A

146 18 6
                                    

| Love Service |

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

| Love Service |

Jung memandang tubuhnya yang tersarung gaun putih yang dihias batu permata . Di kepalanya sudah dipakai rambut palsu bagi menampakkan lagi kecantikkannya .

" Lee Jung .. "  Taehyung masuk ke dalam bilik persiapan gadis itu . Matanya memandang ke arah Jung yang membelakanginya .

Dia menghampiri gadis itu , bahunya disentuh lembut dari belakang .

" Dah ready ? Janganlah masam saja muka tu , senyum sayang . Kau bakal kahwin dengan bidadara tau ? " Taehyung mencucuk lembut pipi mulus Jung . Membuatkan gadis itu tersenyum .

" Iya iya aku tahu . " Jung mengalih tangan Taehyung ke tepi . Wajahnya yang masih belum di touch up itu menarik perhatian bidadara Kim .

Tubuh Lee Jung dipaling menghadapnya . Taehyung mencebik kecil memandang setiap inci wajah Lee Jung yang pucat .

Taehyung mengangkat tangannya ke atas , jari dipetik . Langsung wajah pucat Lee Jung berseri dengan make up yang tipis namun sudah boleh menaikkan seri gadis itu .

" Aku nak pastikan kau cantik di hari penting ni . "

Chup !

Langsung pipi Lee Jung dikucup sekilas oleh bibir bidadara Kim .

" Aku tunggu kau di sana ya , bidadari Lee ? " Sejurus itu Taehyung keluar dari bilik persalinan Jung .

Lee Jung tersenyum kelat . Meskipun ini hanya perkahwinan olok-olok saja , sudah cukup untuk dia rasa bahagianya di hari perkahwinan sendiri .

Tidak salah lagi , ini memang love service paling terbaik .

+

Love Service - kth  [ C ]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