פרק 40

253 17 5
                                    

אני מתעוררת מהסיוט שלי כשכולי שטופה בזיעה . ליבי פועם כאילו הוא עוד שנייה יוצא מהחזה שלי . אני שמה את ידי על המצח כדי לבדוק עד כמה אני חמה עכשיו.

אני לא מאמינה שחלמתי עליי מבקשת מג'יימי שישכיב אותי , או בכלל משהו קרוב לזה . יש גם את הקטע שהארי רצה לדעת איפה אני שאין לי מושג איך הגעתי לזה שפתאום אני רואה מנקודת מבט.אני לא מאמינה שזה קרה לי , שאני אחלום על דבר אירוטי עם בן אדם שהוא לא הארי . קשה לי לדמיין מישהו מלבדו.

אני מסתכלת לצד השמאלי שלי כדי לראות את הארי ישן . פניו מכוסות בשערותיו הארוכות ופניו אשר טמונות בתוך הכרית . הוא ישן ממש עמוק ,כנראה אם הוא לא שמע אותי מתעוררת . צלצול הודעת הטלפון שלי מזמזם .

"You'll be sorry that you said to me the word NO"-V

החלטתי להתעלם מין ההודעה . כנראה היא הייתה מין איזשי טעות . אני מסתכלת שוב אל הארי וחושבת על רעיון טוב לשפר את המצב רוח בשביל שנינו מאז שחזרנו מבית החולים . אני מנערת את ידו של הארי כמה פעמים עד שהוא מתעורר.

"הממ.." היו המילים הראשונות שהוא אמר."תבדר אותי .." אני אומרת . לוקח לו כמה דקות להגיב לי . הוא קם מתנוחת השכיבה שלו ומסתכל אליי ומתיישב . "מה?" הוא שואל בבלבול . "אמרתי שאני רוצה שתבדר אותי ". אני מסתכלת אליו במבט משועשע. הוא מתקרב אליי לאט לאט וברגע אחד משכיב אותי על המיטה .

"איך את רוצה שאני אבדר אותך?" הוא צוחק בזדוניות . הרגליים שלו נמצאות בצדדי הגוף שלי ולא נותן לי לצאת . הוא מתכופף לעברי ומנשק לאט את צווארי . "איך את רוצה שאני אבדר אותך ?, הוא אומר בין הנשיקות . " איך שאתה רוצה " אני לוחשת ואחרי זאת באות הגניחות הקטנות שלי .

הוא מתחיל לשפשף את איברו בשלי כשאנחנו עדיין לבושים בפג'ימות שלנו , אם השפשופים של איברינו ,הניצוצים מתעוררים באיברי . "קח אותי ". אני לוחשת באוזנו כשהוא עדיין לא מפסיק לנשק את צווארי . הוא מפסיק לנשק אותי קם ממני ושולח לעברי את ידו כדי שאקום .כשקמתי מין המיטה הוא לקח אותי במידיות לעבר חדר האמבטיה שלנו . הוא הפשיט אותי מראש ועד הרגל , הוא נישק בכול מקום אפשרי .

נכנסתי לתוך המקלחת , פותחת את הדוש ומחכה לו בזמן שהוא התפשט לגמרי , ברגע שהוא נכנס הוא דחף אותי לעבר הקיר והתחיל לנשק אותי בפרעיות . הוא שם את ידו השמאלית בגב התחתון שלי ובעזרת ידו האחרת הוא לקח את שתי ידיי ושם אותן מעל ראשי . בכול פעם שהוא דוחף את הלשון עמוק יותר בגרוני הוא דוחף אותי אליו בכך ידו השמאלית דוחפת את גבי התחתון . אבירנו משתפשפים זה בזה .אני גונחת בין הנשיקות שלנו .

הוא מזיז את ידו השמאלית מגבי התחתון ומעביר אותה אל איברי . הוא מלטף את הדגדגן שלי לאט לאט שזה מטריף אותי " תיגע בי " אני מתחננת . " איך את רוצה שאני אגע בך ?" הוא ממשיך לנשק אותי . "חזק!" אני גונחת . הוא מושך את הדגדגן שלי בחוזקה , משפשף אותו עם אצבעותיו ועושה הכול איתו כדי להטריף אותי כמו שהוא עושה תמיד .בכול פעם שאני גונחת את שמו אני מרגישה את איברו גודל ומתחזק ומתקשה .

Nightmares 》H.SWhere stories live. Discover now