18. bilik karoke

52.2K 260 52
                                    

Hari ini telah masuk hari ke tiga aku menjalani rutin harian ku berseorangan. Dalam masa tiga hari ini aku tidak memperolehi sebarang berita dari isteri ku, namun bergitu aku masih lagi menanti dengan sabar. Sepanjang tiga hari ni nafsu ku sngat membuak2, masuk hari ke empat aku mendapat satu pangilan dari isteri ku dengan menggunakan telefon wan yang membuatkan nafsu ku melonjak ke tahap maksima di sebabkan oleh bahasa jalang nya.

Me: hello syg.. Syg kt mne ni? Senyp je.. Abg risau la.. Syg ok ke?
Ila: eh jantan ni.. Ko sibuk knpe.? Xyah risau la konek kecik.. Wan ni jge aku baik2 jer.. Atas bwh dia jge, x mcm kau.. I honey moon ni.. Bz tadah puki i bg bunting.. Seronok pagi ptg kne.. U ap tahu.. Lagi satu..pnggil aku puan.. Paham!
Me:bbaik puan..
Ila: bagus2.. Ni i nk bg tahu.. I mkin lmbt lg balik.. Atau mkin x balik. Hehe.. Eh u.. Sabar la.. I tngh ckp dgn si dayus ni.. Ahh u.. Senak nya u hntak.. Urhh.. Sry.. Bakal ayah anak2 i ni hntak btg sasa dia tiba2.. U tahu.. Wan beli i cincin baru.. Cantik sangat.. So u boleh buang cincin kita tu ye.. Huhuhu..
Me: awkk. Eem.. Xpape ke?knpa balik lmbat?
Ila: uhh... U sibuk knpe! Memang x pape la.. Dah luas puki aku ni.. Nk sakit ap nye.. Sedap ad la... Hihihi ohh.. Naik lunyai puki bini kau ni.. X tahu la.. Wan ni.. Nk jual i kt mat salleh... Dua org plk tu..
Me: awk.. Biar betul? Berapan awk setuju ke? Jgn la syg..
Ila: u jgn sibuk2.. Wan jual i 2k untuk seminggu.. Tp i x kisah pun.. Jnji puas.. Dpt ank mat salleh ok jgk kn.. T dah lunyai puki i, perut dah buncit i balik ye.. Bg u tngok n jilat.. Puki i.. Pape pun u jgn sibuk la.. I nk u kje buat duit tanggung ank ni.. Sbb wan xnk tnggung.. Dia nk buang air dlm i je bg bunting.. Huhuhu.. Seronok la i.. Mesti pengsan dpt 2 btg import.. Hihi k la jntan dayus, bodoh, sial pukimak.. I nk memantat.. X puas la borak smbil tadah puki.. Byee bodoh..

Selepas pangilan ditamatkan, aku mendapat satu gambar dan video dari wan. Gambar isteri ku berbaju dan bertudung merah hati sambil tersenyum jalang. Secara spontan btg ku menjadi keras, dengan nafsu yg membuak-buak aku beralih kepada video yang ku terima. Kelihatan wan merakam wajah isteri ku yg masih bertudung merah hati tngah asik menberikan nikmat kpada btng pujaan nya dengan mulut nya. Sesekali ku lihat isteri ku menjilat telur wan hingga ke kple takuknya dengan mulut ternganga dan mata hitam nya keatas. Sungguh memberangsangkan bgi ku aksi yg di pertontonkan oleh wan dimana pelakon nya adalah isteri ku, ku perhatikan seketika baru ku sedar aktiviti tersebut di lakukan di sebuah bilik karoke mewah. Setelah beberapa minit, kelihatan camera dialihkan ke arah sofa karoke diamana isteri ku sudah siap menonggeng dengan baju nya tersingkap dengan tidak memakai coli dan seluar dilurutkan ke paras lutut.

Kelihatan wan melutut di belakang isteri ku sambil mengacukan btg nya ke puki isteri ku, dengan perlahan2 batng sasa itu tenggelam ke dlm puki isteri ku. Isteri ku lihat sekejap mengangakn mulutnya dengan mata hitam keatas dan sekejap menggigit bbir seperti ingin menangis sambil menahan puki nya di tikam btng bkn milik suami nya itu. Dengan tiba2 wan melakukan pergerakan yg agak laju sehingga membuatkan ttek isteri ku membuai2, isteri ku meracau2 seperti sundal murahan. Tiba2 kelihatan isteriku seperti histeria dengan pehanya kelihatan bergegar2 menggeletar. Wan masih meneruskn hnjutanya tanpa belas kesihan dan sesekali kelihatan wan menepuk2 pnggung isteri ku.

