26. one night gang

42.2K 256 50
                                    

Di tempat kerja, aku menjalan kn rutin ku seperti biasa. Dlam menyibukkan diri tiba2 teringat aku akan kawan isteri ku yg pandai bermakeup itu. Baru aku perasan sudah lama aku x melihat nya. Jd aku mengambil keputusan untuk menanyakan kpda isteri ku setelah pulang nnti dan menuruskn rutin ku mncari rezeki. Tepat pkul 11, telefon ku berbunyi menandakn satu pesanan whatsapp dari isteriku yg menyatakn dia mengambil halfday hari ini.

Dalam pesanan ringkas itu jga isteriku menyatakan yg dia akan kluar dengan budak india tersebut. Aku tersenyum membaca pesanan isteri ku, yg menunjukkn isteri ku benar2 melepaskan dendam. Pada pkul 1.30 sekali lagi aku mendapat pesnan ringkas dari isteri ku yg berbentuk gambar, dimana satu gambar isteri ku di kedai mkn smbil tersenyum memandang camere dan satu lgi gambar isteri ku sedang mkn.
Aku tatap gambar isteri ku yg melemparkn senyuman jalang dan nmpk sangat bahagia, dalam diam aku bangga dengan isteri ku yg kini lebih keyakinan, nakal dan berani.

  Aku lebih selesa dengan isteri ku yng sekarang, tiba-tiba aku tersedar dari lamunan dan meneruskan peekerjaan ku seperti biasa sehingga tibe waktu pulang. Fikiran ku kembali meliar apabila memikir kan yg isteri ku sudah pulang dari berjumpa budak india itu,  tetapi apabila tiba di rumah aku agak kecewa bila isteri ku masih belum pulang. Aku terus masuk ke rumah dan membersihkan diri ku, ku lihat jam menunjukkan pkul 7.11 tetapi kelihatan isteri ku masih belum pulang. Dengan segera aku menelefon isteri ku tetapi segala panggilan ku di tolak dan dlam beberapa minit isteri ku menghantar pesanan ringkas untuk memberitahu ku yg dia pulang lewat pada hari ini.  Paham dengan kehendak isteri kesayangan ku, aku menerus kan aktiviti harian ku tetapi sedikit perubahan dimana aku memutuskan untuk mengisi perutku di luar.

  Aku terus memandu keretaku mencari kedai2 makan yg jauh sedikit dari rumah ku, perjalanan ku terhenti di sebuah restoran tomyam. Ku matikan kereta ku, dan trus melabuhkan punggung ku di kerusi dan memesan makanan sambil membelek telefon ku. Bru ku perasan yg aku mempunyai satu pesanan dari isteri ku. Tnpa memikirkn apa2 aku trus membuka pesanan tersebut dan untuk seketika jantung ku terhenti dan terasa tengkuk ku sedikit sakit dan kpla ku pning. Isteri ku memberi tahu ku untuk menjemput nya pulang  nnti disebabkan dia tidak larat untuk memandu kereta nya di rumah budak india itu berpandukn location yg akan di hantar kemudian.

  Selera ku sedikit terbantut disebabkan perut ku telah dipenuhi nafsu ku sendiri, selepas mkn aku terus pulang ke rumah smbil menunggu pesanan ringkas dari isteri ku dan akhirnya aku tertidur. Lamunan ku terhenti dan sdengan segera aku melihan jam yg menunjukkan pkul 4.20 pagi, ku capai telefon ku terdapat 5 pesanan  dri isteri ku pda pkul 3 pagi yg menyuruh ku mengambilnya dan menanyakan ku dimana. Bergegas aku bngun dan bergerak untuk mengambil isteri ku. Aku tiba di rumah sewa bdk tu pada pkul 4.40 pagi dan trus aku ketuk pintu rumah tersebut dan aku di sambut oleh seorng bdk india yg lain yg mempelawa ku ke arah bilik tidur yg di belakang. Semakin ku dekati semakin telinga ku dismbut rengekan dan keluhan isteri ku,  alangkah terkejut nye aku apabila melihat isteri ku terbasing dia atas seorng bdk india sambil di himpap oleh sorang lgi bdk india yg ku kenali. Kini kedua2 lobng isteri ku diguna pakai oleh org lain selain ku termasuk mulut nya apabila bdk yg menjmpt ku itu mengambil posisi di mulut isteri ku. Ku teleh ke kiri apabila telinga ku menangkap suara seseorang mempelawa ku dduk, kelihatan serang lagi bdk india mempalawa ku dduk di kerusi.

