פורולוג

1.2K 52 12
                                    

נ.מ. ליאו

אם אי פעם ישבת בנוח ותהית אם העולם רודף אותך, אז אולי יש לך משהו במשותף איתי ועם החברים שלי. הגורלות לא אדיבים כלפינו, ובכל הכנות אני חושב שהסבתות שלנו עושות את זה רק כדי להפריע לנו. בכל פעם שאחד מאיתנו מגיע לנקודה שבה אנחנו יכולים להגיד בכנות, "כן, אני שמח," משהו בלתי נמנע משתבש. אנחנו אף פעם לא מקבלים קצת מזל ואפילו לאחר שעזרנו להציל את היקום, במיוחד אני בגלל שנתתי את חיי למען המטרה, אנחנו עדיין צריכים להביט מעבר לכתפיים ולוודא שאנחנו לא בתפריט של המינוטאור או קלי, המעודדת הנקמנית מאוד.

אני מניח שאני צריך להיות יותר ברור: השם שלי הוא ליאו ואלדס, ואני חצוי - בן של הפייסטוס - עם חברה לוהטת שהייתה פעם בת אלמוות.

בקיצור, אני אחד מבני ה -17 החסרי-מזל ביותר בעולם. הזוכים האחרים ב"תואר הנחשק" הם שני החברים הכי טובים שלי, שבמקרה גם יוצאים, ג'ייסון ופייפר. ישנם חצויים אחרים, פרסי, אנבת', פרנק, הייזל, ניקו, ריינה, מיטשל, לו אלן, וויל, קונור (אתם מבינים כבר), וכו ', אשר יש להם מזל גרוע כמעט כמו שלי.

אבל בכנות, אני חושב שלפרסי לאנבת' ולניקו די אנג'לו יש את המזל גרוע מכל אני מתכוון ללכת ב"אדמות העתיקות" זה מספיק גרוע, אבל להיתפס בטרטרוס לבד או ליפול לתוך זה כי אתה לא רוצה לאבד את אהבת חייך; שלושת אלה ראויים למעט שלווה. אבל הנה בא הגורל הרע הגדול מוכן לזרוק אותנו להרפתקה אחרת הכל בגלל שהעולם הולך לההרס, שוב. אני מתכוון, הצלנו את העולם לפני שנה וחצי, אי אפשר לצאת לחופשה קטנה?

אם אתה רוצה לדעת על מה לעזאזל אני מדבר, בהחלט, תמשיך לקרוא. עם זאת, אם אתה מגלה כי יש לך את אותן בעיות שיש לנו. אז אני מציע מאד למצוא את מחנה החצויים או מחנה יופיטר במהירות. אולי זה אומר שאתה חצוי. ואם כן, המפלצות יבואו בשבילך תמצא מישהו שנראה כמו סאטיר ותברח!

יש יותר מנשיא אחד לארה"ב? *פאנפיק פרסי ג'קסון / הארי פוטר*Where stories live. Discover now