פרק 14

247 32 2
                                    

דלת חדר האמבטיה נפתחה ואני השתנקתי כמו לא יודעת מה .

סגרתי את זרימתו של המים וחיככתי בגרוני כדי שג'יימי יבין ,שמה שכרגע קורה זה לא נכון לעשות.

"ג'יימי " לחשתי

שום תגובה לא מגיעה מהכיוון השני של הווילון ,אני מחכה ומחכה אבל שום דבר לא נאמר מהאדם שעומד מאחורי הווילון.

"ג'יימי פטריק " אני מרימה את קולי .

"כן?" הוא עונה לי. זה כול מה שיש לו לומר לי? אני עומדת במקלחת ערומה ואין לי עם מה להתכסות מלבד הווילון הלבן שאם אתעטף בו עם גופי הרטוב יהיה קל לראות את פרטי הגוף שלי ממש מדויק.

"אתה במקרה חשבת לדפוק בדלת ..כי אני פה מתקלחת ואני לא רוצה שהרופא שלי יראה אותי ערומה " אני מפחדת מתגובתו בגלל שאי אפשר לקרוא אותו כול כך בקלות.

"אני פשוט שכחתי שבחדר הזה אין מגבות אז חשבתי להביא לך, אבל לא ידעתי שאת מתקלחת אני מצטער" הוא עונה לי ואני פתאום חושבת שזה הדבר היחיד שהוא לא שיקר בו.

רגע ..רגע הוא כן משקר ,ככה אני חושבת לפחות.

 לאחר שסיימתי להתקלח אני נכנסת אל מיטתי הכחולה והפופית מאוד. אני שמה את ראשי על הכרית וחושבת על היום המשוגע שעבר היום ,בעצם אתמול. חלמתי על נגיעותיו של ג'יימי, הארי גילה על הדייט ,הארי מחליט לבגוד בי ואני שיושנת כרגע בדירתו המפוארת של האחד ולא האחר ג'יימס פטריק.

אני מנסה לא לחשוב על מה יהיה בבוקר כשאעזוב את דירתו ואני אמצא בביתי המון קונדומים משומשים , אני מפחדת מתגובתו של הארי ולמרות הכול מחשבותיי נודדות אל הפחד הזה. הפחד שהוא יעזוב אותי , יכה אותי .רגע לא הוא לא יכה אותי בגלל שהוא הארי ,הארי שלי. אני רוצה לשכוח מהיום הזה ולהירדם עכשיו כמו גופה מתה.

כאשר קמתי משיינתי ,ישר התקלחתי במהירות והתלבשתי כדי שג'יימי לא ישים לב לכך שאני מנסה לברוח ממנו במהירות .הפחד שניצת בי ממנו זה שהוא יהפוך אותי כמו סוכריה שילד לא יכול להיפרד ממנה ,כמו אני מהארי .

אני כמעט יצאתי מדירתו עד שנזכרתי ששכחתי את הטלפון שלי בחדר מס' 2 , אני מתלבטת ביני לבין עצמי אם כדי לי ללכת לשם אבל הבעיה היא שאם אחזור לחדר רוב הסיכויים שאני אתפס על ידו ,ואם אני אברח ברגע זה הוא לא יוכל לדעת איפה אני ,והיכן אני נמצאת . אני בוחרת באופציה השנייה .

ירדתי במעלית במהירות ורצתי ברחוב שבו הבניין שלו נמצא כדי לתפוס לי מונית , אני מנופפת ביד השמאלית שלי עד שהמונית שחיכית לה בערך לה חמש דקות הגיעה . סוף פאקינג סוף!

  

הגעתי אל דלת הכניסה שלי, ליתר דיוק עמדתי מולה קפואה. במובן המילולי רגליי קפאו במקומם ,אני לא יודעת איך להגיב בכך שאני צריכה לדעת ואיך להתנהג לידו כך שלא יוכל לשים לב שמשהו מוזר קורה כאן . 

Nightmares 》H.STahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon