I Love You, Miss Cupcake [C]

By singlelove_

254K 13.4K 708

Raja Dylan Zayder 💓 Dahlia Zenia Raja Dylan Zayder nama diberi atau lebih dikenali sebagai Dylan. Seorang CE... More

PROLOG
ILYMC : 01
ILYMC : 02
ILYMC : 03
ILYMC : 04
ILYMC : 05
ILYMC : 06
ILYMC : 07
ILYMC : 08
ILYMC : 09
ILYMC : 10
ILYMC : 11
ILYMC : 12
ILYMC : 13
ILYMC : 14
ILYMC : 15
ILYMC : 16
ILYMC : 17
ILYMC : 18
ILYMC : 19
ILYMC : 20
ILYMC : 21
ILYMC : 22
ILYMC : 23
ILYMC : 24
ILYMC : 25
ILYMC : 26
ILYMC : 27
ILYMC : 28
ILYMC : 29
ILYMC : 30
ILYMC : 31
ILYMC : 32
ILYMC : 33
ILYMC : 34
ILYMC : 35
ILYMC : 36
ILYMC : 37
ILYMC : 38
ILYMC : 39
ILYMC : 40
ILYMC : 41
ILYMC : 42
ILYMC : 43
ILYMC : 44
ILYMC : 45
ILYMC : 46
ILYMC : 47
ILYMC : 49
ILYMC : 50
ILYMC : 51
ILYMC : 52
ILYMC : 53
ILYMC : 54
ILYMC : 55
ILYMC : 56
ILYMC : 57
ILYMC : 58
ILYMC : 59
ILYMC : 60
ILYMC : 61
ILYMC : 62
ILYMC : 63
ILYMC : 64
ILYMC : 65
ILYMC : 66
ILYMC : 67
ILYMC : 68
ILYMC : 69
WATAK!!!

ILYMC : 48

3.4K 185 8
By singlelove_

Berdebar Dahlia menunggu Nek Pah merasa makanan yang dia masak. Dahlia memasak ikan talapia masak lemak cili api. Itu pun atas permintaan Nek Pah petang tadi.

Ramai sepupu dan mak cik pak cik Raja Dylan yang sudah balik. Termasuk dengan Puan Khatijah. Tapi mereka balik waktu pagi lagi. Katanya tak nak biarkan Raja Dylan terserempak dengan Arina.

Takut nanti di apa-apakan. Risau Puan Khatijah dibuatnya. Dua hari lepas punya penangan penampar Raja Dylan pada pipi Arina pun masih lagi belum baik. Lebam muka Arina. Tepi bibir dia pun ada keluar darah sikit semasa Raja Dylan menamparnya tempoh hari.

Nek Pah menyuap sikit makanan ke dalam mulutnya. Terangguk-angguk kepala Nek Pah merasai air tangan Dahlia.

"Sedap. Pandai cucu nenek masak." Puji Nek Pah sambil tersenyum manis kepada Dahlia.

Nek Pah ini bukan seorang nenek yang tegas pada semua cucunya. Akan ada masa sikap Nek Pah menjadi tegas dan garang bila ada yang membuat masalah sehingga memalukan keluarga.

Tersungging senyuman Dahlia tatkala mendengar pujian dari Nek Pah. Lega hati dia. Baru lah dia boleh bernafas dengan normal. Kalau tadi rasa macam nak mati dah sebab tak dapat nak bernafas dengan baik.

"Tengok suami dia siapa lah." Ujar Raja Dylan bangga.

"Ceh. Menyampah akak tengok kau." Kutuk Raja Darina sambil menyuap Tengku Aisyah makan.

Tengku Adrian tiada. Dia ada kerja penting di Iceland selama seminggu.

"Biarlah. Nenek puji bini aku tu. Aku kena lah bangga." Balas Raja Dylan tidak mahu kalah.

Tersipu malu Dahlia. Suami dia ni.. nak saja dia gigit. Tapi kena tahan. Tunggu dalam bilik nanti. Sejak kebelakangan ini, Dahlia asyik rasa nak gigit Raja Dylan saja.

Tak gigit satu hari, tak lengkap gamaknya hidup dia. Raja Dylan pula hanya boleh pasrah sahaja.

"Terima kasih nek." Ucap Dahlia.

"Lulus kan mak?" Soal Puan Sri Hasrita.

"Lulus. Mak suka. Pandai kamu pilih menantu." Setuju Nek Pah. Memang dari awal dia nampak Dahlia, Nek Pah sudah menyatakan persetujuannya.

Dahlia nampak sopan. Tapi bila ada yang mengacau. Dahlia takkan segan membalas semula. Ini pun menjadi satu ketertarikan Dahlia pada Nek Pah. Tegas.

