Minghao Pov's
"Kau asal ni Minghao? Macam nak marah orang je? "soal Jun bff aku.
"Tak ada lah semalam kau tahu tak ada orang kacau aku kat IG send message sweet bagai entah apa-apa je"ujarku.
"Mana??? Nak baca boleh? "soal Jun teruja.
Aku segera memberikan telefonku padanya, lalu Jun memabaca semua message yang di hatar oleh secret admireku.
"Kau tak rasa ke yeoja ni comel ke? dahlah comel romantik pulak tu bagi ayat cheesy bagai"ujar Jun aku memandangnya dengan muka tak puas hati.
"Romantik???? Comel kau kata aku rasa ni macam psycho kau tahu tak? "
"Alah kau ni drama sangatlah Minghao entah-ii dia budak sekolej dengan kita ke kan? Cuma segan nak tegur face to face"terang Jun mataku tertarik dengan yeoja yang aku berlanggar semalam.
"Jun jun jun tu siapa? "soalku menujuk ke arah seorang yeoja.
"Oh tu Min Areum lah, dia kan budak sekolah menegah dengan kita dulu dia muda setahun dari kita lah"jawab Jun.
"Eh budak sekolah kita asal aku tak pernah nampak pun?"ujarku pelik.
"Dulu kan dia chubby lepastu pakai spek mata sekarang dia dah kurus and cantiklah kau ni takkan tak kenal kot"
"Oh budak tu rupanya"aku tersenyum dalam diam.
End Minghao Pov's
"Kau kenapa Areum gelisah semacam je? Kau buat salah eh"soal Youngri.
"Tak weh aku dah tegur Minghao dekat IG"cerita Areum.
"So kau cakap apa je dengan cinta hati kau? "
"Aku semalam naik giler weh boleh pulak aku pergi berpickupline dengan Minghao"ujar Areum mengigit kukunya.
"Hahahahahahahaha lawak betullah kau ni Reum senak perut aku dah tu Minghao cakap apa? "soal Youngri.
"Dia tak terima pun pickupline aku tu"Areum menayangkan muka muramnya.
"Dahlah jangan sedih-ii tu coklat kau beli mesti nak bagi Minghao kan? Jom kita pergi letakya"pujuk Youngri.
"Nae aku bagi dia kajja"ujar Areum teruja lalu menarik tangan Youngri.
♥゚・。♥。・゚♡゚・。。・゚♡
Minghao bebaring di atas katilnya sambil bermain telefonnya tiba-tiba dia mendapat mesej DM lagi.
"Ni sah dari angel tu lagi haih"keluh Minghao.
Angel's_17
Hai awak 😇 buat apa tu?Marahkan saya lagi ke? Sorrylah saya memang romantik orangnya
Minghao_hao97
Kau lagi??? Kau nak apa kacau aku ni?Aku kisah apa kau nak romntik pun 😒
Angel's_17
Alah janganlah garang sangat setahu saya awak bukan orang macam niSaya kacau awak sebab saya suka awak hehehehe 🙈
Minghao_hao97
Kau kenal aku? Kau ni psycho eh and euw kau suka aku maaf aku tak kenal kau buat apa nak sukakan kau.Angle's_17
Okaylah saya nak tidur ni annyeongOh ya harap awak sukalah coklat yang saya bagi tu sebagai tanda mintak maaf hehehehehe
Minghao_hao97
Kau kacau aku lagi aku block kauMinghao mengeluh berat melayan seceret admirenya.
"Gila punya yeoja,harap-harap dia tak letak ubat guna-guna or racun dalam coklat tu"ujar Minghao.
♥゚・。♥。・゚♡゚・。。・゚♡
"Areum kau dah buat rasa annoying"ujar Areum menumbuk patung tedy bearnya.
"Tak aku kena buat macam ni supaya dia tahu aku sukakan dia, ni je satu cara kau nak rapatkan diri dengan Minghao Areum bertahanlah Areum hwaiting"Areum memberikan kata-kata semangat sebelum dia terlena tidur.
TBC..............
YOU ARE READING
[C]Network Love ↬ Xu Minghao
Romance❝Hɑrɑp mɑɑf rɑngkɑin internet cintɑ ɑndɑ tidɑk dɑpɑt di sɑmbungkɑn❞ "Aku akan cuba sedaya upaya untuk berikan cintaku padamu" Xu Minghao ff Inspiraction from Seventeen song network love 🎶 Start ▷19.09.2019 End ▷21.10.2019 Thanks to Say My Name Grap...