פרק 19

9.7K 463 157
                                    

הסתכלתי על הטלפון שלי, רואה שעל הצג מופיע השם של אמא שלי. פאק. החלטתי להשתיק ולענות לה אחר כך. אני מסתובבת לכיוון ריף, רואה שהוא מסתכל עליי בשקט, לא יודע כל כך מה להגיד וכך גם אני.

״אתה לא יכול לנשק אותי ככה בכל פעם.״ אמרתי לו, משפילה את מבטי. ״ואני לא יכולה לתת לך את האפשרות לעשות את זה.״ הוספתי.

הרגשתי מטומטמת. רגע אחד אני אומרת לו כמה אני שונאת אותו ולא רוצה לראות אותו וברגע השני אני נופלת לקסמים שלו ונותנת לו את מה שהוא רוצה. אני לא יכולה לשחק במשחקים האלה, אני לא יכולה לשחק במשחקים שלו, זה פשוט מגעיל.

״מיה, אני יודע שאת נהנית מזה שאני מנשק אותך.״ הוא אמר בזמן שהוא מתקרב אליי, אני מנסה להתרחק ממנו כמה שיותר אך הגב שלי פוגש את הארון מהר מאוד, מה שאומר שאין לי לאן לזוז מכאן.

הנשיקות של ריף באמת טובות. אף אחד בחיים לא נישק אותי בצורה כל כך טובה, מעמיקה וסוחפת ועד שהצלחתי למחוק את ההרגשה של הנשיקה הזאת בפעם הראשונה, הוא החזיר אותי לזה עכשיו.

״אני נהנית מהן.״ הודיתי, ״אבל אני לא רוצה בהן.״ ריף נראה קצת מבואס מהמילים שלי אך הוא לא קיבל את התשובה שהוא רוצה בה.

״מיה,״ הוא קורא בשמי, מסתכל היישר אל תוך עיניי, מחכה שאגיד משהו אך אני לא מסוגלת. הוא מתקרב אליי לאט עד לרגע שאני יכולה להרגיש את נשמותיו על שפתיי. אני סורקת את פניו, מתעמקת על כל חלק, מצאתי אותו יפיפה. אני חייבת להפסיק.

״אני רוצה לנשק אותך, פעם אחרונה.״ אומר ריף בלחש. מעביר את אגודלו על סנטרי, גורם לי להרים את המבט אליו כשצמרמורת נעימה עוברת בגופי שוב מהמגע שלו. ״בבקשה.״ התחננות נשמעת בקולו.

רציתי שהוא ינשק אותי. הרגשתי טיפשה ונואשת לזה. הרבה זמן שלא הרגשתי את התחושה הנעימה הזאת. מאז לוקאס כל מה שאני מחפשת זה מקום שימלא את הדברים האלה בי בחזרה. אמנם לא רציתי למצוא את זה בריף ולנצל אותו, אבל הוא זה שחושק בלנשק אותי כל פעם מחדש.

הנהנתי באיטיות, וזה נותן לריף סיפוק כי הוא מתנשם בהקלה, תופס בפניי וסוגר את הרווח הקטן שהיה בינינו לפני רגע בכך שהוא מנשק אותי, שוב.

האדרנלין חזר לזרום בגופי ואפשר להגיד שהבטן שלי מתהפכת. ריף מעביר את ידיו באיטיות מטה לאגני, מושך אותי יותר אליו. אני שמה את ידיי על עורפו ולא נותנת לו לזוז ממני. בחיים לא חשבתי שזה יקרה לי עם מישהו כמו ריף, אך התחושה הטובה לא רוצה להיעלם ממני.

ריף מושך אותי מלהיות צמודה לארון, והוא מתקדם איתי לכיוון המיטה. הוא לא מתנתק לרגע משפתיי. נשכבתי על מיטתו בעדינות והוא עולה מעליי. ״אני רוצה לשאול אותך משהו.״ הוא אומר מבעד לנשיקה.

לפני שפגשתי אותךWhere stories live. Discover now