Premiere ✨ : [ Episode : 1 ] ✨

699 128 445
                                    

-A/N:  Ha, perasan tak kebanyakkan ff kak yaya, kak yaya akan bagi premiere chpater 1. Haa kira macam langgan astro first lah, dia bagi tengok separuh, nak tengok semua.. kena langgan.
Macam kak yaya, publish chapter satu dulu, kalau korang suka dan nak tahu kisah selanjutnya, korang kena tunggu next update. So.. here we go ❤️

[ CHAPTER 1 ✨ ]

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

[ CHAPTER 1 ✨ ]

.
.


.
.
.
.
.
.
.
.

              Jam menunjukkan pukul 11pagi waktu tempatan, seorang pemuda berambut merah sudah keluar dari rumah mencari sesuatu untuk menyejukkan tekaknya.

              Pemuda itu terus berjalan tanpa memandang kiri dan kanan, memecut laju ke sebuah kedai berhampiran. Kini dia berdiri di hadapan kedai Boba Tea, dia melihat orang ramai yang sudah beratur panjang.

"Ishk!" Degus pemuda itu, lalu lelaki itu pun meninggalkan kedai tersebut dengan hati yang hampa. Niat ingin membeli boba Tea Xa fung fung terbantut dek panjangnya beratur para manusia yang menggilai minuman teh Boba.

           Sedang dia mahu melintas jalan, dia terlihat seorang gadis bertudung merah jambu mahu melintas jalan dari arah seberang.

Entah kenapa dia rasa tak sedap hati.

Lampu isyarat bagi pejalan kaki masih merah, tetapi langkah gadis semakin laju kehadapan memandangkan dia sedang fokus bermain telefon pintar.

Bak kata iklan tv, telefon pintar- tapi pintarkah anda?

           Tidak sempat pemuda berambut merah menghalang gadis itu untuk melintas, sebuah lori ice cream meluncur laju kemudian melanggar gadis itu dengan kuat sehingga darah gadis itu terperecik ke muka pemuda berambut merah.

Darah yang banyak.

             Tubuh Gadis tersebut betul-betul berada di hadapan pemuda itu dan lori ice cream yang melanggar gadis tersebut terus pergi seolah-olah tidak bersalah.

『𝐎𝐆』Sweet Nightmare • yuta nct • rosé blackpink •Where stories live. Discover now