34. midnight gang

17.5K 146 13
                                    

Sejak kejadian bini ku difuck didlam kereta, kini masih tiada lgi ura-ura yg isteri ku ada melakukan sek. Aku pun x pasti sebenar nya,sama ada isteri ku ada lakukan atau tidak tp yang pasti isteri ku x melakukan nya dengan ku. Aku masih lagi mengelamun sambil membaringkn bdn ku di sofa rumah ku, timbul sedikit berasaan bosan kerana hari ni dan besok merupakan cuti umum dan aku masih belum mempunyai apa2 aktiviti yg boleh ku isi pada hari ini dan esok. Mata ku beralih kepada jam didinding yg menunjuk kn pkul 9 pagi.

Terasa perut ku sedikit pedih akibat dari kemalasan ku untuk bngun dan mengisi perut ku, isteri ku masih di dalam bilik. Mngkin masih tdo atau sudah terjaga, tanpa berlengag dan sedikit malas aku terus memandu badan ku kearah dapur rumah ku untuk menyediakan sarapan sebaik sahaja menyedari isteri kesayangan ku masih belum mengisi perutnya. Sedang aku sbuk memasak aku terdengan bunyi bilik air di dalam bilik ku. Aku yakin isteri ku sudah bngon dan dengan cepat aku menyediakan makanan untuk isteri ku.

Jam menunjuk kan pkul 10.38 pagi apabila aku to menghidang makanan isteri ku dan tanpa ku panggil isteri ku terus dduk di meja. Isteri ku terus mencapai makanan tanpa mempedulikkan aku seolah2 aku tidak kelihatan dimata nya. Tanpa berlengah akubteus dduk mengadap isteri ku dan meneman isteri ku mkn.

Ila: hari ni danda dtg rumah dengan kawan dia 2 org tau.. mkin kawn aku pun dtg jgk 2 org.. tp x tahu bila diorang dtg..
Me: haa.. x ckp awal2.. diorang nk buat apa... ramai plk..abg baru nk ajak syg buat aktiviti sama..
Ila: ishh.. suke hati aku lah ..aktiviti apa.. kau ni.. malas lah aku... Baik aku layan org lain... Sedap sikit
Me: eh . Abg ckp je... Klau syg ada aktiviti abg x halang pun.. hehe
Ila: ha... Bgus lah... Xyah tnya nk buat apa.. ap lagi klau jantan jumpa bini kau ni.. hehe.. x sabar aku.. mlm ni abg tngokk yaaa~ bini abg kne kje kn.. kawan syg pun join.. hehehe..mkin abg boleh join sekali..
Me: betul ke syg ni.. abg boleh join? Waw.. thanks syg.. lama abg x pancut.
Ila: ehh.. jgn nk mengada.. abg boleh join sebagai tukang jilat je... Kn makanan abg.. just mlm ni abg ada buffer lah.. sbb kwn syg pun abg kne bersih kn.. hahaha perasan ye kau ni...
Me: eh.. baik syg

Selepas itu aku terus menyambung menjamah rezeki aku pagi itu, isteri kubterus barlalu menuju ke bilik selepas kekenyangan. Sempat aku memberi tahu isteri ku yg aku akan ke pasarraya pada pkul 3 nanti untuk membeli keperluan rumah. Sesudah mengemas dapuraku dduk seketik sebelum bersiap2 keluar. Sampai di pasar raya aku membeli segala barang yg aku perlukan smbil mengenang masa silam dimana isteri ku sentiasa meneman ku membeli barang keperluan. Sedang aku leka membeli mata ku terpandang pada jam tgn ku yg menunjuk kan pkul 5.12pm. terus aku teringal akan pesan isteri ku yg kawan nya akan dtg.

Selesai memilih barang ku, aku terus ke kuanter pembayaran untuk membayar segala keperluaan ku. Aku menghulur kan 4keping not seratus dan sekeping not lima puluh ringgit. Selepas mengambil baki ku aku terus segera pulang kerumah ku. Setiba di rumah ku kelihatan sebijik kereta toyota alphard parking di dlm rumah ku. Nk tak nk terpaksa lah aku parking kereta ku di luar rumah ku. Aku terus memunggah barang smbil melihat jam ku yg menunjukkan pkul 5.58pm dan meletakkn barang ku beli di dapur rumah ku. Sejak masuk ke rumah telingan ku mensengan punyi hentakan, katil dan erangan isteri ku yg seakan2 tertutup mulut nya.

Dengan berhati2 aku naik kebilik ku mengintai isteri ku yg sedang di kerjakan oleh 3 org negro. Kelihatan isteri ku bertudung putih,menampakkan skaf nya berwarna pink dengan lipstik matte coklat nya sedang menunggang smbil melancapkn 2btg dan sesekali mengulum btg tersebut bergilir2 denga rakus. Dengan pelahan akubturun ke bwh dan melabuhkan punggung ku di hadapan televisen smbil membelek2 siaran tv yg ada.
Jam menunjuk kn pkul 6 apabila ada sebuah kereta parking di hadapan rumah ku, kelihatan seorng wanita turun dari sebelah penumpang. Kelihatan wanita itu melambai seorang lelaki dan seorang budak kecil didalam kereta.

Selepas kereta meluncur meninggalkn rumah ku, wanita itu menghampiri rumah ku dan masuk apabila di pelawa masuk oleh ku. Kami sempat bersalam dan memperkenalkm diri kpda ku sebagai zie sblom menanyakan isteri ku dimana. Zie terus berlalu menuju ke bilik ku sambil di perhatikan oleh ku. Terasa nafsu ku membuak2 melihat zie yg mengenakan baju hitam ketat dengan bertudung merah serta lipstik di merah dengan bertahi lalat di bibir atas dengan tindik hidung.

Aku terus menyambung ku menonton television selepas setengah jam kedengaran erengan bertambah lagi dan aku yakin itu erangan zie. Hati ku terdetik untuk mengintai apa yg berlaku di atas. Dengan berhati2 aku berjalan untuk mengintai keadaan. Denga oerlahan aku membuka pintu apabila aku melihat isteri ku sedang terlentang dengan dua kakinya ke bahu kanan danda sambil puki nya di hentak dengan tempa laju dan keras smbil seorang lagi mengepit btg nya di tetek isteri ku manakala zie di sebelah tertonggeng dengan masih berpakaian tetapi seluar nya ditarik paras peha. Terus btg ku keras apabila melihat zie tertongeng deng pipi nya tertekap di katil denga mata hitam nya hilang dengan mke seakan ke pedasan dan bbir basah kt air lio.

Nafsu ku hampir meletus apabila aku fokuskn pandangan ku ke tmpat masuk nya btg hitam 10inci tu. Baru ku sedar zie sedang menikmati diri nya diliwat oleh awang hitan tu. Pelahan aku mengundurkn diri dan trus ke bawah menyambung aktiviti ku sambil membayangkn wajah zie.

Bersambunggggg....

Sry guy lama menyepi... Ni aku update sikit.. ada lgi...harap korang enjoy dan bg komen murni dah tetap support penulis mcm kami yg menulis genre cuckold..

isteri kuWhere stories live. Discover now