פרק-4 𝙼𝚢 𝚊𝚗𝚐𝚎𝚕

1.7K 54 1
                                    

[25.5.18 יום שלישי 11:00 בבוקר]
אנג׳ל
״זה התחיל שנולדת...״ בן אמר ״שנולדתי?״ שאלתי והוא הנהנן ״רגע איך הכרתם אותי שנולדתי?״ שאלתי חסרת הבנה ״תקשיבי עד הסוף" לוקאס אמר לי והקשבתי ״אז כמו שאמרתי זה התחיל שנולדת״ בן אמר והמשיך ״לוקאס היה בן 4 וחצי בערך והתאומים נולדו רק 5 שנים אחריך הם בני 14 וחצי ולוקאס בן 19 וחצי אותו דבר דביר ואושר בן 20.
אבל זה לא משנה מה שמשנה זה הסיפור כולו.״
בן אמר ואדל המשיכה אותו ״יש לנו גנים מיוחדים במשפחה״ ״מה? מה זאת אומרת?״ שאלתי ״אנחנו הופכים לזאבים״ אמרה והתחלתי לצחוק ״חחחחח טוב מצחיק״ אמרתי חנוקת צחוק ״אנחנו לא צוחקים אושר התפרץ ״טוב גם אני הופכת לאריה״ אמרתי והמשכתי לצחוק ואז שראיתי שהם נשארו עם פנים רציניות ואז הפסקתי לצחוק ״אתם לא צוחקים..״ אמרתי והמשכתי ״נו נגיד שזה נכון תוכיחו לי את זה״ והם חייכו אחד לשני ולוקאס ודביר קפצו במקום והפכו לזאבים?!!
״וואטפאקקק איזה מגניבבב״ אמרתי בצחקוק והם חזרו לצורה האנושית שלהם ״את לא מפחדת?״ אושר שאל וגיכוך יצא מפיו ״לא זה כזה מגניב גם אני יוכל להפוך לזאב?״ שאלתי אותם ״זהו שלא״ בן אמר והשפיל מבט ״מה למה?״ ״כי..-״ קטעתי את אדל שבאה לדבר ״רגע מה זאת אומרת שנולדתי מאיפה אתם מכירים את ההורים שלי?״ שאלתי אותם והם פערו עיניים ״אמ אני אח שלך הגדול ובן ואדל הם ההורים הביולוגים שלך״ לוקאס אמר ונעמדתי ישר ״רגע מה?!!!״ צעקתי והתאומים מפנה לי וירדו לסלון לראות מה קרה וגם השומרים מחוץ לבית פרצו תדלת ובן סימן להם לצאת
״אמא מה קרה?״ אחד מהתאומים שאל את אדל סליחה אמא שלי ״כלום מתוקים תעלו״ היא ענתה להם ואז אחד מהם שוב אמר ״מה היא עושה פה שתעוף מפה היא לא זוכרת אותנו״ ואני השפלתי מבט ואז אושר נעמד והרים את ראשי עם אגודלו ואמר ״אל תשפילי מבט שלא יפול לך הכתר מהראש״ ופתאום פלאשבק תקף אותי.
~פלאשבק~
״אנג׳ל יפה של אמא בואי למטה יש לך אורחים״ אמא צעקה לי מלמטה,
״אני באה״ צעקתי בחזרה וירדתי וראיתי את לוקאס ואושר וקפצתי על לוקאס בחיבוק אני ילדה בת 13 שפוגשת את אח שלה והחבר שלה אחרי שבועיים שלא נפגשנו.
ירדתי מלוקאס והוא אמר ״אני הולך לאמר שלום לאמא ואבא״ ואני הנהנתי והוא הלך.
נשארתי לבד עם אושר והשפלתי מבט בביישנות וחייכתי חיוך ביישן הוא הרים את ראשי עם אגודלו ואמר ״אל תשפילי מבט לעולם שלא יפול לך הכתר מהראש״
ונתן לי נשיקה רטובה על השפתיים.
~סוף פלאשבק~
תפסתי את ראשי בחוזקה ונפלתי על הרצפה ומה שאני זוכרת זה שכולם צועקים בשם שלי וראיתי שחור..
<><><><><><>
פרק 5 ב-3 עוקבים פליז בואו נגיע ל-3 עוקבים חשוב לי🙏🏻🙏🏻❤️❤️

My angelWhere stories live. Discover now