Aangezien de vorige veel te kort en veel te slecht was; dit word een lang hoofdstuk dus het zal waarschijnlijk ook wat langer duren hem te schrijven. SORRY!
----
Na lang denken had ik dan toch maar besloten te blijven. Ik bedoel, dit is iets dat je maar 1 keer meemaakt.. harry zie ik vaak genoeg.
Na een tijdje op mijn bed gezeten te hebben merk ik dat ik honger heb. Ik loop naar de keuken waar Michael staat. 'Kan je ontbijt voor me maken?' Vraag ik.
'En dat kan je zelf niet?'
'Harry deed het altijd voor me.'
'Harry is je broer, hij hoort dat te doen.'
'Dan doen we toch net alsof jij mijn broer bent.' *puppyogen*
'Sukkel.' Lacht hij.
'En? Ga je mijn ontbijt nog maken?'
'Okey, ik doe het al. Maar voor deze een keer.'
'Je bent een hele goede broer.' Antwoord ik lachend.
Niet veel later staat er een bord voor mijn neus. Een bruine boterham met ongeveer een kilo pindakaas, en daar bovenop nog een dikke laag nutella. Misschien had ik toch zelf mijn ontbijt moeten maken.
'Lekker.' Zeg ik tegen niemand in het bijzonder.
Ik neem een hap en trek een vies gezicht. Te veel pindakaas, te veel nutella, te veel brood. Te vies.
'Niet lekker?' Michael heeft ondertussen bijna de slappelach.
'Heel lekker.' Zeg ik en ik neem expres nog een hap waardoor hij nog harder begint te lachen. Uiteindelijk eet ik de hele boterham op. Met een lachende Michael naast me.
Wanneer kk mijn brood op heb loop ik naar de Wc, oftewel de enige plek waar een spiegel is. Zo goed als het gaat doe ik mijn make-up op in deze veel te kleine ruimte. Tuurlijk gaat dit niet zonder me 30 keer te stoten en een keer bijna in de wc te vallen, maar uiteindelijk lukt het.
Daarna hij is mezelf in een lichtgrijze jogginsbroek en een roze sweater. Snel haal ik een borstel door mijn haar zodat het een beetje normaal zit.
'Klaar?' Vraagt Luke als hij de slaapkamer binnenloopt.
'Zo klaar als je maar kunt zijn om 6 uur 's ochtends.' Gaap ik. Charmant, heel charmant.
'Fijn.'
Het liefst zou ik weer in mijn bed kruipen maar dan is de kans groot dat je me voor 10 uur niet meer wakker krijgt, en dat zou natuurlijk niet de bedoeling zijn.
'Maarre...' Begint hij.Blah blaaah blaaah
CZYTASZ
Wherever you are (A dutch 5SOS fanfic)
FanfictionJulie (17) is het zusje van Harry styles. Niet zijn echte zusje hoor, zijn half zusje. Op 10-jarige leeftijd is ze geadopteerd. Omdat haar broer in 1D zit ziet zij hen vaak, en zijn het ook haar vrienden geworden. En omdat 1D bevriend is met de Aust...