𝙼𝚢 𝚊𝚗𝚐𝚎𝚕 5-פרק

1.5K 49 2
                                    

*ממליצה לשמוע את השיר תוך כדי שאתן קוראות*
{26.5.18 יום רביעי שעה 15:47 בצהריים}
אנג׳ל
אני פוקחת את עיניי לקרני השמש המציקות ואני שמה לב שאני לא נמצאת בבית שלי,וזכרונות אמש התקיפו אותי.
ופתאום נזכרתי שהתעלפתי בגלל פלאשבק שקרה אני לא יודעת מה השעה כרגע ולא יודעת מה עם אמא שלי כלומר שרית ושיר.
ירדתי מהמיטה ושמתי לב שאני עם פיגמה רגע מה? מי לעזאזעל החליף לי בגדים? אני מקווה שאחת העוזרות או אדל.
התקדמתי אל עבר הארון בגדים והוצאתי לי סתם מכנס ארוך של נייק בצבע זית וגופיה שחורה צמודה והבגדים עשו אותי פשוטה אך יפה.
יצאתי מהחדר בו ישנתי יומיים עם אני לא טועה אני לא זוכרת כמה זמן ישנתי, וירדתי בכיוון המדרגות.
וכנראה ששמעו את צעדיי שהפנים של כולם נעצו בי עיניים ״את בסדר?!״ פתאום אדל שואלת בדאגה ״כן כמה זמן ישנתי?״ שאלתי אותה ״יום וחצי בערך״ לוקאס ענה במקומה ואני רק הינהנתי עם ראשי ״אני באמת מנסה להבין מה הולך פה באמת הראש שלי מתפוצץ אתמול גיליתי שיש לי הורים ושלושה אחים ויש לנו במשפחה גנים על טבעיים אבל באמת דיי למה רק עכשיו נזכרתם בי איפה הייתם כל השבע שנים האלה?״ שאלתי אותם בחוסר הבנה ומתיישבת על הרצפה צמודה לקיר ותופסת את ראשי כדי להפיר את הכאב שחל כרגע שם, עבר כמה דקות והם פשוט לא ענו ״בבקשה תשחררו אותי מפה באמת אין לי מה לעשות פה תשכחו שראיתם אותי תחזירו אותי לבית שלי ונגמור עם כל זה ואני נשבעת לכם שאני ישכח את כולכם אבל תפסיקו אני לא מסוגלת כבר״ אמרתי שאני מעדכת את את התפיסה בראשי ומתחילה לשמוע כל מיני קולות בראש? לא אני סתם מדמיינת,או שלא?,
׳תאמיני לי שהייתי רוצה שהכל יהיה פשוט יותר׳ שמעתי את הקול של בן בראשי ויש הרמתי את מבטי אליו תוך כדי שפגשתי את מבטם של כולם בי ואז פתאום שמעתי עוד קול ׳יש סוף סוף מצאתי אותה את אחותי הקטנה ואני לא אתן לה לברוח שוב׳
והפעם שמעתי את הקול של לוקאס והזזתי את מבטי אליו ואז עוד קול ׳פאק היא נהפכה ליותר יפה איך התגעגתי אליה חבל שהיא לא יכולה לאמר את אותו הדבר כלפי הרגשות שלי נשארו אותו הדבר כלפיה׳ וזה היה הקול של אושר אני פשוט לא שלטתי בזה ודמעות הצברו בעיניי ואושר שם לב לזה וקם ממקומו והתקדם אליי אף אחד לא הבין מה הוא עשה וגם לא אני והוא פשוט עטף אותי בחיבוק ״אני יודע על איזה קולות את מדברת״ הוא לחש לאוזני ואני לא עניתי לא בגלל שלא הצלחתי להוציא צליל מפי.
הוא הסתכל עליהם ועשה משהו והם הנהנו להסכמה ועוד לא הבנתי למה,הוא לקח אותי אותי אל מחוץ דלת הבית והכניס אותי למכונית שלו? נראה לי..
הוא התיישב במושב הנהג ושם לא לאי הנוחות שלי ותפס בידי וליטף עם אגודלו את גב ידי במעגליות ואני הסתכלתי עליו והוא עליי וחייכתי אליו כהוקרת תודה על זה שהוא מנסה לעזור לי ולהרגיע אותי והחזקתי בידו בחזרה אין לי מושג למה פשוט הרגשתי טוב איתו.
לאחר רבע שעה בערך לפי הנסיעה שידינו עדיין תפוסות אחת בשנייה.
הוא שיחרר את ידו מידי ויצא מהמכונית והתקדם לדלתי הוא פתח אותה והושיט לי יד כדי לעזור לי לצאת ולקחתי אותה ויצאתי שבאתי לשחרר את ידי הוא רק חיזק את האחיזה וסובב את מבטו אליי והיה שם רמז של חיוך?.
לאחר שנכנסנו לבית הוא התיישב על ספתו וסימן לי לשבת על ידו וכל עשיתי ״תשאלי מה שבא לך כל דבר אני יענה לך״ אמר פתאום אושר ואני הינהנתי ״מה זה הקולות ששמעתי בראש שאמרת שאתה יודע על מה אני מדברת״ אמרתי לא והוא גיכח ״אוקיי זה נקרא קריאת מחשבות ואת קראת את המחשבות שלנו או לפחות של חלק מאיתנו״ ענה לי על השאלה ואז שאלתי עוד אחת ״עם זה המחשבות שלכם למה אני יצאתי ככה אבל אני לא יכולה להפוך לזאב?״ שאלתי תשאלה שכל כך רציתי לדעת את תשובתה ״כל 100 שנים נולדים זאב שליט וזאבה שליטה של הזאבים והם נועדו לחיות ביחד ולהביא תצאצים יענו ילדים אבל היא לא זאב היא נקראת המוטבעת והיא יכולה לקרוא מחשבות של כולם והיא הכי חזקה שיש אחרי השליט של הזאבים שזה האלפא״ אמר אושר ואני הייתי בשוק ״רגע אז אני המוטבעת?״ שאלתי והוא הינהנן והמשכתי ״על ידי מי? מי השליט אלפא איך שלא תקרא לזה?״ שאלתי רוצה לדעת עוד ״אמ אני״ אמר וואו אוקיי אני צריכה אוויר דחוף!!
הרי לא כל יום מספרים שאני השליטה של כל הזאבים ויש לי שליט שאנחנו מיועדים אחד לשני ומחויבים להביא ילדים..
״אמ אושר אני יכולה לצאת להתאוורר זה פשוט יותר מידיי בשבילי ליום אחד״ אמרתי והוא הינהנן לחיוב ונתן לי נשיקה בזווית הפה וזה גרם לי לעקצוצים נעימים בגוף בגלל זה הרגשתי כל כך נוח איתו אוף למה הכל חייב ליהיות מתוסבך?!!!
<><><><><><><><><><>
פרק הבא ב-7 עוקבים❤️

My angelWhere stories live. Discover now