פרק 16

663 50 37
                                    

לאחר רבע שעה בערך ראיתי את לואי, הארי ונייל מרחוק, הם דיברו עם המזכירה של בית החולים. כנראה בשביל לדעת איפה אני וליאם נמצאים.
לא חשבתי יותר מדי, פשוט רצתי אליהם, והדמעות שוב התחילו לזלוג מעיניי. לא ראיתי אותם יותר משבוע ואני מרגיש שעבר נצח.
הארי בדיוק סיבב את מבטו והביט בי רץ ״זאין״ שמעתי את קולו חלושות, הם כולם בבת אחת סיבבו את ראשם לכיווני והתקרבו אליי בחיוכים, מהר התחבקנו ביחד.
הייתי צריך את זה, כל כך הייתי צריך את זה.
רק ליאם חסר, אבל הוא ייצא מזה. אני יודע שהוא ייצא מזה וכולנו נתחבק ביחד.
התנתקנו מהחיבוק וחייכתי חיוך מעורבב עם דמעות, ״פאק״ אמרתי וניגנתי את הדמעות תוך כדי שאני מצחקק, ״הויש בוא לפה כבר״ לואי אמר בקולו המתגלגל בצחקוק ומשך אותי אליו לחיבוק בלי התראה מוקדמת, רק אני והוא.
חיבקתי אותו כל כך חזק, עטפתי אותו בזרועותיי מפחד שהוא יעלם לי. שמעתי יבבות מקולו והידקתי את אחיזתי בו. הרגשתי את כתפי טיפה נרטבת מדמעותיו, אבל לא היה לי אכפת. הוא פה מולי, וזה כל מה שחשוב לי. זה ושליאם יחזור אליי.
״חשבתי שאני בחיים לא אראה אותך שוב״ הודה לואי בלחש, כך שרק אני שומע אותו, ״והיית נפטר ממני כל כך בקלות? היית מת״ אמרתי בהומור ויצא לו ציחקוק קטן, והדבר הראשון שעלה לראשי היה ׳כן זאת האמת, הוא אומר להיפטר ממך כל כך בקלות. חתמת על חוזה, ואין לך דרך לצאת מזה׳. קמתי ממחשבותיי שהרגשתי את ידיו של לואי עוטפות בי ומחזיקות בי טיפה יותר חזק.
״התגעגעתי אליך״ אמרתי בקול חלש לאוזנו. ״גם אני אליך זי, כל כך התגעגעתי אליך. היית כל כך חסר, בחיים לא ידעתי שאתה עד כדי כך חשוב לי, הבנתי את זה רק השבוע״ הוא אמר בקול רועד.
״אני אוהב אותך לואי, אני באמת אוהב אותך״ אמרתי בכנות, ״גם אני אותך״ הוא אמר בחזרה. התנתקנו מהחיבוק והסתכלנו אחד על השני, מחייכים.
משום מקום, התחלנו לפתע לצחוק, חיבקתי אותו שוב, הוא חיבק חזרה, וכשהתנתקנו שוב מהחיבוק הוא נישק אותי בפה, נישקתי אותו בחזרה. נשיקה קטנה ויבשה.
נשיקה בתור חברים טובים! שלא תחשבו אחרת.
״אוקיי כן זה מספיק״ שמעתי את קולו של הארי ולפתע הרגשתי את זרועותיו לוקחות אותי אחורה, צחקתי, ״הוא מקנא״ אמרתי ללואי כעובדה, לואי צחק והסתובבתי להארי וחיבקתי אותו, הוא לא ציפה לכך ולקחו לו שתי שניות לחבק אותי בחזרה.
״אתה היית בבית לפני שבוע נכון? בבית של לואי״ שאל, מהר התנתקתי מהחיבוק, ״כן! חשבתי שחלמתי!״ אמרתי בקול, ״אני באתי לחבק אותך ופשוט נעלמת!״ אמר כועס בציניות.
