الفصل السادس
كانت نادين خارجه من غرفتها و لكن أوقفها صوت حسام.....
-وقفت نادين مكانها... نعم....
-عايز اتكلم معاكي... زفرت نادين هي مش ناقصة حسام خالص و قالت باقتضاب خير يا حسام؟
-ايه اخبار فؤاد
-انهارده هروحله و بعدين هقولك العنوان بتاعه
-لو مش عايزة خلاص......
-حسام انا بقدم خدمه و عايزة قصدها المقابل تمام و بعد اذنك عشان عندي شغل..... دلفت نادين إلى مكتبها و دلفت خلفها مني
كان واضح على نادين انها مضايقه و وشها كان مشحوب بطريقة مخيفة حتى أنها فقدت رونقها... فسألتها مني بقلق مالك يا نادين في حاجه ولا ايه؟
-مفيش حاجه يا منى انا تعبانة شويه بس.... هو أدهم جي الشغل ولا اللي كان عامل مشكله مع المشرف.....
-اجابتها مني بتعجب اها جي ليه في حاجه؟
-لا مفيش.... روحي انتي على الشغل لو في حاجه جديده قوليلي....، و عندما سمعت رنين هاتفها أجابت... الو....
-انا بعتلك واحد الفندق شوفي هتعرفي تيجي امتى؟
-ماشي طب هو فين؟
-مش عارف وصل ولا بس المهم انتي خلصي اللي وراكي و كلميني.....
أنهت نادين مكالمتها و امسك عكازتها و خرجت من المكتب.... و اتصدمت عندما رأيت ذلك الشخص يدخل إلى الفندق فهذا هو الشخص الذي راي أدهم من قبل و اكيد فؤاد بعته عشان يشوفه....
شهقت بصدمة و قالت نهار اسود دا لو شاف أدهم هنا هتبقى كارثه...
كانت نادين تسير في الفندق تبحث عن أدهم أو وليد و لكن لم تجد أحد منها.....
-يارب ميشوفش حد فيهم.....رأت نادين وليد يقف مع عاصم.... و طبعا مش هتعرف تتكلم معاه...
انتبه لها وليد و احس انها تريد قول شيء...
وليد : يلا طير انت يا عاصم و انا هروح اشتغل نادين واقفه هناك أهي و مش عاوزين نسمعلنا كلمه....
اتجه وليد ناحيه نادين.....
-في راجل تبع رجاله فؤاد هنا و دا كان في الشركه لما أدهم راح يقبض عليهم .... و لو شافك انت او أدهم هتبقى مصيبه
-ماشي أدهم ممكن يكون في الاوضه فوق...
-خلي مينزلش طيب
-حاولي تطلعي انتي لأني مش عايز اتحرك لأنه ممكن يشوفني، نادين رفضت لأنها طبعا مكنتش عايزة تتطلع عند أدهم و لا تشوفه و قالت بس و لكن صمتت عندما جاءت مني و قالت بتعجب في حاجه ولا ايه يا نادين؟
YOU ARE READING
بين حياتين
Romanceجاري تعديل الروايه منموع مناعا باتا نشر أيه روايه ترجع لي.... بدون أذني رواياتي حب بلا قيود-نيران أشعلت الحب الجزئي-بين حياتين - وعد-لعنه حب-صدفه القدر.....