R

142 17 3
                                    

| Love Service |

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

| Love Service |


" Jung-ssi ~ !!! " Bidadara Kim berlari menuju ke bilik tidur Lee Jung . Di tubuhnya masih elok tersarung apron bercorak Tata BT21 .

" Kenapa ? " Jung yang sedang sibuk menyusun koleksi bukunya di rak menoleh . Matanya memandang aneh ke arah Taehyung yang tersenyum ke arahnya dengan senduk kayu di tangan .

" Sayangku Lee Jung , love service hari ini aku masakkan untuk kau makanan istimewa ! Mari ! " Pergelangan tangan gadis itu diraih seraya menariknya menuju ke dapur .

Pelbagai jenis makanan dihidang di atas kaunter dapur . Seakan-akan makanan itu semuanya datang dari syurga !

" Aku belajar masak ni semua dari bidadari langit teratas . Hanya untuk kau ! " Ujar Taehyung sambil tersengih menghasilkan senyumannya yang unik itu .

Jung tersenyum kelat memandang ke arah semua makanan yang dimasak Kim Taehyung .

Bukan dia tak suka . Tapi dia tiada selera nak makan sekarang .

" Kenapa ni Jung ? Kau tak suka apa yang aku masak ke sayang ? "

" T-tak aku cumaㅡ erk ! "

Laju kakinya berlari menuju ke sinki dapur . Taehyung mengikut langkah Jung , matanya membuntang saat melihat gadis itu mengeluarkan muntah darah .

" m-masa aku semakin singkat Taehyung .. aku takut . "  Bidadara Kim langsung mendakap sayang tubuh yang sudah menggigil kecil itu .

Meski dia sedar dia sudah melanggar satu daripada larangan untuknya sebagai malaikat iaitu tidak dibenarkan menyimpan perasaan terhadap manusia .

Dia tak boleh menghalang perasaan sendiri .

+

Love Service - kth  [ C ]Where stories live. Discover now