𝘗𝘈𝘙𝘛 𝟷

333 17 3
                                    

פרק ראשון אני מתרגשתתתת!!! בואו נתחיל!!! תהנו🥺❤️.
יעלו פרקים בימים ראשון וחמישי💗.
אה ומשהו חשוב.
אם יש משפט שהוא מסומן ככה ׳אוי לא׳ זה מחשבה.
אם יש משפט שהוא מסומן ככה ״שלום״ זה דיבור🥺❤️.
————————————————————————

•~נקודת מבט ג׳ימין~•

קמתי בבוקר לאור השמש אשר נכנס מחלון חדרי, השעון המעורר מצלצל ומורה לי לקום ממיטתי החמה.
קמתי מהמיטה שפשפתי את עיניי והלכתי לשירותים.
שטפתי פנים, צחצחתי שיניים, ניגבתי את פניי עם מגבת ויצאתי מחדר השירותים.
פתחתי את הארון בחדר שלי ,לבשתי את מדי בית הספר סידרתי את השיער נעלתי נעליים וירדתי לקומה הראשונה בביתי. חייכתי לאימי ברוך, היא השיבה לי את חיוך בוקר טוב ואמרה ״בוקר טוב צימצימ, האוכל שלך על השולחן והכריך בשולחן הכניסה, אני יוצאת לעבודה,אז שיהיה לך יום מקסים נתראה בערב״ חייכתי אליה ואמרתי ״ביי אוממה״ היא לקחה את תיקה עם חיוך ויצאה מהבית.
אחי הקטן ירד ואמר ״בוקר טוב ג׳ימינה״ ,הסתכלתי אליו והשבתי ״בוקר טוב ג׳יהיון״ ,הוא חייך ,לקח את תיקו ויצא לבית סיפרו.
ישבתי לאכול, מתעכב טיפה אבל לאחר דקות ספורות סיימתי את האוכל ויצאתי מהבית לכיוון בית הספר.
התקדמתי לבית הספר ואז הבנתי ששכחתי את הכריך.
׳אוי לא אני לא מאמין, אוף ,נו טוב ,אני ארוץ לחנות אוכל לקנות משהו׳ רצתי לחנות וכשנכנסתי הריח של האוכל הטעים הציף את כל החנות .חיפשתי מה לקחת לאכול עד שמצאתי את עוגת הגבינה עם דובדבן שאני אוהב ולקחתי אותה .באתי לשלם וגיליתי שאין לי כסף ׳אייש! אין לי מזל היום!׳ התחלתי לחפש בתיקי בהיסטריה.
הנער לידי הסתכל עליי, לקח את העוגה שלי ,שם אותה על הדלפק עם המוצר שלו ,פנה למוכר ואמר ״תחשיב את שתיהם״ ושילם גם על המוצר שלו וגם על המוצר שלי.
הנער הביא לי את העוגה וחייך אליי חייך צדדי קטן בזמן שאני הסתכלתי עליו במבט אסיר תודה ואמרתי ״תודה אדוני״ וקדתי בפניו .הוא חייך אלי והלך, ואני, הסתכלתי עליו, שקוע בו עד שאחד העובדים אמר ״הי ילד יש לך בית ספר לא? כבר 8:10״ נבהלתי ,קדתי בפניו עם צחקוק ורצתי לבית הספר.
הצלצול נשמע ואני מוכן לשיעור .המורה נכנס ,מברך אותנו בבוקר טוב ומתחיל ללמד, אבל אני לא הקשבתי, הייתי שקועה במחשבות שלי.
׳אוף אני לא מצליח להוציא את הילד הזה מהראש שלי... מעניין איך קוראים לו, אולי הוא לומד בבית ספר שקרוב לפה? הוא נראה נאה במיוחד, אוף... הוא כזה נדיב, אני אחזיר לו את הכסף מחר , אני רוצה לפגוש אותו שוב אני א-׳ המורה קטע אותי ממחשבותיי ואמר ״פארק ג׳ימין! האם אתה יודע מה התשובה לשאלה?״ ראיתי את כל המבטים מופנים כלפיי והנדתי בראשי לשלילה. המורה נראה מאוכזב ואמר ״ פעם הבאה תהיה קצת מרוכז יותר ג׳ימין״ הורדתי את ראשי ואמרתי ״מצטער המורה, אני אתרכז יותר הפעם״ והמורה הנהן בראשו וחזר ללמד .לא משנה כמה ניסיתי לא הצלחתי להתרכז, כל השיעור הסתכלתי מחוץ לחלון וחשבתי ׳אוי בחור מסתורי, מה אתה עושה לי, תגלה לי מי אתה׳.
