פרק 7

520 30 0
                                    

משאפ למעריצי דיסני!!! תיהנו!!!!

_____________

נ.מ. פייפר

להיות חצוי זה קשה. התמודדות עם מפלצות ומלחמות והאם ההורה האלוהי שלך רצה להכיר בקיומך היו רק פני השטח. להיות חצי אל שמנסה להשתלב בחברה הרגילה היה גרוע יותר מכל דבר שהאלים או המפלצות היו יכולים לזרוק עליך. לכל חצוי יש תמיד שתי הפרעות למידה: ADHD ודיסלקציה (פרט לפרנק ג'אנג, μπάσταρδος בר המזל). הניסיון לשים לב למשוואות שלפני החישוב שהמורה ניסה לקדוח לראשינו כשמשימה שמשנה חיים תלויה מעל הראש שלך זה כמעט בלתי אפשרי. הפעמון המסמן שזמן ארוחת הצהריים שלי החל, צלצל זה היה כנראה הצליל הכי יפה ששמעתי אי פעם (בסדר, כן, אני מגזימה הרבה אבל בשלב זה בזמן לא הייתי בדיוק שפויה). אנבת' החליטה לעזוב רבע שעה לפני שהשיעור הסתיים כדי להגיע לשדה התעופה בזמן כדי לתפוס את הטיסה שלה הביתה ופרסי לקח אותה. ברגע שקיבלתי את הסלט שלי ואת טאקו הטופו שלי (לנערות שאחריות על ארוחת הצהריים של בית הספר לא היה כלום עם חגורת הכלים של ליאו) התחלתי לחפש את ניקו ותיאה, החברה היחידה שהכרתי השנה בבית הספר. מצאתי את ניקו בקלות מספיק הוא היה התלמיד היחיד שלבש שחור. לא משנה איזה יום בשבוע זה היה. כשהגעתי מספיק קרוב הוא הנפנף אלי בידו, חייכתי חזרה. כשזיהיתי את תיאה עמדתי ונופפתי לה היא בדיוק נכנסה לחדר האוכל.

התחלתי עם הטאקו שלי. תיאה הייתה אחת הבנות הראשונות חוץ מאנבת' והייזל שאי פעם הסתדרתי איתן. ניקו הסתדר איתה, אבל כשהוא מוציא את הומור המוות שלו זה יכול להיות ממש מדכא!  

"היי, ניקו ! היי, פייפר אנבת' ופרסי מבריזים היום?" צחקתי, "את מדברת על האנבת' שלנו, נכון? כי אם פרסי אי פעם יחשוב להבריז, את יודעת שהיא הייתה מחזירה אותו לבית הספר" תיאה צחקה  

"לפני שאנבת' הגיעה לכאן פרסי החמיץ הרבה מהלימודים הוא נעלם כמעט כל שנת הלימודים בשנה שעברה. אני באמת לא יודע איך הוא עבר את כיתה י"א."   

 לא ידעתי מה להגיד על זה וחשבתי שזה יהיה קצת מוזר אם יתברר שאני מכירה את כולם בצורה כזאת טובה. אז לפי מה שתיאה יודעת, אנבת' ואני הכרנו אחת את השניה כבר שישה חודשים. הוא לא היה בכיתה י"א, הוא היה חייב לחזור עליה, ולמרות מה שאת עלולה לחשוב פרסי ואנבת' היו כאן הבוקר ואני מניחה שפרסי לקח אותה לשדה התעופה.  

ניקו הצטרף לשיחה כדי לעזור לי "לא ראיתי אותה, אבל ראיתי את פרסי והוא ביקש ממני להביא לו משהו ולתת לו אותו בשיעור החמישי." קיוויתי שהשקר קרוב מספיק לאמת ושאני לא הסגרתי את עצמי אין לי שיעורים עם אנבת' עד אחרי ארוחת הצהריים, אבל יש לי שניים עם פרסי לניקו יהיה אחד עם שניהם. "אני מקווה שהוא לא מאחר לבלוביס זה פשוט נראה רע כשאתה לא יכול להגיע בזמן לכיתה של אביך החורג."  

פרסי לא חזר לבית הספר בזמן לתחילת שיעור האנגלית, מר בלוביס נתן לו תגית ורודה עם פתק לאמא שלו, אבל חשדתי שזה רק פול שנתן לסאלי לדעת שפרסי אכן הגיע בחזרה לבית הספר בטוח משדה התעופה. הכרתי רק את פול וסאלי מחוץ לבית הספר והאירועים הקשורים כמה פעמים, אבל הייתי מסוגלת לראות איזה הורים מושלמים הם היו על המקום. פול אפילו היה בן תמותה שנזרק לעולם האלים היווניים וילדיהם והוא תמיד היה הראשון להתרגש כשמפלצת באה אחרינו. כמה תמיכה יכולה להיות מאבא חורג וסאלי? היא הייתה התגלמות התמיכה. לא משנה כמה פעמים פרסי התבקש לא לחזור לבית ספר (ואני חושב שהמספר הוא 12) היא הייתה אומרת לו שזה בסדר ושהוא יצליח טוב יותר בפעם הבאה. בידיעה בדיוק מי הוא, חצוי, זה גרם לו לקבל את הציונים הגרועים שלו ותאונות אקראיות מובנות יותר, אבל רוב ההורים לא היו מלאי חמלה באמת לילדיהם שנזרקו מתוך 12 בתי ספר. למרות שהייתי אמורה להקשיב למר בלוביס שדיבר על הפרוייקט הגדול הבא שלנו, לשחזר סצינה באמצעות מדיומים שונים. חייכתי לעצמי כאשר נזכרתי בקבלת האהבה והקבלה המשפחתית שפאולוס וסאלי נתנו לי. 

פרסי הציע להסיע אותנו בחזרה למחנה אחרי בית הספר, הוא היה צריך לעשות עצירה בדירה של אמא שלו כדי לתת לה את התגית הוורודה, אבל ניקו ואני אהבנו לבקר את אמא של פרסי כך שאף אחד מאיתנו לא היה מודאג בכלל. "אני יכולה לסמס לאבא שלי מהטלפון של סאלי, בהתחשב בעובדה שזה יביא כל מפלצת ברדיוס של 10 ק"מ ישר אלינו, ולשאול אותו מתי אוכל לשלוח לו אותו מאוחר יותר." כפי שציפיתי שהפתק של פול לסאלי לא יהיה הפתק הורוד הרגיל. לא ראיתי אותו, אבל כשפרסי הושיט לה את זה היא צחקה וגלגלה בעיניה. אלי האולימפוס, אם רק לכולנו היו הורים כמו סאלי ג'קסון.  

"סאלי, זה יהיה בסדר אם אני יסמס לאבא שלי אני צריכה לדעת אם אוכל לדבר איתו מאוחר יותר? אני לא רוצה להפחיד אף אחד שהוא עובד איתו בקנדה." היא חייכה ושאלה מה המספר אחרי שקיבלתי אישור שאני יכולה לדבר עם אבא שלי בעוד שעה, פרסי, ניקו ואני נפרדנו מסאלי והלכנו חזרה למחנה.

יש יותר מנשיא אחד לארה"ב? *פאנפיק פרסי ג'קסון / הארי פוטר*Where stories live. Discover now