𝙼𝚢 𝚊𝚗𝚐𝚎𝚕 פרק-6

1.3K 46 1
                                    

[26.5.18 יום רביעי שעה 16:50 בצהריים]
אנג׳ל
כמה דקות לאחר שאמרתי לאושר שאני צריכה אוויר חשבתי על זה קצת ואני רוצה לברר מה עם שרית כלומר אמא שלי החורגת ועם שיר החברה הכי טובה שלי.
התקדמתי אל עבר אושר ולפני שקראתי בשמו הוא הסתובב, ׳מסכנה שלי היא לא מבינה מה הולך פה הלוואי שנחזור ליהיות-׳ הקריאת מחשבות נקטעה בידי שנערתי  את ראשי לצדדים אני אפילו לא שולטת בזה.
״אנג׳ל נשמת קצת הכל טוב עכשיו?״ שאל אושר ״תאמת שלא״ עניתי והוא שאל במהירות ״מה קרה?!״ ״אני רוצה לראות את אמא שלי ואת שיר לראות שהן בסדר״ אמרתי ״לגבי אמא שלך אנחנו חוזרים לשם עכשיו ולשיר אני לא יודע,״ ענה לי אושר ״התכוונתי לאמא שלי שרית לא לאדל״ אמרתי במבוכה ״אה״ אמר אושר וגירש את עורפו והתקדמו לכיוון המכונית שלו.
הנסיעה עברה בשקט היה קצת מביך אבל בסדר, שהגענו לבית של אדל ובן אושר פתח את הדלת בלי לדפוק.
״או מתוקים חזרתם״ אדל צעקה ובאה לחבק אותי אבל אני זזתי הצידה כך שיצא שהיא חיבקה את אושר שהיה מאחורי ופרצופה הפך למעט עצוב,אבל לא אכפת לי היא עזבה אותי במשך 4 שנים היא לא אמא שלי יותר.
*לאחר רבע שעה*
כולם התכנסו בסלון בן ,אדל ,אושר, דביר, לוקאס ואני ״תקשיבו באלי לחזור לבית שלי״ אמרתי ולוקאס התפרץ ״זה הבית שלך״ ״זה לא הבית שלי מצטערת״ ואדל הורידה דמעה ואושר ובן שמו לב לזה ״שימי לב למילים שלך״ אושר לחדש לאוזני ״הצחקת אותי רציני  מה זה שימי לב למילים שלך אני לא הכלבות שלך שתגיד לה מה לעשות לא אותך נטשו בגיל 13 נכון? לא רק זה הייתי מבינה כסף מוות אבל לא רק שהם נטשו אותי גם יש לי אחים קטנים שאותם הם שמרו ויצרו קשר״ אמרתי את כל הנאום הזה מול כולם והסתכלי על בן ואדל לקראת הסוף והמשכתי ״אז אל תגיד לי מה לעשות כי הם לא ההורים שלי ההורים שלי הם אלו שמחכים בבית שלי ובטח כבר הזמינו משטרה מרוב לחץ מה שהם לא טרחו ליצור איתי קשר אפילו במהלך  4 השנים האלה וההורים שלי הם שרית ותמיר מובן?״ שאלתי רותחת מעצבים את אושר ולא חיכיתי לתשובתו עליתי לחדר שבו השארתי את התיק שלי וירדתי בחזרה למטה לוקאס ואושר צועקים לי לעזור אבל אז פתאום לוקאס אמר ״בשבילי תעצרי בשביל אחיך הגדול״ עצרתי סובבתי את מבטי ואמרתי אח שלי הגדול מת ממזמן״ ורצתי עם דמעות לדלת הכניסה שבא יצאתי ומשם הלכתי לאן? אין לי מושג..

My angelWhere stories live. Discover now