פרק 3

214 12 22
                                    




"שאני אחזור שוב על השאלה?" סטיב שאל שנית, אחרי שיותר מחצי דקה הוא חיכה לתגובה שלה והיא רק נשארה עומדת במקומה לא מצליחה להוציא מילה.

"מייגן" הוא גיחך. "בחייך".

לפתע לאחר זמן רב ללא תגובה היא עצמה את עיניה, התנשפה נשיפה גדולה ופתחה אותם שוב. "אני מצטערת" היא כמעט לחשה. "חשבתי שאתה מתקלח.. לא חשבתי ש-"

"שאני אתפוס אותך?"

היא שתקה. מנסה להתעלם מהמגבת שהוא שם על עצמו.

סטיב המשיך להביט כמה שניות וגיחך. הוא התחיל להתקדם אליה צעד אחרי צעד עד שהיה ממש מולה, ולקח למייגן את אחת השקיות שהיו לה ביד, מבלי שום התנגדות שלה. הוא פתח את השקית וראה תפוחים, תפוזים, לחם, ועוד כמה ירקות. לאחר מכן הוא הפנה את מבטו אל הכסף שהיה בידה, ואז אליה.

"אז.. תכננת לגנוב לי אוכל, סבונים ומה שזה לא יהיה, כסף ו.. לברוח?" הוא סוף סוף שאל.

"אני מצטערת, אוקיי?"

"והכסף, מאיפה בדיוק השגת אותו? אל תגידי לי ש.." היא הנהנה. "מהמכון שלי? בזמן שלא הסתכלתי פשוט פתחת את הקופה ולקחת את הכסף?"

היא הנהנה.

הוא הביט בעיניה, עומד קרוב מתמיד. הוא הביט כל כך עמוק במשך שניות כל כך ארוכות, כאילו הוא מקווה שאם יביט מספיק זמן ומספיק עמוק ימצא את התשובה בתוך המבט שלה.

"אבל למה? אני לא מבין." הוא אמר, כשלפתע הוא לוקח צעד אחורה.

מייגן גלגלה את עיניה. "אתה באמת עד כדי כך טיפש או שפשוט אתה עושה את עצמך? אתה באמת חושב שאתה פשוט תציל אותי באמצע הרחוב ואתה תבקש ממני לבוא לגור אצלך ואני פשוט סתם ככה, אסכים?"

"אמ.. כן?"

"לא! אני לא מכירה אותך, אני לא יודעת מי אתה, למה שארצה לגור איתך? אוקיי הצלת אותי, אבל מבחינתי אתה יכול להיות עוד אחד מהם. אולי אתה פשוט מעמיד פנים? אולי אחרי כמה זמן פתאום יתחשק לך לתקוף אותי גם? אני לא יכולה לסמוך על בן אדם שהרגע הכרתי, נו באמת." היא אמרה בעצבנות.

"אז למה הסכמת? אף אחד לא הכריח אותך." סטיב אמר בקור רוח. עדיין נשאר רגוע למרות הכל. היא לא הצליחה להבין את זה.

"כי.." היא התנשפה. "חשבתי שזאת הזדמנות טובה להשיג כסף או.. לגנוב משהו טוב. או.. לא יודעת" היא ענתה, שלאט לאט היא מורידה את קולה חזרה.

הוא הנהן, מצחקק.

"אוקיי" הוא אמר לאחר מספר שניות. פניו השתנו להבעת פנים רצינית."זה מה שנעשה. את עכשיו תישארי בדיוק באותו מקום בזמן שאני אלך ואתקשר למשטרה." מייגן ראתה לו בעיניים שהוא רציני. עם כמה שהוא היה נחמד אליה ביומיים האחרונות, היא הרגישה וידעה שהיא חצתה אצלו את הגבול.

My HeroWhere stories live. Discover now