Trust - פרק 9

11.3K 498 17
                                    

~אזהרה , פרק סוטה._.~

"איפה הבגדים התחתונים שלי?" אני מוציאה את ראשי מהפתח של דלת האמבטיה "הם

במייבש,תכנסי,אני כבר אשים לך שם בגדים" הוא מוריד את המכנסיים שלו,נשאר בבוקסר ואני מהנהנת במהירות ונכנסת למקלחת אחרי חמש דקות אני שומעת אותו נכנס,,רואה את הצללית שלו משתהה לרגע  ואחרי כמה שניות יוצאת.

אני מסיימת להתקלח ומתלבשת-הוא הכין לי חולצה עם שרוולים קצרים שהגיעה לי עד אמצע הירך עם הבוקסר השחור שלו. אני משלבת ידיים על החזה,כדי לא להבליט אותו,הוא גם ככה גדול ורואים את הפטמות מבעד לבד הדק..אני יוצאת,בוחנת את החדר שלו "בואי " הוא פוקד עלי טופח על המיטה,אני נשארת במקוום,בוהה במקום הריק שלידו "קדימה ברוק" הוא מעודד אותי ואני מתקרבת בזהירות ומתיישבת על המיטה,אני מהססת ואז הוא מושך את זרועותי,אני פולטת צווחה בזמן שהוא מסדר את הגוף גלי מול שלו בתנוחת כפיות אני נלחמת בו ולבסוף מצליחה להתרחק לקצה המיטה,אני מתכרבלת בפוך ויוצרת חומת הגנה מפניו,אבל הוא הורס אותה ומסובב אותי אליו,פני מול פניו,הוא מרים את ראשו,צווארו מול שפתי כשידיו משוטטות על גופי ואני מתכווצת.

אני מרגישה את ידו עוברת על התחת שלי בגסות ואז חוזרת,הוא לוחץ את התחת שלי בכף ידו "אני אוהב את זה שהאיברים הנשיים שלך נשיים באמת,את יפיפייה ברוקלין" אני בהלם מכך שהוא רואה ביצור שאני יופי אז אני רק מסתכלת עליו לא מבינה מה הוא מוצא בי. הוא עוזב את התחת שלי,חופן את אחת מהשדיים שלי מבעד לחולצה..אני כל כך בהלם מכל מה שהוא עושה שאני לא יכולה להגיב,אני רוצה להרחיק את הידיים הדוחות שלו ממני אבל לא מצליחה להגיב. הוא מעביר את האגודל שלו על הפטמה שלי והציפורניים שלי ננעצות אנסטקטיבית ביד שלו. הוא גונח "כן בייבי,תסמני אותי" הוא נושך את השפתיים שלו,ידיו מקיפות את מותני והוא מהדק אותי אליו,שפתיו מונחות על הנקודה הרגישה והמדגדגת ואני נאנחת ומתפתלת כשהוא מוצץ אותה ונושך אותה,אני מרגישה אותו מחייך למשמע הקולות שיוצאים לי מהפה,אז אני סוגרת את הפה במאמץ ונועצת את ציפורני בזרוע שלו. הוא עולה מעלי,ביד אחת מחזיק את עצמו,בשניה משחק בגומי של הבוקסר שלבשתי ושפתיו מסמנות אותי ,הוא מוריד את הבוקסר שלבשתי קצת ואני לא מצליחה להתרכז בשום פעולה שהוא עושה כי הוא מתמרן אותי בצורה מושלמת.

הוא מוריד לי את הבוקסר לאט ואני נועצת את ציפורני בזרועות שלו "אל תדאגי,את תרגישי טוב" הוא לוחש בקול צרוד לאוזן שלי,אני ממשיכה לחפור בעורו עם ציפורני בזמן שהיד שלו עולה במעלי מותני מתחת לחולצה. הוא מוריד ממני את הבוקסר,ומוריד לעצמו את הבוקסר"את לוקחת גלולות?" אני מהנהנת "תודה לאל" הוא נאנח,אחרי כמה שניות אני משתנקת כשאני מרגישה אותו בתוכי "את בתולה ברוק?" אני מנידה את הראש בתשובה "מי היה הפעם הראשונה שלך?" אני שותקת "ברוק" הוא הודף את עצמו בחוזקה ,אני נאנקת "בחופש הגדול,זה היה סטוץ"אני נושכת את שפתי כשאני מרגישה אותו עושה תנועות סיבוביות ומגרה אותי,הוא מבריש את הפטמה שלי עם אגודלו, ואני גונחת. הוא מרים את החולצה שלי עד מעל לחזה שלי ותופס בין שיניו את אחת הפטמות שלי. כל הפעולות שלו משכיחות מימני את מי שהוא באמת ואת העובדה שאני שונאת אותו כל כך. "את אהבת אותו?" אני מנידה את הראש "רצון של אותו הרגע?"אני מנידה בראשי ,הוא מלקק את האמה והאצבע שלו ומכניס אותן לפתח שלי,מגרה אותי עוד . אני לופתת את הסדינים בידי "בייבי,תסמני אותי,עזבי את הסדינים"  הוא מתחנן בקול צרוד אני גונחת הוא מתחיל להלום בי חזק יותר. בסוף אני גומרת בגניחה קולנית,הוא גומר אחרי,הולם בי עוד כדי להאחז בשאריות האורגזמה. "את הורגת אותי" הוא נופל לצידי,אני בוהה בתקרה  בהלם מעצמי. "אני הולכת להתקלח" אני מנסה להתיישב,הוא מחזיק את זרועי "וואו מה המצב רוח זה?" אני נרתעת "זה לא היה אמור לקרות" אני ממלמלת קמה

(5)

TrustWhere stories live. Discover now