יום הלימודים עבר מאוד מהר וכל היום אותו הבחור לא עזב את מחשבותיי, כאילו הוא נהפך להיות הדבר היחיד שיש לי בראש.
יצאתי מבית הספר, מתקדם לביתי, פגשתי בכמה שכנים חביבים שבירכו אותי לשלום ובמשפט המוכר ״בוא לבקר ג׳ימיני״ או ״למה אתה לא בא אלינו, תבוא אלינו יותר״.
הגעתי הביתה וכל המשפחה הייתה שם. אימי ראתה שנכנסתי ופנתה אליי בשאלה תוך כדי שידיה מבשלות ומכינות את המאכלים הטעימים שרק היא יודעת להכין כל כך טוב ״ג'ימיני חזרת, איך היה בבית ספר?״ נגשתי להריח את האוכל ועניתי לה עם חיוך ״היה כיף, איך היה בעבודה אוממה?״ ,היא חייכה ואמרה ״מצוין״ היא חשבה טיפה ואמרה ״אה ג׳ימיני, ראיתי ששכחת את האוכל בשולחן אתה הסתדרת בבית הספר בלי אוכל ובלי כסף?״ חייכתי ואמרתי לה ״אני אספר לך כבר אחר כך״ עם צחקוק ,היא צחקקה ואמרה ״טוב״. ״בואו לאכול בנים!!״ אימי צעקה כדי שכל הבית ישמע .אימי תמיד רצתה גם בת, אבי הבטיח לה שיום יבוא ויהיה להם ילדה, ואני מאוד אשמח לאחות קטנה.
כולנו התיישבנו לאכול את ארוחת הערב ולאחר זמן מה של דיבורים ולעיסות אני ואימי עלינו לחדרי והתיישבנו על המיטה.
התחלתי ואמרתי ״אוקיי אני אספר לך מה היה״ אימי הסתכלה עליי עם 100 אחוז הקשבה וחייכתי. אני מעריך את אימי, היא הבן אדם שאני הכי סומך ואוהב בעולם, היא הכי יקרה לליבי.
התחלתי ואמרתי ״הייתי בדרך לבית ספר ושמתי לב שהאוכל לא בתיק, אז רצתי לחנות האוכל הקרובה וחיפשתי משהו לאכול, אחרי שבחרתי משהוא שמתי לב שאין לי גם כסף אבל.. למזלי היה שם בחור נורא נחמד ששילם עליי, הוא היה נאה מאוד ו... הוא לא יוצא מהראש שלי״ אומנם עדיין לא יצאתי מהארון אבל אני יודע שאני גיי, ושאני נמשך לגברים ופחות לנשים, וגם אימי יודעת את זה מכל החיפושים והתמונות של הגברים שאני מסתכל עליהם.
אימי חייכה אליי ואמרה ״הווו ילד יפה שלי, אני בטוחה שתפגוש אותו גם מחר, בדרך כלל כל תלמידי התיכון שליד בית הספר שלך הולכים לשם״ חייכתי חיוך מאושר, מצפה לפגוש בפניו של הבחור גם מחר.
אימי אמרה ״תיכנס להתקלח ותלך לישון כי כבר מתחיל להחשיך ג׳ימיני״ הנהנתי ,קמתי ממיטתי ונכנסתי להתקלח. כשסיימתי את המקלחת החמימה התלבשתי בפיג׳מה חמה כי קריר בחוץ בגלל החורף שקרב או בא. נשכבתי במיטתי ואימי נכנסה לחדרי, כיבתה את האור ,הניחה נשיקה לראשי ואמרה ״לילה טוב ג׳ימיני״ חייכתי ברוך ואמרתי ״לילה טוב אוממה״ והיא חייכה ,יצאה וסגרה את דלת חדרי אחריה.
בלילה חשבתי על הבחור הזה כל כך הרבה עד שנפלתי לשינה עמוקה וחמימה עם חלומות יפים.


————————————————————————

הייי אז זה הפרק הראשון, נהנתי לרשום אותו 😂💗.
מה אתם חושבים?😏❤️.
הרבה יגידו שזה ממש קיידרמה 😂😂😂.

my first love ~ jikook Where stories live. Discover now