פרק 2

901 46 3
                                    

נ.מ. אנבת'

לא הייתה שום דרך בשם האדס שזה אפשרי, הדרך שבה כיירון תיאר את זה. יכולה להיות אפשרות קלה לקהילה שלמה של אנשים שלא היו מחויבים להקשיב או לציית לחוקי הארץ שבהם הם גרו? לא, חייב להיות משהו שהיא פספסה, זה רק לא הגיוני.

"כיירון, זה פשוט לא הגיוני!" , לא התכוונתי לצעוק. והתכווצתי מעט לאחר ההתפרצות. "מצטערת אני פשוט לא רואה איך יש קהילות שלמות של אנשים בכל מדינה ברחבי העולם, שבה מנהיג נבחר, שבו אנשים לא צריכים לציית לחוקי המדינה בה הם חיים! הם קוראים לעצמם אמריקנים? אם כן, אז הם מתרגלים קסם בצורה כזאת שהם לא מסכנים את חייהם של בני התמותה שהם מקיפים? אם כן, האם יש כת בתוך קהילת הקסם שחי בין בני התמותה? אם כך-"

"אנבת'!" פרסי, שהניח את ידו. על הפה שלי, וחתך אותי . עשיתי לו פרצוף עצבני, אבל הוא נתן לי את המבט הזאב שלו בחזרה . למדתי לכבד את המבט הזאב אחרי רגע הוא נתן לי מבט שאמר 'את צריכה להירגע' הנהנתי והתנצלתי בפני כיירון, "אני לא התכוונתי להשמע כל כך כועסת, אבל אני פשוט-"

" מציינת בלהט את דאגותייך." אמר כירון לאנבת' אני לא כועס עלייך אלו השאלות שהיו גם לי כאשר למדתי לראשונה על קיומם של בני האדם האלה. אבל כדי להרגיע קצת את המוח. תני לי לחזור לסיפור שלי ובכן, זה השתיק אותי ביעילות כיירון היה האדם היחיד, חוץ מהייזל אולי, שיכול לבקש ממך בנימוס להיות שקט ושבאותו זמן יש משמעות כפולה בנימת שלהם. כיירון לא כעס הוא היה עצבני. אבל ידעתי שזה לא מכוון אליי. ברור שהוא היה ער כל הלילה וניסה להחליט אם הוא התכוון להדאיג אותנו עם המתרחש בעולם הקסום הזה, שכולנו הסכמנו להיכנס אליו.

בכנות, חשבתי שהוא הגונג לשלוח אותנו למסע אחר והיה לו קשה החליט אם הוא יבקש מאיתנו לקחת את האתגר אני בדרך כלל לא כל כך רחוקה כשזה מגיע לכיירון, כנראה היה מסע בעניין אחרי הכל, רק היינו צריכים לחכות כדי להבין מה בשם האדס זה יכול להיות.

"כפי שאמרתי קודם, הקטה בירכה קבוצה קטנה של אנשים עם כוח קסם. עכשיו, הכוח הזה צריך להיות מועבר כי מה שהאלה לא הבינה זה שהיא נתנה לאדם את מה שהם לא יכלו לשלוט בו. אז היא לימדה כת קטנה יותר. מהאנשים שהיא בירכה את האמנות והמיומנות של ייצור השרביט. שרביט הוא ביסודו מקל מגולף משורש עץ חזק, עם ליבה של איזו חיה קסומה, בדרך כלל מחרוזת לבבות דרקון, זנב חד-קרן, או זנב הפניקס, והוא מקל על המשתמש בו לתעל את כוחו במילים פשוטות השרביט בוחר את המכשף או המכשפה. זה נשמע קשה מאוד. להאמין, אבל תשאלי את פרסי מה קרה. כשהוא החזיק את אנקלוסמוס לראשונה מה שהוא מתאר הוא הרעיון כללי מאחורי בחירת השרביטים".

כל תשעת האנשים לפתע חיפשו את האדם מימין שלי. פרסי אמר לי פעם. איך הוא הרגיש כשהוא החזיק לראשונה את האנקלוסמוס שאלתי אותו למה הוא חוזר לכיסו כשהוא מאבד אותה. אני יודעת כי כיירון השתמש בו לפני פרסי, אבל הוא תמיד היה צריך ללכת ולקחת אותה. הוא מעולם לא חזר אליו מעצמו. כפי שהוא עשה לפרסי.

יש יותר מנשיא אחד לארה"ב? *פאנפיק פרסי ג'קסון / הארי פוטר*Where stories live. Discover now