[CHAPTER 11]

37 6 19
                                    

------------------------------------------------------

MINT INGAT NAK HABISKAN CERITA NI. TAPI, TAKUT PULAK WORDS JADI 2000+... TAKUT KORANG BOSAN BACA. SEBAB TULAH ADA SAMBUNGAN, BIARKANLAH RAHSIA SEBENTAR... HOHOHO.

INSYA-ALLAH, MINT AKAN HABISKAN CERITA NI JUMMAT ATAU SABTU MINGGU NI. SEE YOU SOON!~♡

------------------------------------------------------

[JEONGAH POV]

JeongAh : *pegang camera dengan baik* Baiklah, saya Kwon JeongAh. Eaa... Saya tak tau macam mana camera kami boleh bertukar menjadi siaran live. Tapi, apa yang penting, kami ada tugasan kami sendiri malam ni.

[YINAA POV]

Yinaa : Baiklah, sekarang ni... Saya sedang menuju ke celler room. Umm... Di mana Nini ditarik. Dan... Umm... *nervous+takut* Aku... Saya... Sedang cuba untuk buat keputusan untuk siapa yang patut saya cari terlebih dahulu. Sama ada TaeHyung atau NamJoon. *check comment* //TaeHyung...// I think NamJoon is better. Sebab ada kisah yang tersendiri kat rooftop tu. Ea... Celler first. *teragak-agak* //Patut ke aku tanya JeongAh atau Jrin tentang ni?//

[JRIN POV]

Jrin : *sorok disebalik dinding untuk ke backyard* Hi, dan hello. Sekarang ni saya sedang menuju ke backyard. Untuk cari badan YoonGi atau partner code name saya. Whatever. Tapi, saya takut sebab saya rasa tak sedap. Uh... Hah! Sebenarnya partner yang kitorang dapat tu dah menghilang sebab kitorang dah mulakan pencarian ni. Sekarang ni pukul 11:55p.m. dan kitorang akan mula pada pukul 12:00a.m. Tepat.

[JEONGAH POV]

JeongAh : Dan sekarang ni. Kitorang menjauhkan diri kitorang 31tapak ke belakang dari tempat yang kitorang nak cari badan partner kitorang ni. This is a rules.

[YINAA POV]

Yinaa : Dan sekarang ni, kitorang hanya stand-by untuk mencari apa yang patut dan lakukan apa yang kita patut lakukan. And kitorang perlu tarik badang diorang secara berkumpulan di tempat atau ruang utama. Sebelum pukul 4:00a.m. macam tu. Can I do this?

[JRIN POV]

Jrin : //Ya Allah, aku mohon engkau bukakanlah jalan kami untuk menjumpai badan mereka dengan senang. Selamatkan dan lindungi kami. *crying*// *tengok jam**bercakap kat walkie-talkie* Get ready guys, tinggal 20saat je lagi.

[JEONGAH POV]

JeongAh : 29saat, 28saat, 27saat, 26saat, 25saat, 24saat, 23saat, 22saat, 21saat dan 2- *terkejut sebab dengar suara Jrin dari walkie-talkie**bercakap kat walkie-talkie* B*doh kau ni, terkejut aku!

Jrin : Aku just nak inform je. Mana tau ada yang lalai... Sekarang ni aku langsung tak dapat balasan daripada Yinaa. Kau pergi check dia sekarang. Risau aku ni.

JeongAh : Bilik aku dengan tempat celler tu bukan main jauh. Kat luar kot. Kau tau kan sekarang ni tinggal berapa saat. Kau kat luar, kaulah yang check!

Jrin : Aku cuba contact dia.

[YINAA POV]

Aku meletakkan camera aku ditepi dan aku tak pedulikan apa yang dikatakan oleh Jrin. Sebab aku stress dan aku hanya imagine yang aku dah balik rumah. Tu je.

Jrin : Yinaa! Yinaa! Yinaa, masuk!

Yinaa : Kau nak apa?

Jrin : Jangan lalai. Sekarang ni dah tinggal 10saat dah ni. Aku risau kat kau ni. Kena selamatkan dua orang ni.

[C] Games Mode : MYSTERY BEHIND THE NUMBERS [AF] [CLOSE]Where stories live. Discover now