פרק 18 - מבט לאחור

1.8K 90 321
                                    

פרק 18 – מבט לאחור

הם נכנסו לחדר שימועים מספר ארבע בחרדה, עורכי הדין כבר היו ישובים. גולדשטיין ישב כשמאלפוי לצידו, הבלונדיני ישב ובהה בשולחן, אפילו לא הרים את ראשו כדי לבדוק מי נכנס לחדר. גולדשטיין נשען לעברו וניסה להשיג את תשומת ליבו, אך לא היה נראה שמאלפוי שמע אותו. הארי הופתע לראות שנרקיסה מאלפוי ישבה ליד הבן שלה, היא נראתה הרבה יותר טוב מאיך שהייתה בשימוע שלה כחודש לפני, הוא חשב לעצמו. הוא הניח שלהיות מחוץ לכלא ישפר את המראה של כל אחד. ידה ליטפה בעדינות את זרועו של מאלפוי, הפנים שלה היו מלאות דאגה. עברו חודשים מאז שראו אחד את השני. שניהם הוחזקו בתאים נפרדים, ומיד לאחר המשפט שלה היא הועברה למעצר בית אצל אנדרומדה טונקס.

הוא הכריח את עצמו להסיר את מבטו ולראות מי עוד נוכח. בהקלה הוא הבחין כי רק ששת היועצים של חברי הקסהמדרין הגיעו לפגישה הנוכחית. הוא ראה את עמדת ההגיגית מוכנה, מולה הופיע מסך שבו יופיעו הזיכרונות. הוא הרגיש איך בטנו מתהפכת שוב והוא הסיט את מבטו. שום דבר לא יכול להיות יותר נורא ממה שהוא כבר ראה. לא משנה כמה פעמים הוא אמר זאת לעצמו, הוא עדיין לא האמין לזה.

ארתור וויזלי שאל את אחד הפקידים היכן הם צריכים לשבת והוא הפנה אותו לשולחן מצידו הרחוק של מאלפוי. לאחר עוד כמה דקות עיכוב שאקלבולט קינגסלי נכנס לחדר עם אבפורת' דמבלדור. הארי לא ראה את אבפורת' מיום האזכרה בהוגוורטס, כמה ימים לאחר הקרב האחרון. היה נראה בבירור שהוא חש אי נוחות מסביבתו. הוא משך בעצבנות בזקנו ויישר כל רגע את גלימתו. אבפורת' הביט סביב וכשעיניו נחו על הארי הוא פסע לעבר שולחנו במהירות.

"הארי, אני מצטער, לא ידעתי על השימוע. הייתי כל כך עסוק עם השיפוצים בהוגוורטס שלא יצא לי לקרוא את הנביא כבר שבועות." הוא הושיט את ידו להארי.

"אני לא מבין," הארי לחץ את ידו.

"אם הייתי יודע שמאלפוי מגיע למשפט הייתי מגיע קודם, כמובן." אבפורת' ניער את ראשו, "אלבוס בטח בי עם בקבוקוני הזיכרון והוא אמר לי שאני אדע מתי למסור אותם. אבל פישלתי."

"אתה יודע מה יש בזיכרונות האלה?" הארי שאל, חצי מקווה וחצי חושש.

"לא, רק שזה קשור אליך ולילד, מאלפוי. ואלבוס אמר לי שזה ממש חשוב שאני אשמור עליהם, אמר שאני אתן לך אותם לפני – " הוא נעצר כשקינגסלי קרא את כולם לסדר.

"אנחנו נמצאים פה היום כדי לחזות בזיכרונות ההגיגית שאבפורת' דמבלדור הביא לעדות. בקבוקי הזיכרון אובחנו, והוכח שחתימתם לא נשברה ושהם אכן נוצרו באחד בספטמבר לשנת 1996. אני מזכיר לכם, לשימוע הזה של המשרד יש רמת סודיות בדרגה חמש. אין לדון בכל דבר שנחשף כאן עם מי שאינו משתתף כאן היום ללא אישורי המפורש. ללא יוצאים מן הכלל." הוא הביט בחומרה אל כיוונו של התובע. "בסדר גמור, אני לא אגרום למשתתפים לחכות יותר. הבה נמשיך." הוא הנהן לכיוונו של הפקיד הטכני שעמד ליד ההגיגית. האורות עומעמו והפקיד לקח את הבקבוקון ובזהירות שפך את תכולתו אל תוך הקערה. הוא נגע עם שרביטו בקערה ומיד המסך התעורר לחיים.

טוויסט של גורלWhere stories live. Discover now