?" שאלתי. אין ספק שאני מפוקחת מעט. "וטו" אמר ואני כיווצתי את גבותיי בבלבול. "אין וטו" אמרתי. "אז במה את עובדת?" שאל. "מלצרית" אמרתי. "ואיפה את גרה?" המשיך לשאול. "בבית (?)" עניתי לו. "לבד?" שאל. "לא, עם ההורים" אמרתי. "מתכננת לעבור דירה בקרוב?" המשיך בחקירתו. "לא ותגיד ממתי אתה שואל את השאלות??" שאלתי בעצבים. "מאז ומתמיד" אמר בשוויצריות. אני לא מאמינה שאני בדרך לבית של מישהו שהכרתי במועדון.

"אתה פאק בוי?" שאלתי לפתע. "מה זאת אומרת?" שאל באי הבנה. "דופק וזורק" הסברתי. הוא שתק. כחכחתי בגרוני מסמנת לו שאני עדיין מחכה לתשובה. הוא התעורר מהחלום בהקיץ וניסה לענות. "סוג של.. אבל רק לבנות שלא מכבדות את עצמן" הסביר. "זאת אומרת שאם אני אלבש קצת חשוף מידי אתה פשוט תשכב איתי ואחר כך תזרוק?" ניסיתי לדמות לו איך הוא נשמע. "בדרך כלל כן אבל איתך לא" אמר. "מה שונה בי?" שאלתי. "לא יודע.." אמר. "בכל אופן אתה צריך לחשוב על המשפט 'כבוד של אישה לפני רצון של גבר' " אמרתי לו. "אבל אם היא לא מכבדת את עצמה למה אני צריך לכבד אותה?" הוא שאל. "זה שמישהי לובשת קצת חשוף זה אומר שהיא לא מכבדת את עצמה?" הכשלתי אותו. "לא חשבתי על זה.." אמר. "אז תחשוב. אם מישהי רוצה ללבוש חשוף היא תלבש חשוף. אם מישהי רוצה להבליט את מה שיש לה אז למה שהיא לא תבליט? זה לא אומר שהיא לא מכבדת את עצמה זה אומר שהיא מודעת לעצמה ולמה לה לא להבליט את הדברים היפים שקיימים בה בגלל בחורים כמוך?" שאלתי ברטוריות. "מה זאת אומרת בחורים כמוני?" שאל. "סטוציונרים, כאלה שחושבים רק על עצמם, בחורים שהאיבר שלהם מדבר בעדם וכאלה שמנסים 'ליהנות מהחיים' כעיקרון" פירטתי. "מה-" קטעתי אותו. "או בקיצור במקרה ואתה בא לשאול מה זאת אומרת אז שמוק. בחורים כאלה נקראים בלקסיקון שלי שמוקים" אמרתי. "זה לא אשמתנו.." ניסה להתחמק. "בטח שזה כן. אם אתם לא הייתם מתנהגים אליהן ככה הן היו מכבדות את עצמן כרצונכם" אמרתי מתחילה להתעצבן. "יש משהו במה שאת אומרת" אמר. "שמחה שהבנת" אמרתי. "לא זה.. התכוונתי לזה שאת חופרת. תפסיקי" אמר מעלה לי את העצבים. "שמוק" ירקתי לעברו. "כוסית" החזיר. "למי קראת כוסית???" שאלתי מחורפנת לגמרי. "מה זה לא ברור?" שאל בתמימות יתר. "לא" עניתי. "לך" אמר. "אם אני כוסית אתה בולבולון" החזרתי לו. ושתיקה שררה.

Continue Reading

You'll Also Like

36.1K 2.2K 39
הסיפור של קמילה ולוקאס. עד גיל 13 קמילה חייה ברחוב. לאחר שהצילה את חייו של סמואל, הקאפו של המאפיה האיטלקית בניו יורק. הוא אימץ אותה למשפחתו. היא ולוק...
44K 2.2K 68
ברונו, האח התאום של ליליאן. הוא תמיד משיג כל מה שהוא רוצה. וכרגע.. הוא רוצה אותה. שניהם אוהבים את המשחק. שניהם אוהבים את הריגוש. היא מתחצפת, הוא מגיב...
3K 140 19
כשאשלי מוצאת חן בעיני קאפו לאס וגאס האכזרי והקר . שערי הגיהינום נפתחו אבל לא בשבילה אלא בשביל בעלה האנס . "המפלצת" היא מכנה אותו. אשלי נאנסה בידי "...
40.2K 199 31
𓏲࣪ ִֶָ 𝐀𝐅𝐓𝐄𝐑 𝐒𝐂𝐇𝐎𝐎𝐋 ─ 𝐖𝐄𝐄𝐄𝐊𝐋𝐘 ! כאן אנו נמליץ על ספרים בעברית בוואטפד, יהיו כאן מגוון של ז'אנרים (בעיקר רומנטיקה). נביא לכם...