35. midnight gang²

20.7K 139 34
                                    

  Sedang aku leka menonton television kedengaran nama ku di panggil,  aku bergegas naik dan masuk ke bilik ku. Kelihatan isteri ku sedang terbaring masih lagi di kerja kan oleh kwn danda manakala danda dduk di kerusi bersama kawan nya satu lagi. Kelihatan zie tercungap2 dalam keadaan tertonggeng bersujud ke bumi dengan punggung nya merah bebekas tngan dengan lobng anal nya yg messy dan ternganga.

Ila: sini cepat.. ahhh! Ahh! Tu makanan kau! Mkn cepat.. aku uh! That it bby! Ahh like that! Destroy my married malay pussy bby..  aku nk kau bersih kn kwn aku ni..  cpat!

Tanpa berlengah aku hampiri kwn isteri ku zie, zie sempat menoleh dan memberikan senyuman jalang kpda ku dalam keadaan bersujud. Aku terus memegang punggung lebar zie dan lengan lahap aku jilat pipi punggung zie sebelum beralih ke lobang anal zie. Aku jilat dengan semahunya lobang zie yg agak berlendir, terasa air mni kluar dari obng tersebut. Ditambahkn lagi nikmat apabila zie mengusap btg ku dari lua seluar dengan kaki nya dan terus aku memasukkn lidah ku kedalan lobang anal zie. Kedengaran zie tergelak jalang dan usapan ke btg ku semakin ganas sehingga aku dengan tidak rela memancutkan air ku dengan bnyak di dalam seluar ku.

   Aku terus menjilat sehingga benar2 bersih, dengan tiba2 zie menolak ku bngon dan menarik sluar ku kebawah menampakkan btg lembik ku yg berlendir.  Zie trus mengusap btg lmbik ku dengan lahap. Dari btg zie beralih ke kawasa air mani ku, zie menyedut2 dan menjilat dan dengan tiba-tiba zie menolak ke melutut. Dan kini dia bediri  membongkok menenung mata ku dengan muka nya rapat ke muka ku. Puihh!! Tepat ke muka ku.  Zie memberukan senyuman jalng nya dan trus meninggalkan ku dan trus melutut di hadapan awang hitam yg dduk di kerusi. Zie sempat menjeling ku smbil tngan nya menggengam btg hitam separuh keras tu dan terus melahap nya dengan rakus. Isteri ku kini sedang di doggy memberi isyarat tgn menyuruh ku merambus dari bilik ni. Aku terus turun kebwh dan mendapati pintu ku diketuk seseorang.

  Aku terus menghampiri pintu rumah ku dan membuka pintu. Kelihatan seorang wanita agak chubby memperkenalkan diri nya sebagai sha. Kelihatan dia ditemani suami nya yg berlalu pergi selepas isteri nya masuk kerumah. Aku terus menyuruh nya naik keatas mata ku tertumpu ke bbir nya yg tebal dan bertambah seksi bila terpalit lipstik purple pink.  Pandangan ku beralih kpda isteri ku yg trun kebwh memangil ku kedapur.

Aku terus menuju ke dapur mendapatkn isteri ku yg kelihatan ingin menjamah makanan. Isteri ku segera memberikan arahan untuk aku trun ke bwh meja dan dengan pantas bahai kerbau di cucuk hidung aku turuti. Segara ku mengatahui tugas ku apabila isteri ku membuka kankang nya menunjuk kn puki nya yg comot dengan air putih pekat likat seakan akan mahu jatuh tetapi tidak jatuh. Isteri ku terus menikmati makanan nya smbil aku menikmati habuan ku di bwk meja. Selesai semua nya  isteri ku terus beralih ke ruang tamu untuk berehat smbil membelek2 television.

  
  Aku masih di dapur mengemas makanan isteri ku, apabila selesai aku terus ke ruang tamu. Isteri ku terus memanggil ku dan di tgn nya terdapat sangkar, tanpa berrlengan isteri ku memakai kn kpd ku dengan ganas sebelom berlalu naik keatas meninggalkn aku keseorangan.

Bersambung...

Ok guy n girl.. sini sahaja .. nnti aku sambung lagi..

isteri kuOnde histórias criam vida. Descubra agora