"Sayang telur dadar?" Angguk Dahlia mahu.

Raja Dylan mengambilkan telur dadar lalu dikoyak sedikit dan diletakkan di dalam pinggan Dahlia.

"Terima kasih." Ucap Dahlia. Raja Dylan membalas dengan senyuman.

~~~~~~~~~~

Raja Dylan duduk di atas katil sambil bermain dengan iPad. Di scroll untuk melihat kerja-kerjanya. Tadi dia ada perbincangan sekejap dengan Azli tentang resort yang berada di kampung Dahlia.

Ada masalah sedikit selepas Encik Fahmi, bapa mertuanya memberitahu kepada dia.

'Ktak'

Raja Dylan mengangkat kepalanya memandang figura Dahlia yang baru saja melangkah keluar dari dalam bilik air dengan hanya berkemban menggunakan tuala.

Menelan air liur Raja Dylan melihat tubuh putih dan mulus isterinya itu. Ini sengaja ke tak sengaja?

Saja nak goda dia ke apa? Lemah iman. Berterabur dah iman aku ni. HAHAHAHA.

"Grrr.. sejuknya." Dahlia keluar dari bilik air dengan badan yang bergetar. Dia baru saja lepas mandi. Katanya tadi panas.

Bingkas Raja Dylan menegakkan badannya lalu ditutup iPad dan diletakkan ke tepi.

"Sayang, come here." Raja Dylan memanggil isterinya untuk menghampiri dirinya.

Tanpa sebarang bantahan, Dahlia akur. Lantas dia mengorak langkah mendekati Raja Dylan. Dekat saja terus Raja Dylan menarik isterinya sehingga Dahlia terduduk di atas pahanya.

Selepas itu, baru lah Dahlia melepaskan nafas lega kerana haba yang terbit dari Raja Dylan cukup membuatnya merasa nyaman.

"Abang, hangat." Komen Dahlia sepatah.

"Peluk abang kuat-kuat." Arah Raja Dylan sambil membelai belakang kepala Dahlia. Sebelah tangannya memeluk pinggang Dahlia dengan sangat erat dan diusap lembut sisi pinggang Dahlia.

Lama mereka berdiam dengan dalam keadaan begitu sehingga lah suara Dahlia memecahkan kesunyian antara mereka berdua.

"Kita balik esok pagi ke abang?" Tanya Dahlia perlahan. Dia merehatkan dagunya di atas bahu Raja Dylan.

"Haah. Balik esok. Kenapa sayang?" Dibelai rambut Dahlia. Dicium juga rambut Dahlia dan menghidu bauan yang terbit dari si isteri.

Dahlia merenggangkan pelukan. Kedua tangannya naik membelai pipi Raja Dylan.

"Takda apa. Saja tanya. Rindu dekat rumah." Ujar Dahlia sambil mencebikkan sedikit bibirnya.

"Yalah tu." Menjuih bibir Dahlia apabila suaminya tidak percayakan dia. Betul lah. Dia rindu rumah. Rindu nak golek-golek. Rindu dapur rumah. Rindu nak buat macam-macam dekat rumah sendiri.

Ini dekat rumah orang. Kita tak bebas. Rasa macam terkongkong. Nak buat itu, takut jadi salah. Nak buat ini, takut tak betul pula.

"Tepi. Sayang nak pakai baju. Dah sejuk sangat ni." Berura-ura Dahlia mahu bangun dari riba Raja Dylan. Tapi ditahan dengan lelaki itu.

"Lepas lah." Pinta Dahlia. Raja Dylan menggeleng tidak mahu.

"Ish. Lepas lah abang." Dahlia agak memberontak sedikit mahu dilepaskan. Tapi Raja Dylan lagi mengeratkan pelukan.

Dalam tengah memberontak seperti itu. Tanpa sedar, simpulan di tuala Dahlia terbuka. Terdiam Dahlia termasuk Raja Dylan jua.

Mata Raja Dylan menurun memandang badan isterinya. Menelan air liur Raja Dylan ketika melihat badan atas isterinya yang sudah terdedah sepenuhnya.

Dalam beberapa saat, Dahlia menutup mata suaminya dengan tapak tangan dia.

"Jangan lah tengok. Pervert." Raja Dylan memegang tangan Dahlia dan diturunkan dari terus menutup matanya. Dia agak tidak percaya yang Dahlia panggil dia pervert.

"Ini abang punya lah. Takda istilah pervert antara suami dan isteri. Abang nak hisap pun takda salah." Kata Raja Dylan sembari memegang buah dada isterinya selari meramas perlahan.