Tiba2 kunlihat pintu bilik terbuka dan berdiri seorang lelaki berpakaian sperti pelayan memegang jug air berwarna hitam. Wan segara bngun dan menutup pintu tersebut dan seperti bercakap2 dengan lelaki tersebut sambil isteri ku masih menonggeng tersenyum jalang ke arah lelaki tersebut. Isteri ku bngon menarik seluar nya sambil berjalan menuju ke arah lelaki tersebut, isteri ku dengan gaya menggoda dan senyuman jalang meraba kelangkang lelaki tersebut manakala wan dduk di sofa semula. Isteri ku mengeluarkan btg lelaki tersebut dan merocoh2 btg lelaki tersebut. Dengan sekalip mata kulihat btg lelaki tersebut mengeras, btg lelaki tersebut kelihatan agak kecil sedikit berbanding wan tetapi yg pasti lebih besar dan panjang dari btg ku.

Beberapa minit isteri ku bergerak ke arah sofa semula sambil menarik seluar nya ke bwh dan menonggeng. Kelihatan isteriku memberikan senyuman mengoda kearah pelayan tersebut sebelum pelayan tersebut menuju ke arah isteri smbil melondehkan seluar nya. Dengan gelojoh pelayan tersebut membenamkan btg nya ke puki isteri ku dan terus melakukan aksi sorong tarik dengan laju smbil meramas2 ttek isteri ku. Isteri ku seperti sundal terus merengek2 smbil sesekali menjeling dengan senyuman kearah kamera. Setelah 15mnit kelihatan pelayan tersebut menghentak2 punggung nya ke arah isteri ku dan di ikuti dengan rengekan isteri ku sambil menggit bbir. Kelihatan pelayan tersebut mencabut btgnya dan membetulkan seluarnya dan bersalam dengan wan sebelom berllu pergi.

Beberapa seketika, ku lihat isteri ku bngon dan menuju kearah wan sebelom dduk di riba wan sambil memasukkan btg pujaan nya yg sedia menegak dari mula lagi. Perlahan2 btg wan hilang dari pandangan, isteri ku bagai dirasuk menghentak2 dan mehanyak2 punggung nya sambil tteknya diramas oleh wan. Beberapa minit kemudian kelihan pelayan td masuk sambil membawa kawannya. Kelihatan isteri ku tidak memperdulikkan pelayan tersebut yg nmpk nya sedang bercakap dengan wan, beberapa minit kemudian kelihatan pelayan tersebut melondehkan seluarnya dan terus melancapkan btg nya.

Aku agak terkejut melihat btg pelayan kedua kerana btgnya kelihatan lebih tebal berbanding wan. Beberapa minit kelihatan pelayan tersebut memancutkan air nya di kepala dan si muka isteri ku. Tanpa sedar btg ku telah memuntahkan air nya entah kali keberapa, ku lihat btg pelayan tersebut masih lagi keras. Sesudah itu kelihatan mata isteri ku terbuntang dan di ikuti suara wan mengerang menandakan yang wan telah memuntahkan benih2 subur ke ladang bunting isteri ku. Wan terus menolak isteri ku, isteri ku trus terbaring terlentang di lantai. Tanpa berlengah perlayan pertama trus dduk di bahagian atas perut isteri ku sambil mengepit btg nya di ttek isteriku mana kala pelayan kedua melutut sambil menekan btg nya ke puki isteri ku.

Tiba2 isteri ku mengelupur saat btg pelayan kedua cuba menerobos puki nya tetapi kelihatan pergerakan isteriku di kunci oleh pelayan yg pertama. Isteri ku kelihatan menjerit2 saat btg tebal itu menjunam semakin dlm dan sekali lafas btg tersebut terbenam habis kedalam puki isteri ku. Dengan tempo yg sederhana isteri ku di rodok dengan btg tebal tersebut. Dengan tidak semena mena aku merasakan kesihan apabila melihat muka isteri ku yg berkerut dan seakan menangis sambil menggeleng2. Beberapa minit kemudian kelihatan pelayan kedua melajukan pergerakan sblom menghentak padu sambil memuntahkan benih nya dan di ikuti pelayan kedua memancutkan air nya di muka dan tudung isteri ku.

Sejurus itu, kelihatan wan bergerak ke arah kamera dan kamera di matikan. Ku lihat jam di dinding menandakan pkul 11, sedang aku bersiap untuk tdo dengan tiba2 nset ku berbunyi menandakan ada satu chat whatsapp yg baru masuk. Aku bkk chat tersebut menunjukkan dua gambar isteri ku yg masih bertudung dan berbaju merah hati dengan tompok2 air mani di pakaian dan di muka di kawasan kedai mkn dan satu lagi gambar isteri ku di kawasan parking. Dengan sepantas kilat aku melakukan aktiviti 5 pkul 1. Oleh kerana terlalu penat kerana terlalu bnyak memuntahkan air mani, aku terus melelapkan mata ku di lantai depan bilik air rumah ku.

Bersambung..

Nota: sorry lambat upload.. Mintak korng bersabar ye.. Sy bz sangat.. Dan mintak maaf sekali lagi kalau bnyak kesilapan dlam ejaan.. Thanks jgk kpd penyokong setia sy n jgn lupa vote ye..

isteri kuWhere stories live. Discover now