پیش گفتار

3.8K 414 284
                                    

· پیش آگاهی (پیشینه گناهان کبیره در مسیحیت)
در آغاز عصر مسیحیت، راهبی یونانی به نام «اواگریو دُ پونتو» فهرستی از هفت گناه کبیره ارائه داد تا انحراف‌های اصلی انسان‌ها را در این فهرست بیان کند. ارتکاب این گناهان موجب می‌شود گناهکار محکوم به جهنم گردد. پاپ گرگوری در قرن شانزدهم تغییراتی در فهرست گناهان کبیره وارد نمود و یک فهرست هفتگانه و رسمی از این گناهان منتشر کرد. در فهرست او «اندوه» دیگر جزو گناهان کبیره نبود و جای خود را به گناه «تنبلی» داد.

· شهوت (Lust)

· طمع (Greed)

· حسادت (Envy)

· خشم (Wrath)

· شکم‌پرستی (Gluttony)

· تنبلی (Sloth)

· غرور (Pride)

احتمال اینکه هر کدوم از شخصیت ها بتونن با ویژگی‌‌هایی که ازشون سراغ داریم به بیش از یک مورد شبیه باشن وجود داره اما با سیر داستان، هر کدوم فقط می‌تونستن به عنوان یک گناه ظاهر بشن. حدسی برای اینکه هرکدوم از گناه‌ها به چه کسی اختصاص پیدا کرده دارید؟

داستان پر از پرش‌های زمانی خواهد بود پس با دقت بخونید تا توی پرش‌‌های زمانی سردرگم نشید. وقتی به گذشته می‌ریم اگر فراموش نکنم 😊 فونت داستان رو متفاوت می‌کنم که بهتر تشخیص بدید.

· معرفی

1. شهوت (نامجون)

2. طمع (هوسوک)

3. حسادت (جیمین)

4. خشم (جونگ‌کوک)

5. شکم‌پرستی (سوکجین)

6. تنبلی (یونگی)

7. غرور (تهیونگ)



· پیشگفتار

در زمان های خیلی دور، قبل از تقسیم سطح زمین به قاره‌های جداگانه، وقتی که هنوز پای بشر به زمین نرسیده بود، هفت نیروی جاودان وجود داشتن به قدمت کهکشان، که در جهانی خالی از سکنه که امروزه به نام «زمین» می‌شناسیم به بند کشیده شده بودن اما بعد از گذر سالیان سال، با فرستاده شدن بشر روی سطح زمین و مرتکب شدن خطاهای ابتدایی از این موجود تازه وارد، قداست زمین شکسته شد و زنجیرهای پاکی که اون هفت نیرو رو تحت کنترل گرفته بودن، از بین رفتن.

7 Deadly sins | BTS 🌈Where stories live. Discover now