פרק 59

7.4K 357 127
                                    

אנחנו יושבים מסביב לשולחן הגדול ורעש אנשים מסביבנו. מלצרים עוברים עם מגשים גדולים בידיהם מסביב לשולחנות ואנחנו בינתיים מחכים שהאוכל שלנו יצא.

אהרון החליט לכנס את כולם למסעדה היום בגלל שיש לו הודעה חשובה. אני יודעת כבר שההודעה הזאת היא הצעת נישואין או שמאיה בהריון. אם זה אחד מהשניים, אני הכי שמחה בעולם!

״אני רעב מת.״ ריף לוחש לי באוזן. אני מרימה את מבטי אליו ומצחקקת, הוא נושך את שפתיו בזמן שהוא סורק את שפתיי, גורם לצמרמורת לעבור בגופי. ״חבל שלא הבאת את ליאו, הוא היה נהנה פה.״ אמר.

״אם הייתי מביאה אותו הוא היה נרדם.״ עניתי לו. החלטתי להשאיר את ליאו עם בייביסטר ולא להביא אותו היום, אחר כך הוא ירדם וכשנגיע הביתה הוא יתעורר ולא ירצה לחזור לישון ואני לא רוצה להתמודד עם בכי בשעה אחת בלילה.

ריף מניח את ידו על הירך החשופה שלי ואני מרגישה את כל המערכות בגופי משתוללות רק מהמגע הקטן שלו, ״תפסיק.״ לחשתי לו, מתעלמת מכל הדיבורים מסביב לשולחן.

ריף מצחקק לאמירתו של אבא שלי ומיד מסובב את מבטו אליי, ״אני רק שם עלייך יד, אני מבטיח.״ אומר. ידעתי שזה לא יגמר רק ב׳לשים עליי יד׳ וידעתי שבעוד כמה רגעים הוא יתחיל לגעת בי יותר ויותר ואני לא אתן לדבר הזה לקרות במסעדה עם מאות אנשים שכמה מביניהם זה המשפחה שלי.

האוכל שלנו מגיע וריף מרים את ידו, מתחיל להתתעסק באוכל שלו ולא בי. ״לפני שכולם יתחילו לאכול, יש לי משהו חשוב להודיע לכם.״ אהרון מודיע וקם ממקומו, מקבל את תשומת הלב של כל הסובבים, מאיה לא כל כך מבינה למה הוא קם אך כל השאר הבינו בהחלט. ריף עוזב את המזלג ומפנה את מבטו אל אהרון שההתרגשות לא יורדת מפניו. הוא לוקח נשימה עמוקה, ״לפני ארבע שנים מיה נכנסה לחדר שלי עם חברה כדי לעשות היכרות ומאותו רגע אני ידעתי שזאת לא תהיה רק היכרות, ידעתי שזה יהיה אפילו יותר מזה. מאותו רגע התאהבתי.״ אומר

״אוי אלוהים.״ מאיה לוחשת, מבינה לאן זה יתקדם. היא מכסה את פניה בידה ויכולתי לראות את הדמעות מתחילות לבצבץ. כולם עדיין בשקט, יודעים שאהרון לא סיים לדבר.

״בהתחלה יצאנו חצי שנה בלי לספר לאף אחד ולאחר מכן החלטנו לספר ואני רוצה להגיד שאלו היו הארבע שנים הכי מדהימות שהיו לי בחיים. הרגשתי שמצאתי את הנפש התאומה שלי, הרגשתי שמצאתי את האישה שאני רוצה לבלות איתה את כל שארית חיי, את האישה שאני רוצה להקים איתה משפחה ולהביא איתה ילדים, את האישה שאני אריב איתה את הריבים הכי שטותיים אבל נדע שאנחנו לא נפסיק לאהוב לעולם, את האישה שאני רוצה לקום איתה כל בוקר ולדעת שהיא שלי. אז מאיה,״ אהרון מסיים לדבר אל כולנו ומפנה את מבטו אל מאיה, כורע ברך ומוציא מכיסו קופסא, ״אני אוהב אותך ולעולם לא אפסיק לאהוב, תתחתני איתי?״

לפני שפגשתי אותךWhere stories live. Discover now