42 | אהבה חולה

268 41 56
                                    

הנרי נישק אותו, ואדם לא הצליח לנשום.

בהכרה אך רק בקושי, הוא לא הצליח להכניס אפילו טיפת אוויר לתוך ריאותיו. מודע יותר מכל לשפתיו הרכות של הנרי מנגד לשלו, הוא לא זז. הוא לא מצמץ. והוא בהחלט לא נשם. גופו היה מתוח לחלוטין, מאובן על גבי הירכיים של הנרי. גפיו היו שמוטות כמו שקי חול מיותרים שנקשרו אל דמותו מוכת המום.

כל האיברים המיותרים האלו והדבר היחידי שנע היה עיניו. עיניו, שנקרעו לרווחה. עיניו הקטנות והשחורות בחנו בהפתעה מוחלטת את פניו של הנרי כשזה היה ממש למולו; עיניו שלו היו סגורות והבעתו שלווה למראה, שיערו פנה כלפי מטה, מלטף את פניו של אדם. השפתיים של הנרי היו מחוצות מנגד לשפתיו שלו. הוא לא ראה את זה, אבל הרגיש. הרגיש את זה די והותר.

כל הדברים הקטנים שהמפלץ רשם לעצמו הפכו את הכל אפילו יותר אמיתי.

אלה היו כמה רגעים ארוכים שהרגישו כמו נצח אבל גם כמו שניות ספורות. לו היה צריך לשער כמה זמן היו כך, אחד מנגד לשני, אדם לא היה מצליח. סתור בין המגע האנושי המנחם לבין המגע המנחם של הנרי, הוא לא הצליח לדעת. מוחו ולבו היו עסוקים מכדי להבין, תזזיתיים, נעים ומסתובבים ומסתחררים. הוא בקושי הצליח להרכיב את המציאות מסביבו כדי להבין את האמת כפי שהייתה. הוא היה מלא במתיקות וחום ובלבול ואהבה שהציפו אותו עד אפס מקום, לא מותירים לו שום מקום לעצמו.

רק להנרי. הנרי. שנישק אותו.

הוא לא הצליח לנשום.

אחרי מה שהרגיש כמו פרק זמן שאדם לא הצליח לתפוס בידיים, האנושי התנתק ממנו ברכות. הפה של אדם התמלא בהחמצה בזה הרגע, והוא הרגיש את גבותיו מתכווצות. כל התזזיתיות והבלגן והמתיקות הסתחררו באוויר ופגו אט אט, מאחוריהם רק המציאות של הנרי מעליו. מותירים את הדממה שעה שזה פקח את עיניו המדהימות למראה לעומתו, ליטף לרגע את ראשו של אדם לפני שהתרומם והתייצב לכדי ישיבה זקופה.

אז, הוא חייך. הנרי. חייך כמו תמיד.

לכמה רגעים, אדם יכל רק לשכב פרקדן במקומו ולהסתכל על הנרי כמהופנט. חזהו היה מוצף ברכות ולבו פעם במהירות מסחררת. הרגשות המרקדים בתוכו, עם זאת, נכבו באבחה אחת חדה ואכזרית כשבא ההיגיון.

ואדם הבין.

כשכל המתיקות פגה ונעלמה כלא הייתה, המפלץ נותר, בוהה בהנרי באטימות. אוזניו נותרו מרוקנות מכל צליל ומילים נעדרו מלשונו. החיוך של הנרי תמיד גרם לשמש לזרוח בלבו של אדם. הפעם, עם זאת, הוא קרע לתוך נשמתו. אוחז בה עם להבים אכזריים שסובב להנאתו ברגע שהיו עמוק-עמוק בתוך בשרו.

השיניים של אדם נחשקו באחת.

הראש שלו היה מסוחרר, עדיין. בכל מקרה שנייה-שתיים אחרי זה, והוא כבר היה ישוב. התנועה הייתה כה מהירה, שהנרי נסג אחורנית ולו רק קלות, במטרה שלא להיפגע בטעות.

החיה. (MaleXMale)Where stories live. Discover now