פרק 41

177 22 6
                                    

(בתמונה מרגרט =מאלין אקרמן)


הימים עברו להם בהרף מרבי . לא יכולתי לדעת מה היום היה או מה התאריך והשעה ,פשוט הייתי שמחה לשכוח מהכול ולהיות פשוט לידו . כול רגע , שנייה ודקה הייתה מושלמת ולא יכולתי לבקש משהו יותר טוב מזה . צחקנו ביחד מכול שטות, לא יכולנו להפריד את ידינו זה מזו ושמחתי מזה . אני הייתי מאוהבת בו , הייתי מאוהבת בו ורק חשבתי עליו . אני יודעת שאני מאוהבת בו מאז שהוא עבר לגור בדירתי אבל פשוט אני שמחה לומר את המשפט הזה ''אני מאוהבת בו'' . המשפט הזה מתנגן שוב ושוב בראשי ובליבי.

שכבתי במיטתי מכיוון שזה היה הבוקר והשמש האירה את חדרי. הייתי ערומה מתחת לסדינים ובכול בוקר אני רואה את בגדיי קרועים לכמה חלקים מכיוון שבכול ערב מאז שחזרתי הביתה היה לפחות פעם אחת קטע מיני ורובו כמובן היה סקס . התיישבתי על מיטתי מתנוחת השכיבה שלי כשהסדינים עטופים סביבי , התבוננתי סביב החדר וראיתי שהחדר מבולגן יותר ממה שהיה אתמול .

הארי מצחצח את שיניו בחדר האמבטיה ואני נזכרת בלילה בו היה את הסקס אחד הפרועים שלנו שם . אף פעם לא חשבתי שהוא אחד מהאנשים עם הצעצועים האלו שכולאה בחורות , מתגרה בהם עם הנוצות ,מכה אותן בשוט , חגורות ועוד המון דברים שאני לא יודעת עליהם שקיימים בעולם הזה של הסדיסטים .

ואני רציתי לשאול אותו מחדש את אותה שאלה שנשאלה באותו הערב שבחדר האמבטיה "הארי?" אני מתחילה לומר . "למה קנית את ה.. אממ.. אזיקים , לא היה נחמד לעשות סקס בלי כול האביזרי בונוס האלו?" אני שואלת . לא נחמד מה שהיה לנו במשך כול הזמן הזה ? בלי הצעצועים והאיבזרים שרק לאנשים מוזרים יש אותם .

"דבר ראשון אלו אזיקונים , דבר שני רציתי משהו חדש ופלפל את הסקס שלנו , כי קצת נמאס לעשות אותו הדבר בכול פעם שיוצא לנו לעשות את זה ". אאוץ'? זה קצת כואב לשמוע מישהו שאתה אוהב אומר כאלו דברים . משהו חדש ? נמאס לו? אני לא מאמינה שהוא באמת אמר את זה ובצורה כזאת קלילה כאילו הוא חושב שאין לי רגשות . אני נשכבת בחזרה על המיטה מסתובבת לצד ההפוך כדי שלא אראה אותו .

אני שומעת את צעדיו מתקרבים אל המיטה , הוא נשכב לצידי ומתחיל לנשק את כתפי הערומה . "היי.. היי לא התכוונתי להעליב אותך בשום אופן . אני רק רציתי לומר את האמת בצורה הכי ערומה שיש . זה מה שזוגות עושים נכון? מספרים זה לזה את האמת ." הוא מנשק את עורפי , כתפי . "ואם מדברים על אמת ערומה .. כבר אמרתי לך שאת נראית יפהפייה כשאת ערומה ? אני יכול פשוט להתעלף כשאני רואה מישהי ערומה כמוך ". הוא מגחח .

אני מסתובבת לראות את פניו "ערומה כמוני ? זאת אומרת שאני לא היחידה שאתה רואה ערומה .. אנחנו יוצאים במשך תשעה חודשים , במשך התשעה חודשים האלו היו נשים שהיו ערומות לידך ?"

Nightmares 》H.SWhere stories live. Discover now