Don't Give Up

143 19 5
                                    

don't you ever dare even thinking of giving up

NEVER

NEVER

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


שם: לילי (לילית שם שד)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


שם: לילי (לילית שם שד)

סוג : שדת דם (שד ששותה דם לא כזה מסובך)

גיל: 18

מעמד : מלכת שדי הדם

חלק ראשון ביקום: עולם השדים-ממלכת שדי הדם (מי שרוצה שידלג לנ.ב)

אחרי שמתים יש ארבעה מקומות להם אתה יכול ללכת : עולם השדים, עולם הרוחות, גן עדן וגיהנום

תלוי מה עשית החיים שלך גנבת, שיקרת, הקדשת את חייך לעזרה לאנשים. הכל מוחלט על ידי המועצה העליונה (חבורה של אלים שקובעים מה יקרה לך לאחר מותך)

 להפוך לשד זה לקבל הזדמנות שנייה שדים הם אנשים שמתו לא בגיל המשוער (ברצח, התרסקות, תאונה דברים כאלה) אבל אלו לא האנשים הכי טובים שיש אלו אנשים שבגדו שיקרו והרסו חיים  בתור שד יש לך הזדמנו לשנות את חייך ואז אולי לעלות לגן עדן.

יש כל מיני סוגים של שדים : שדי רדיו, שדי היפנוזה, שדי דם, שדי אלמנטים (אש, מים, אדמה, אוויר) שדי נשמה, שדים של תת אלמנטים (ברק, קרח, לבה), שדי מהירות, שדי מלוכה והשד העיוור

סוג השד שלך נקבע לפי הדרך בה מתת : נשרפת אתה שד אש, הרגת את עצמך אתה שד נשמה, נהרגת על ידי לחץ אנשים אתה שד היפנוזה, ואיך אתה הופך להיות שד דם? התנקשו בחייך והשאירו אותך למות ממחסור בדם.

שדי דם נחשבים לגרועים ביותר הם היו אנשים ששעבדו אחרים, שרימו ,ששיקרו ורצחו, ומתישהו בחייהם נרצחו על ידי דקירה בסכין, כדור בכתף, כריתת רגל כלומר לא מוות ודאי. רצו להרוג אותם אבל לא לקחו את חייהם אלה נתנו להם לדמם למוות.

שדי דם חיים עם הרעב לדם מכיוון שאיבדו את כולו במוות שלהם הם ניזונים ממנו כאילו זה מה שהם צריכים כדי להשלים את החסר ובגלל זה הם הגרועים ביותר רוצחו בשביל שירגישו טוב זה לא שהם רעבים (הם לא צריכים דם בשביל לשרוד, כמו אוכל) הם שותים דם כי זה חלק שחסר בגוף שלהם, חסר שלא משנה כמה ישתו לא יתמלא.

לילי (או לילית) היא מלכת שדי הדם היא השולטת על שדי הדם לכל סוג שדים יש מלכות משלו ומעל כולם אלו שדי המלוכה זו משפחה אחת של שדי השושלת של השד הראשון. שומרים על סדר בעולם השדים בעזרת מעגל השדים (כל משפחות המלוכה מכל סוגי השדים שעוזרים לנהל את העולם ).

לפני לילי כל שדי הדם היו לכודים וסגורים מהעולם בשביל שלא יזיקו לו כשלילי הגיעה היא (כמעט הרגה את כולם) סידרה את הכל ולאחר מסע ארוך שאני אסביר אליו בפעם אחרת היא מונתה למלכת שדי הדם כל שדי הדם שוחררו.

(יבוא הפרק ואני אספר לכם את הסיפור שלה)

היא בכלל הייתה אמורה להיות מלכת כל השדים אבל זה כבר סיפור אחר

מקווה שלא התבלבלתם כי זה רק התחלנו
אני אמרתי שיש לי דימיון מסובך אתם הוזהרתם והכל זאת החלטתם לקרוא

נ.ב
מישהו רוצה שאני אעשה פרק הדרכה לאיך אני מציירת עיניים?

MY DRAWING UNIVERSEWhere stories live. Discover now