𝘗𝘈𝘙𝘛 9 🔞

285 14 6
                                    

נכנסו לדירה בסערה, נשיקה חזקה ותשוקתית סוחפת אותנו, הוא מחזיק במותניי, אני מחבק את צווארו.
הוא תפס אותי, משך אותי לחדר וזרק אותי על המיטה, עולה מעליי, משאיר לי היקים בצוואר, היקים בוהקים ובולטים, מסמן אותי ללא רחמים, רוצה להראות לכולם שאני שלו, גניחות עדינות עוזבות את פי ״א-אההה~~~...״.
הוא הפשיט ממני את חולצתי, פתח את כפתורי מכנסיי, הפשיט את המכנס שלחץ לי כל כך שם למטה ממני, משאיר אותי רק עם פיסט בד שמכסה את האזור הפרטי שלי.
הפשטתי ממנו את חולצתו, הפשטתי ממנו את מכנסיו ואת הבוקסר כאחד.
הוא הפשיט ממני את הבוקסר, פניי האדימו אף יותר מלפניכן.
הוא נישק אותי נשיקה תשוקתית ועמוקה, נשיקה כה חזקה ורטובה שאין מקום לנשימה, נשיקה שיכולתי רק לחלום עליה.
התנשקנו כאילו אנחנו לבד בעולם, הוא התחיל לרדת בנשיקות לצווארי, מסמן אותו, יורד בנשיקות וסימנים בולטים בצבע סגול, מגיע לבטן התחתונה שלי, עולה משם בנשיקות פרפר וסימונים לפיטמותיי, מלקק ומוצץ אותן חזק, מוציא ממני גניחות גרוניות עמוקות ״א-אהההה...!~~~, ממ~~״.
הוא עולה בנשיקות נעימות, משאיר סימנים על הדרך, מגיע לשפתיי, מנשק אותי באכזריות ופרעות, התנשקנו נשיקה שרק רצתה יותר, נשיקה פראית שמחפשת איך להפוך לתמימה אך היא רטובה מידי.
הוא אמר ״אני אכין אותך, אני לא רוצה שיכאב לך יותר מידי״, הנהנתי מעט עם ראשי.
הוא פיסק את רגליי, לאחר כמה שניות הרגשתי את האצבע שלו נכנס אליי, הוא הזיז את האצבע, כך הוא הכניס עוד אצבע ועוד אצבע, לפני שמכניס שואל אותי כל פעם אם אני התרגלתי לתחושה ולהכניס עוד אצבע.
באצבע הרביעית הוא הוציא, הוא שאל ״אתה מוכן אהובי״, הנהנתי, פניי מוסמקות לגמריי מהכינוי הנל.
הוא חדר אליי, תחושת כאב מעטה תקפה אותי, אבל זה לא כואב כל כך, כי הוא הכין אותי, הוא חדר אליי באיטיות, בוחן את מבטי, את הבאות פניי, מוודא שהכל בסדר, התחלתי להתרגל לתחושה לאט לאט, וזה מכאב נהפך לעונג שלא חשבתי שארגיש, הוא חדר אליי בקצב מהיר ומסחרר, גניחות חסרות אוויר ועמוקות שנואשות לעוד בורחות מפי, איבדתי שליטה, חיבקתי את גבו, שורט אותו מעונג, הוא גנח מעט, גנחתי הכי חזק שאי פעם גנחתי, עצמתי את עיניי, איני שולט יותר בגניחות, מוחי מאבד ריכוז, אני מרגיש שליבי משתולל וההורמונים יחד איתו.
הוא פגע בנקודה הרגישה שלי, הרגשתי עונג כמו שבחיים לא הרגשתי, הגניחות נהפכו לצעקות של חוסר אונים וחוסר בחמצן.
הרגשתי שהפורקן שלי מתקרב, גנחתי ״א-אני ע-עומד ל-לגמור!!!~~~....״, הוא גנח ״ג-גם אני!~~...״.
לאחר עוד כמה חדירות ללא רחמים, הגעתי לפורקן, אחרי כמה שניות, הוא גם כן.
הוא יצא ממני, הוא נשכב ליידי, הבטתי בו, הוא ליטף את הלחי שלי, הסמקתי, אמרתי ״תגיד...״, הוא הסתכל עליי בשאלה, מחכה למילותיי, אמרתי ״למה אתה לא מספר לי איך קוראים לך?״, הוא אמר ״אתה באמת רוצה לדעת?״, הנהנתי ואמרתי ״כן״, הוא אמר ״אז תשאל״, חיכיתי כמה שניות ואז שאלתי ״איך קוראים לך״, הוא ענה ״קוראים לי....״

התעוררתי מהחלום, כולי מזיעה, כבר בוקר, חשבתי לעצמי ׳אני לא מאמין שלחמתי עליו... על הנער׳.

————————————————————————

מצטערת על הפרק הקצר, זה סמאט פשוט, ואני לא רוצה שאחרים שלא רוצים לקרוא כאלה דברים יפסידו פרטים חשובים🥺❤️.

my first love ~ jikook Where stories live. Discover now