פרק 1 - אני נראה לך עז?

451 23 4
                                    




*** לפני 10 שנים ***

אנחנו בדרך, כל האוטו עמוס בארגזים, אימא יושבת ליד אבא שנוהג מקדימה ואני וג'ייק מאחורה מצטופפים.
הנסיעה נערכה בערך שבע או שמונה שעות אך לבסוף הגענו לביתנו החדש.

לא חששתי מהמעבר כי אני אמורה לעלות לכיתה א' ככה שבכל מקרה הייתי צריכה להכיר אנשים חדשים ולא היה לי הרבה חברים, לעומת זאת אח שלי היה מבואס כי היה כבר בכיתה ב והיו לו הרבה חברים מה שגרם לו לחשוש שבבית ספר החדש לא יהיו לו, לא האמנתי לזה שלאחי לא יהיה חברים, אח שלי היה תמיד מקובל בגלל שהיה לו אישיות שהיה קל להתחבר אליה ובנוסף היה לו הרבה ביטחון לעומתי שהייתי ילדה נורא ביישנית, הוא תמיד מצא חברים בכל מקום.

שנכנסנו לבית קול התפלאות קטן וחמוד יצא מפי, כבר ראינו את הבית אבל עכשיו כל הריהוט החדש הגיע.
הבית היה שילוב של עץ וגוונים של אפור ולבן.

לאחר סיור קטן בבית התחלנו להוציא את כל הארגזים, ברגע שפרקנו הכל שיגעתי את אבא שיבוא איתי לחדר ויוציא לי את הצעצועים והדובים שלי.
חיכיתי שהמשאית עם כל הריהוט הגדול תגיע כי שמנו שם את הדובי שלי, זה היה דובי ענק שתמיד תפס לי את כל המקום במיטה.

סבתא שלי הביאה לי אותו, לפני שנפטרה בעקבות המחלה.
אני לא אשכח את אותו היום, היינו בבית והיא באה לבקר אותנו, היא הייתה חלשה והיה לה מטפחת על הראש, כשהיא הגיעה היא חבקה אותי ואת ג'ייק חזק ואמרה שיש לה הפתעה בשבילי באוטו, רצתי למכונית גוררת את אבא איתי, כאשר הוא פתח את דלת המכונית הוא הוציא משם דובי ענק שהיה לפחות בגובה מטר וחצי או יותר כך שהוא עקף אותי בגובה.

לא יכולנו להכניס אותו לאוטו מכיוון שתפס יותר מידי מקום אז אחרי ויכוח קטן עם ההורים שלי החלטנו להביא אותו יחד עם שאר השברים הגדולים במשאית.
שהמשאית הגיעה חיפשתי אותו בין כל הרהיטים אך לא מצאתי אותו.

התחלתי לבכות וג'ייק בא לנחם אותי אבל לא הצליח, הוא הציע לי גלידה ועוד דברים שאני אוהבת כדי לעודד אותי כדי שאני אפסיק לבכות אך זה לא עבד ובלי להשים לב נרדמתי תוך כדי בכי.

כאשר התעוררתי שמעתי רעשים מהסלון, ירדתי למטה כדי לברר מה מקור הרעש וראיתי אישה מבוגרת בערך בגיל של ההורים שלי ולידה היה ילד שהיה נראה בערך בגיל של ג'ייק, לאחר כמה דקות הסתבר לי שהם היו האנשים שמכרו לנו את הבית והם באו לשאול אם הכל בסדר, ולברך אותנו על ההגעה לעיר.

בזמן שאימא שלי דיברה עם אותה אישה שאלתי אותה איפה אבא והיא אמרה לי שהוא הלך לסופר לקנות אוכל, ג'ייק שיחק עם הילד ההוא שכנראה היה בנה של האישה שדיברה עם אימי בפלייסטיישן, לא ניסיתי להתחבר בכלל והילד היה נראה לי אפילו מעצבן אז בחרתי לעלות לחדרי ולצייר.

My brother's best friendWhere stories live. Discover now