פרק 6 - סניצ'ים

2.4K 118 677
                                    

שלושה ימים לאחר מפגש האימפריוס מאלפוי העביר פתק להארי באמצע שיעור תולדות קסם בזמן שבינס לימד על סיום מרד הגובלינים בשנת 1354.

שיקויים. שבת? אחרי ארוחת הערב?

הארי הסתובב והנהן בראשו למאלפוי והמשיך לבהות בנייר הקלף שמולו. זה היה בלתי אפשרי להתרכז בבינס, המשימה הראשונה ממש בעוד עשרה ימים והוא בכלל שכח שמאלפוי הבטיח שילמד אותו שיקויים. הוא תהה איך זה יהיה להיות למטה עם מאלפוי בלי שסדריק יהיה נוכח. לפחות זה יעסיק אותו ויסיח את דעתו ממה תהיה המשימה הראשונה.

הארי חיכה עד שכולם ילכו לאולם הגדול לארוחת הערב, וכשחדר המועדון התפנה הוא עבר את השטיח ושלף את שרביטו תוך כדי מלמול "אפרינס". שום דבר לא קרה. הארי קילל, הוא חשש שהוא לא יצליח להכנס לחדר ההלבשה מהצד הזה. הוא ניסה עוד פעם אחת, וכלום. בטוח ישנה דרך לפתוח את הדלת מהצד השני. כשהוא הביט מקרוב הוא ראה שישנם ארבעה סניצ'ים מגולפים על האבן. במשיכת כתפיים הוא טפח על כל אחד מהסניצ'ים ומלמל שוב את הסיסמא "אפרינס". הקיר נהדף פנימה והארי צחק בהתרגשות בעודו נכנס דרך הרווח שנוצר.

הוא הגיע לדלת בקצה השני של המנהרה ומלמל שוב את הסיסמא והדלת נפתחה מיד. כנראה שהמנהרה נוצרה כך שיהיה קל לפתוח אותה מבפנים אבל צריך לדעת את הטריק אם רוצים להכנס אליה מבחוץ.

מאלפוי הסתובב בבהלה כשראה את הארי נכנס דרך הכניסה הפנימית של חדר ההלבשה. "נראה שהצלחת לפצח את זה, אה פוטר?"

"כן, לא תודות לך." הארי נכנס אחרי מאלפוי למשרד. "אז, איך אתה הולך ללמד אותי להיות מאסטר בשיקויים?"

מאלפוי נחר בבוז, "אני חושב שייקח כל דקה ודקה רק כדי לגרום לך להיות מוסמך, פוטר. אנחנו נתחיל מבסיס הערבוב." ובזאת הוא טפח על שלושה מוטות להכנת שיקויים שהיו על השולחן.

"באיזה מהמוטות תשתמש על מנת להכין שיקוי משקם?"

הארי משך בכתפיו והצביע על אחד מהם.

"טעות. הדס, אשור, שנהב. פוטר, חיובי, ניטרלי, שלילי. זה תהליך בסיסי בשיקויים. אתה פשוט לוקח את הדבר הראשון שהכי קרוב אליך. לכל שיקוי המכיל סמבוק, אתה תשתמש במוט השנהב. הדס יגיב בצורה רעילה ויחזק את השיקוי אם תערבב אותו עם סמבוק."

הארי הצר את עיניו לעבר מאלפוי, "סנייפ מעולם לא הזכיר שצריך להשתמש במוט ספציפי בשביל.."

"הוא הזכיר בשנה הראשונה, לעזאזל, בשבוע הראשון. איך הצלחת להגיע לשנה הרביעית מבלי לדעת את זה?"

הארי משך בכתפיו, "אני אף פעם לא.."

"תפתח את ספר השיקויים שלך, בכל עמוד. מה אתה רואה שם?" מאלפוי הצביע על העמוד.

"מש."

מוט שנהב. אתה צריך להקריא את המילים."

הארי העביר יד בשערו בתסכול, "אלו לא מילים אלו אותיות. איך אתה..?"

טוויסט של גורלWhere stories live. Discover now