Talk Fast|5

64 3 2
                                    

Talk fast 1/4

אשטון

"I don't wanna think about a moment with you,I'm kinda hopin' for forever"

נקודת המבט שלך:
התעוררתי והרגשתי את המיטה לידי ריקה,אש תמיד מתעורר לפני אז הנחתי שהוא איפשהו בבית ״אששש!!איפה אתה??״ צעקתי לו בקול הישנוני שלי,בלי לקבל מענה.החלטתי לחפש אותו בבית בתקווה שאמצא אותו איפשהו,
אבל הוא לא היה.חיפשתי אותו בכל מקום עד שהגעתי למטבח ומצאתי פתק מקופל על השיש ולידו מונח פרח,פתחתי את הפתק ראיתי את כתב היד המבולגן שלו,גיחכתי לעצמי והתחלתי לקרוא.

״בוקר טוב!(:
מצטער שלא הייתי לידך הבוקר,
לא אהיה בבית להפרד ממך לפני שאת הולכת לקניון עם ח/ש(חברה שלך)אבל אני מבטיח להיות בבית כשתחזרי.
אוהב אותך!3>״

סיימתי לקרוא את הפתק ולקחתי את הטלפון,מחליטה להתקשר אליו,לשמוע את הקול שלו היה אחד הדברים האהובים עלי בבוקר ולאחר כמה צלצולים,הוא ענה.

מיד יכלתי לשמוע אותו מצחקק וזה אוטומטית גרם גם לי לצחקק,בלי סיבה ״בוקר טוב ליפייפיה הנרדמת״ הוא אמר לי עדיין צוחק ״בוקר טוב אשי,למה לא הערת אותי לפני שיצאת?״ אמרתי לו נאנחת ״היית נראית כל כך מתוקה שישנת ולא רציתי שתתעוררי,בכל אופן אני צריך לזוז,תהני עם ח/ש!אוהב אותך נתראה בערב!״ ״ביי אשי!אוהבת אותך!״ אמרתי מחייכת וניתקתי את הטלפון,הולכת לבחור בגדים ליציאה עם ח/ש.

בחרתי ללבוש חולצה לבנה עם חצאית ג׳ינס בהירה וסניקרס לבנות,לא משהו מיוחד מדי,אספתי את השיער לקוקו מרושל ובדיוק כשסיימתי להתארגן,ח/ש שלחה לי הודעה שהיא הגיעה לאסוף אותי.

״היי ח/ש לא יצאנו כבר מלא זמן איזה כיף לראות אותך!!״ אמרתי לה בהתלהבות כשנכנסתי לרכב,מחבקת אותה והיא צחקה והסכימה איתי.
דיברנו כל הנסיעה לקניון על מה אנחנו מתכננות לקנות,משפחה,התעדכנויות ועוד דברים שעלו לנו לראש באותו רגע.

״אז..כמה זמן את ואשטון ביחד כבר?״ היא שאלה אותי ולקחו לי כמה שניות לענות לה,מחשבת במדויק את הזמן ״שלוש שנים,חודש ושבוע״ אמרתי גאה,נזכרת בחגיגות השלוש שנים שלנו לפני חודש ומחייכת לעצמי,הסתכלתי הצידה וראיתי את הפרצוף שלה,היא הייתה נראית בשוק אבל חייכה גם ״וואווו זה המון!!אתם גרים יחד כבר שנה וחצי לא?יותר?יותר נכון?״ היא אמרה,שאלה,ניסתה לחשב בראשה וצחקה באותו הזמן ואני הצטרפתי לצחוק שלה.
״שנתיים וארבעה חודשים,הזמן טס״ עניתי לה על השאלה עדין צוחקת ״כשנהנים?״ ״ברור שנהנים,אני נהנית מכל רגע איתו״ היא שאלה ועניתי לה בדיוק כשהגענו לקניון.

הסתובבנו בכל הקניון,נכנסנו לכל החנויות ובזבזנו המון כסף,בעיקר על לקים,בגדים ונעליים,
אבל החלטנו שמותר לנו כי ׳לא התראנו כבר המון זמן ואנחנו מפצות על זה׳.

Youngblood imagines|5SOSWhere stories live. Discover now