B.I 1: dduk la abg.. Enjoy the show.. Bini abg bnyak sedap la abg.. Sudh lme sy mahu rasa itu puki mlayu. Bnyak terima kasih sama abg.. Bkn puki tapi dua2 sy rasa.
Me: yka macha.. Xda hal punya... Janji my wife suka, u org enjoy sy lgi enjoy..haha
B.I 1: sekjap ye abg.. Sy lgi blom puas hntam..
B.I 2: ayo..  Bnyak sedap la ini perempuan. Ini belakang takda ketat sudah pun bnyak sedap.. Uhh..
B.I 3: dey.! Diam la mukesh. Kau kne terima kasih sama sy tau.. Baru u worng dpt rasa ini perempuan mlyu. Ahh.. Bnyak sedap ini puki melyu.. Oh..  Ambil ni perempuan..
B.I 4: Arghhhhh.. Arhhh.. Urhhhh..  Telan ni sundal..  Fuhh lega..

  Sungguh indah ku melihat seperti melihat film prono cuma kali ini pelakon perempuannya isteriku, kelihatan india yg ke 4 mengelap2 ujung btgnya di bbir isteri ku dan mengelap btg nya dengan kain tudung isteri ku. Isteri ku kembali merengek dan merapu seperti seorang sundal yg  lupa akan status nya isteri kpda ku.

Ila: yes.. Hntak lgi syg.. Ohh.. Pnuh nye.. Show my husbnd who owns me.. Urhh.. Abg.. Tngok ni ap jdi.. Abg lmbt jmput.. Diorng x thn... Kn diorng dh smbung hntk syg..
B.I 3: sry ya bang.. Kita org xda tahan la tngok bini abg.. So kita org sambung la sementara tunggu abg dtg..
Ila: ahh.. Kebas dah bng lobng syg.. Naik pdih dh.. Uhh.. Ahh.. Diorng mkn ubat kuat bang.. Aduhh..mcm plcur diorng kje kn bni abg ni..

  Sejurus itu kelihatan mata isteri ku tiba2 buntang apa bila kedua-dua bdk tersebut menghentak btg mereka sedalam mungkin dan melepaskan air gatal nya jauh kedalam puki betina mlyu bertdung berstatus isteri org ini. Sejurus itu pemuda yg dduk td bngun untuk mengambil giliran. Bru ke perasan dlm samar2 btg pemuda tersebut jauh besar n panjang.

B.I 1: sekejap ye abg.. Sy mhu kasi hentam last round... Ayooo... Bnyk ketat..
Ila:aduh bng.. Ni yg pling sekse.. Gemuk btul btg bdk ni.. Aduh boy.. Kuat sikit boy.. Arghhh! Stop.. Erghhh! Rrrrghh...

Kelihatan kepala btg tersebut berjaya bersarang di dlm puki isteriku dan sekali lafaz.. Zurppp! Btang tersebut tebenam hampir kesemuanya. Kelihatan masih berbaki seinci setengah, dengan paksaan budak tersebut menekn btg nya supaya msuk habis  di ikuti degn lolongan isteri ku seperti anjing dan sejurus itu bdn isteri ku bergoncng keras dan menggigil2. Agk lama isteri ku terlonjak2 dan terkejal2 seperti terkena kejutan elektrik sebelom kembali merengek dan meracau-racau apabila bdk tersebut memulakan aktiviti membajak ldang bunting isteri ku dengan mata isteri ku atas. Tiada suara  yg keluar kecuali desahan dan di ikuti dengan kepala isteri ku yg menggeleng2 dengan mata keatas.

  Kerana aku ditemggelamkan oleh telunjuk nafsu, dengan sepontan aku bngon dn dduk di sisi isteri ku dan mengisap puting isteri ku smbil mlncp. Dalam beberapa puluh minit. Dengan kuat puki isteri ku di hntk dn kelihatan muka bdk india ter sebut berkerut2. Tidak semena mena  rmbut ku di tarik isteri ku dan mlut ku di kucup oleh isteri ku smbil isteri ku menikmati pncutan benih hindu ke ladang bunting nya dan di sambut dengan rengekan setiap pancutan yg  di semai ke dlm puki isteri ku. Mlut ku dilpas dan kple ku di tolak ke tepi sabil isteri ku menganbil nafas, selepas menberi senyuman pling mnis ke arah ku.. Isteri ku trus dduk membetulkan tdung dan bngon dengan bantuan ku. Dengan perlahan isteri ku memakai bju kje nya, dan memperkemaskan diri nya. Kelihatan jam menunjukkn pkul 6pgi. Ku pimpin isterinku masuk kedlam kereta. Tanpa memperdulik kn budak2 india tersebut.( sebenarnya diorang yg x pedulik kami.. Lpas puas semua buat x tahu kluar bilik)

  Aku terus menutup pintu rumah dan pintu kereta sebelum aku meneruskan perjalanan kerumah ku.isteri ku di sebelah telah pun melepaskn lelah nya kedalam alam mmpi.

Bersambung...

*Sorry lambat sambung.. Sy agak busy kebelakangan ni.. Maklum la.. Hal dunia.. Nk plk lpas raya ni... Dengn isteri anak.. Harap korang suka dan dapat berikan komen positif yg dpt menambah semangat  sy untuk menulis..*

isteri kuOnde as histórias ganham vida. Descobre agora