נתתי לו מכה קטנה בכתף וגילגלתי את עיניי, ״עכשיו, איפה הבלונדיני״ אמרתי בהתלהבות ובאתי להסתובב לנייל ולחבק אותו, אך הוא לא היה שם.
״איפה הבלונדיני באמת?״ הארי שאל, לואי התחיל לצחוק, ״מה?״ אני והארי שאלנו פה אחד, לואי סימן לנו להסתובב עם היד וכך עשינו. אני לא מאמין!
היה לו ביד מגש מפוצץ באוכל ובחטיפים, מאיפה הוא השיג את כל זה?!
הוא בדיוק אכל שוקולד בעזרת היד השנייה שלא תפסה במגש, הסתכלנו עליו ופשוט פרצנו בצחוק. הוא נראה כמו ילד קטן, הפה שלו מלא בשוקולד, ומלוכלך משוקולד. הוא קלט אותנו וחייך חיוך שחושף שכל השיניים שלו גם מלאות בשוקולד.
הוא התקרב אלינו והניח את המגש על הכיסא וישר חיבק אותי, ״שלום גם לך שמנמן בלונדיני״ אמרתי, ״שתוק ותחבק אותי, הם לא התייחסו אליי יפה בזמן שלא היית פה! זה גרם לי להבין שאתה הכי טוב מביניהם!״ נייל אמר בבכי מזויף.
אומנם לפי הגיל, הארי הוא הקטן ביותר. אך בשבילנו נייל הוא התינוק של כולנו.
״אוי ואבוי! מה הם עשו לך?״ שאלתי בציניות, ״הם לא הביאו לי אוכל״ אמר בפרצוף עצוב, ״זה בסדר, אני פה ומעכשיו תמיד יהיה לך אוכל״ אמרתי והוא התנתק מהחיבוק ומיד עלה לו חיוך על הפרצוף.
ניקיתי את מסביב הפה שלו מהשוקולד בעזרת ידיי וליקקתי מהאצבע שלי את השוקולד.
נייל זרק את עטיפת השוקולד שלו, ״איפה פיינו?הוא יהיה בסדר נכון?״ שאל נייל לפתע, ״לפני שבאתם הרופא אמר לי שכבר יהיה אפשר להיכנס, הוא לא אמר אם בשביל ל-להיפרד או שהוא יהיה בסדר..״, אמרתי קצת בגמגום.
״נו באמת זאין, זה ליאם! ברור שהוא יהיה בסדר. כולנו פה ביחד, אנחנו ניכנס אליו ונאיים עליו, אתם תראו בסוף שכל זה הצגה! הליאם הזה... תמיד רוצה יחס!!״ לואי אמר בציניות.
גיחכתי. אני מקווה.
התקדמנו ביחד לכיוון החדר של ליאם, לשבת מחוצה לו. נייל ישב על כיסא ומגש האוכל שלו בידו, הארי ישב ליד נייל ולואי ישב ליד הארי, שם את ראשו על הכתף של הארי. אני לא יכולתי לשבת, הייתי כל כך לחוץ, אז פשוט נשארתי לעמוד.
לאחר כמה דקות שהרגישו נצח, הרופא יצא.
״יש לי חדשות״ אמר.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
שמעתם את השיר הלא משוחרר החדש שהודלף של וואן דיירקשן? אני התחלתי לבכות! הוא מדהים!
נ.ב-לא יודעת למה אבל אני מרגישה צורך לשתף אתכן, כנראה שאני אסיים את הפאנפיק הזה אני אתחיל להעלות וואן שוטים של לארי וזיאם או פאנפיק חדש לגמרי על לארי! אני עדיין בהתלבטויות מה להעלות קודם, אבל אני כבר אראה מה אני אספיק לכתוב יותר. אבל יש לכן את המילה שלי, יש למה לחכות!!
אוהבת מלאאאא💗

Forever - Ziam MayneWhere stories live. Discover now