E

149 18 9
                                    

| Love Service |

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

| Love Service |

Seperti yang bidadara Kim janjikan , dia mendukung Lee Jung dari rumah mewah gadis itu sampailah ke pantai .

" Turunkan aku , Tae . " Pinta Jung perlahan . Dengan gerak lemah dia turun dari belakang tubuh bidadara Kim sebaik lelaki itu membongkokkan tubuhnya .

Kakinya dibiar tidak tersarung selipar . Kakinya direndam ke dalam air laut yang datang membasahi kakinya .

Sejuk .

Mungkin ini kali terakhir dia dapat merasa sejuknya air laut . Memandangkan kanser usus yang dia hidap semakin teruk . Menandakan waktunya sudah tidak lama lagi .

" Jung , aku dah tahu apa hajat sebenar kau . Selain daripada mahu ada peneman kau ada satu lagi hajat , kan ? " Soalan daripada bidadara kacak itu menyentakkan Lee Jung .

Macam mana dia tahu ?

" Macam mana aku tahu , itu tak penting . Sekarang , aku bukan saja diutuskan untuk beri service cinta kepada kau . Aku juga perlu makbulkan hajat terakhir kau . "

" Seperti apa yang kau hajatkan , aku bidadara Kim akan kahwin dengan kau bidadari bumi Lee Jung . " Pinggang ramping gadis itu dirangkul seraya menarik rapat tubuh kecil itu melekap pada tubuhnya .

Jung tersentak . Ya , itu memang hasrat terakhirnya . Kalau boleh dia mahu merasa perasaan bahagianya ketika berkahwin itu sebelum dijemput malaikat maut .

" Jung , kita kahwin ya ? "

+

Love Service - kth  [ C ]Where stories live. Discover now