23.

1.4K 162 199
                                    

קצר אבל אתם תאהבו אני מבטיחה ;)
דרך אגב תמשיכו להצביע ולהגיבבבב XD
-

הארי כבר תיכנן ללכת לישון כשדפיקות בלתי צפויות נשמעו על דלת ביתו. טוב, "תיכנן" זו מילה גדולה, מכיוון והבחור כבר היה מאורגן לשינה במשך חצי שעה, הוא פשוט המשיך להיות בטלפון בעודו שוכב בעצלנות על הספה בסלון במקום ללכת להירדם על המיטה כמו בנאדם. הוא היה לבוש בבוקסר בלבד כשהתרומם מהספה למשמע הדפיקות וזנח את הטלפון על שולחן האוכל שבסלון. "מי זה?" קרא והתקרב אל עינית הדלת. הוא היה אמור לקחת את אקדחו שעל שידה לפי פרוטוקול הביטחון החוץ-מדיני שהוכשר אליו, אך הוא שכח מכל פרוטוקול ומכל חוץ-מדיני ברגע שהבחין בדמות המוכרת מבעד לעדשה.

"תנחש" שמע קול מוכר וחיוך מבולבל התפרס על שפתיו. הוא צעד אל עבר הדלת ופתח אותה. מולו נגלה לואי הנמוך, לבוש בגופייה מאווררת ונעלי בית בצורת ארנבונים, כששיערו מבולגן מעט ומבט טהור נסוך על פניו. הארי הרים גבה כתוהה מה פשר ההופעה. "ג'פרי אמר שאנחנו צריכים לישון ביחד בשביל להתעורר בבוקר למשימות, אז מי אני שאסרב?" הוא חייך חיוך קטן ונכנס פנימה ללא רשות.

מבטו של הארי עקב אחריי הבחור שחצה אותו לכיוון הסלון בחוצפה קלה. הוא נותר לרגע מופתע במקומו, עד שהכריח את עצמו להתעשת וסגר את הדלת אחריו. "הו. כן. טוב. בסדר" אמר בטמטום, שנבכ בעיקר מהפתעה. "אה. אממ.. יש לי רק מיטה אחת" המשיך במבוכה קלה, "אבל אני יכול לישון על הספ-"

לואי ביטל את דבריו בידו עוד לפניי שהשני הספיק לסיים לדבר. "בחייך, זה לא יהיה נחוץ. אף פעם לא חלקת מיטה, סטיילס?" גיחך.
כשאמר זאת, לרגע עיניו סקרו את הארי שעמד מולו במהירות. הוא לא יכל לעצור את עצמו מלעשות כן, בעיקר מעצם העובדה שהבחור עמד בבוקסר בלבד ולואי הבין את זה רק הרגע. הוא השתדל לא להיות חודרני במבטו, שמה הארי יפצח בהסברים חוזרים על כללי היסוד הארורים, אבל אלוהים ישמור. הוא מיד הסיט את מבטו ושילב את אצבעותיו ברשמיות לא הכרחית. אלוהים ישמור. הארי היה.. איך לואי יצליח לנסח את זה בדרך הכי מכבדת שהוא יכול? הארי היה הרבה דברים, אבל הוא בהחלט לא היה שחיף. הוא בהחלט גם לא היה מכוער מתחת לחליפות שנהג ללבוש, והוא בהחלט יכל לדגמן את קולקציית ההלבשה התחתונה של קלווין קליין. אלו היו המחמאות הכי מצונזרות שלואי הצליח להעלות בדעתו בטווח של כמה שניות שלא כללו שמות של תנוחות מין.

הארי חש בגל חום עובר בו עקב המבט המהיר של לואי. לפתע, הוא היה מודע עד מאוד לעובדה שהוא חצי עירום מול המתמחה שלו. הוא לא היה צריך לאהוב את ההרגשה הזו, אך המחשבה בכל זאת התגנבה למוחו. "ובכן, לא בשנים האחרונות. אני עובד לבד, לרוב" השיב בדקדוק ''הארתי'' שכזה. הוא צריך ללכת להחליף למשהו קצת יותר מכובד?

גייז בשחור // לארי סטיילינסוןWhere stories live. Discover now