פרק 23 - להרקיע שחקים

1.8K 93 391
                                    

פרק 23 – להרקיע שחקים

הארי התעתק לסמטה שמאחורי כיכר גרימולד ומיהר לעשות את דרכו לכניסה האחורית של הבית. בגלל שבבית הוסרו ההגנות שהפכות אותו לבלתי מפי, לעיתים קרובות אנשים וכתבים התעכבו בפארק שמעבר לרחוב בתקווה לראות את הארי. הארי הוריד את ההגנות ופתח את הדלת עם מפתח הגולגולת הישן. הכניסה הובילה אותו אל המטבח שבמרתף.

המטבח הואר על ידי האור שנכנס מהחלונות; המטבח הקודר והאפל כבר לא היה קיים. הארי חייך בכל פעם שהסתכל על החלון וראה את הפארק. אף אחד לא יחשוב יותר שהם אוכלים במרתף. הרמיוני אהבה את האתגר שבניסיון שחזור הקסם שהוטל על התקרה שבאולם הגדול. שניהם ביחד הצליחו לשחזר את זה והוא לא יכול היה להיות יותר מאושר אחרי שראה את התוצאה. בהנפת שרביט הוא יכול היה לשנות את הנוף שבחלונות. מהפארק זה יכול היה להתחלף לבית שלו בדבון ולנוף שרואים מחוץ לבקתת הצדפים.

שולחן עץ האלון בחדר עדיין היה דומיננטי, יחד עם ספסל העץ. הארי נפטר מרוב הרהיטים הנוראיים בבית, אבל הוא אהב את השולחן שללא ספק ראה עשרות אם לא מאות שנים.

"מאסטר פוטר, אדוני." קריצ'ר יצא מהארון שלו ונעמד לפני הארי. הקמע של רגולוס נצץ בבהירות כנגד הסחבה שלבש. לאחר התעקשותה של הרמיוני הארי העניק לקריצ'ר בגדים לפני כמה חודשים. גמדון הבית התעלם מהם. אחרי יום שלם של מלמולים מקריצ'ר על חוסר כבוד של בוצדמים למסורת של טהורי דם, הארי הרים את הבגדים מהרצפה היכן שקריצ'ר זרק אותם והניח אותם במקום אחר.

"בוקר טוב, קריצ'ר," הארי הסתכל סביב ושמח לגלות שהכל היה נקי. "רציתי לעדכן אותך שיהיו לנו אורחים היום בצהריים."

"שוב?" קריצ'ר שאל. הוא די קיבל את הרמיוני ורון כיוון שהם נשארו בכיכר גרימולד במהלך המרדף שלהם אחר ההורוקרוקסים, הארי חשד שהזלזול שלו כלפיהם נבע יותר מהרגל מאשר כל דבר אחר.

"כן, רון והרמיוני אבל אולי תשמח לדעת שנרקיסה מאלפוי ואנדרומדה טונקס גם יגיעו יחד עם הוויזלים."

למילותיו של הארי, גמדון הבית הזדקף למלוא קומתו הזעירה. "גברת קיסי וגברת בלק?" הוא רעד בהתרגשות.

"כן, ואולי הבן של גברת קיסי, דראקו." לשמע המילים האלה הארי זכה לחיוך הראשון שהופיע על פניו של קריצ'ר. גמדון הבית היה זקוק להיגיינת שיניים.

"תרצה שאכין כיבוד קל לאורחים שלנ – לאורחים שלך, אדוני?" קריצ'ר קד להארי.

"כן, אני חושב שזה יהיה נחמד. אני מקווה שגברת בלק, אני מצכוון, אנדרומדה תשקול לעבור לבית יחד עם הנכד שלה ברגע שהשיפוצים יסתיימו." עיניו של קריצ'ר נפערו והוא הסתכל בקדחתנות על המטבח.

"אם אדון פוטר יסלח לקריצ'ר. קריצ'ר צריך להכין דברים לכבוד האורחים הנכבדים של אדונילי."

טוויסט של גורלWhere stories live. Discover now