Berdesir darah merah pekat menyerbu wajah Dahlia. Dia malu. Tapi apa yang suaminya kata betul lah tu. Hish.

"So.. last day kita dekat rumah nenek. Apa kata.. we're doing something fun." Ujar Raja Dylan seraya merapatkan jarak wajah mereka sehingga puncak hidung mereka saling bersentuhan.

Terkedip-kedip mata Dahlia memandang suaminya. Tiba-tiba pula dia rasa berdebar. Doing something fun? Kenapa dia rasa bunyi tu lain macam? Macam sesuatu yang akan terjadi sekejap lagi.

"What?" Berdebar Dahlia.

"This." Raja Dylan mengucup bibir Dahlia dengan rakus. Dia tak dapat nak menahan perasaan yang dia rasa sejak tadi lagi.

Dicium bibir isterinya sambil kedua tangannya tetap terus meramas buah dada Dahlia. Dahlia yang ingin mendesah tertahan akibat ciuman suaminya.

Selang beberapa minit, Dahlia menepuk bahu Raja Dylan apabila pasokan udaranya semakin menipis. Raja Dylan melepaskan bibir Dahlia tapi dia beralih pada leher Dahlia.

Tak sempat Dahlia hendak menghalang. Raja Dylan lebih pantas. Dicium, dihisap, disedut serta dijilat.

"Ahh.." Terlepas desahan dari mulut Dahlia.

Tangan kanannya meramas rambut Raja Dylan sehingga menjadi serabut. Mendongak kepala Dahlia untuk memberi ruang kepada Raja Dylan berbuat lebih.

Selepas beberapa minit, Raja Dylan menghentikan kegiatannya. Dia menarik nafas dalam lalu dihembus perlahan. Mata mereka berdua saling bertaut dengan rapat. Tiada seorang pun yang mahu memutuskan pandangan tersebut.

"Tell me that you want me, cupcake. Tell me that you really want me to fuck you hard until you screaming my name, baby." Kata Raja Dylan, dominan.

"I.. i want you, abang. I really need you inside me." Beritahu Dahlia jujur.

Raja Dylan yang mendengarkan itu terus menyunggingkan senyuman sinis.

Tanpa berkata lebih, Raja Dylan membaringkan Dahlia di atas katil. Tuala yang dipakai Dahlia tadi, dicampak ke atas lantai.

Kedua kaki Dahlia dikuak dan Raja Dylan berdiri di antara kedua kaki Dahlia. Baju T hitam yang tersarung di badan, segera Raja Dylan buka dan buang merata. Seluar pendek yang dipakai turut sama dilorotkan.

"I love to see you like this, my baby. You always mesmerized me and know how to make me turn on with you." Tutur Raja Dylan selari memandang tubuh Dahlia yang terdedah jelas di matanya.

Dahlia malu. Tapi dia harus lebih yakin dalam hubungan ini. Terlebih lagi mahu membuat hubungan intim dengan suaminya. Maka, Dahlia mengangkang lebih besar di hadapan suaminya. Dia menggigit bibir bawahnya dan membuat wajah menggoda.

"Eat me and taste me. Make me scream your name and make me feel good in our hot activity tonight. I'm yours, Raja Dylan." Sehabis Dahlia menuturkan kata-katanya.

Raja Dylan langsung menindih badan isterinya. Malam itu, menjadi malam yang sangat panjang untuk Raja Dylan dan Dahlia.


Tbc..

Don't forget to VOTE and COMMENT❤️✨

Continue Reading

You'll Also Like

86.5K 7.4K 27
𝐔𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐌𝐢𝐥𝐢𝐤 𝐃𝐢𝐚 𝐒𝐞𝐫𝐢𝐞𝐬 𝐕𝐨𝐥 𝟐 𝐍𝐮𝐫𝐞𝐞𝐧 𝐑𝐚𝐮𝐝𝐡𝐚𝐡 | 𝐌𝐮𝐡𝐚𝐦𝐦𝐚𝐝 𝐙𝐚𝐲𝐫𝐚𝐧 "𝐓𝐚𝐤𝐡𝐭𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐠 𝐭𝐞𝐫𝐮𝐧𝐠𝐠...
304K 19.5K 44
[ ON- GOING] Dia... Leftenan Zar Uzair, pemegang amanah yang teragung, pada fikiranya ini jalan yang dipilih, tanggungjawab yang dipikul asbab mengap...
11.6K 737 39
Sad romance Keluarga mereka memang sudah ingin retak namun masih lagi boleh ditempuhi namun sejak kehadiran Ameleeya yang merangkap sebagai pekerja b...
319K 8.7K 51
#1 MS & MR SERIES BY THEAGASSHI Layla Aileen x Noh Fitri Thanks for all supports and votes 💕 Selalu dengar cinta diawan biru, sweet jer dengar. Ta...