פרק 2

239 12 6
                                    

סטיב שתק, הוא לא היה בטוח אם עליו לחזור על השאלה שוב, הוא לא היה בטוח בעצמו שהוא באמת רוצה להציע לה את זה. הוא לא מכיר אותה, לא יודע מי היא, לא יודע כלום עליה- ולהציע לה לגור בדירה שלו? בן אדם שלחלוטין זר עבורו? הוא לא היה בטוח בכלל ברעיון הזה, הוא גם אהב את השקט שלו, או יותר נכון להגיד התרגל לשקט שלו. אבל אולי זה כל מה שזה- רק הרגל? אולי אם הוא יהיה עם עוד אנשים הוא יבין שזה יותר טוב עבורו מאשר לחיות לבד?

עם כמה שהוא רצה להיות לבד עם השקט שלו, הוא באותו זמן גם לא רצה. הוא השתוקק לחברה אחרת חוץ מהחדר כושר וקניות בסופר, הוא השתוקק להסחת דעת מכל המחשבות שמתרוצצות לו בראש כל היום ולא נותנות לו מנוחה. ויותר מהכל, הוא לא חושב.. לא- הוא בטוח, שאם הוא פשוט ייתן לה להמשיך לחיות בדרך שהיתה חיה בה עד עכשיו, ופשוט ייתן לה ללכת לחיות במרתף לבד בלי בית בידיעה שאנשים תוקפים אותה.. הוא פשוט בחיים לא יוכל לסלוח לעצמו שלפחות לא הציע עזרה.

הוא הרגיש שזה יותר חזק ממנו, אז אפילו בלי הרצון שלו השאלה שוב נפלטה מפיו.

"שאלתי אם את רוצה לעבור לגור אצלי.. בינתיים."

מייגן בהתה בו. זה היה נראה כאילו היא חשבה שלא שמעה נכון, ומחכה שיתקן את עצמו או משהו, אבל סטיב שתק, והיא הבינה שהוא היה רציני. "אתה.. רוצה שאני אעבור לגור אצלך? אני? בחורה שהכרת לפני בדיוק לפני 5 דקות?"

סטיב פתח את הפה אבל שום מילה לא הצליחה לצאת לו והוא סגר אותו. הוא ידע שזה נשמע די מפגר. "אני לא אומר שלנצח.. אבל את אמרת שאת גרה בפאקינג מרתף, סליחה על המילה אבל את הומלסית, אני פשוט-

"מרחם עליי?" היא גיחכה.

סטיב שתק. "אולי. אני לא יודע. תתני לי לעזור לך" סטיב הבין שהיא טיפוס עקשן, ושהוא צריך לעשות טיפה יותר כדי שאולי תסכים.

"אני.." היא עצרה, נאנחת. "אני יודעת איך זה נשמע, אוי היא גרה במרתף, אוי איזו מסכנה, אוי אין לה כלום.  אני מבינה, אוקיי? אבל באמת שזה לא עד כדי כך נורא יש לי מקלחת יש לי שירותים יש לי כסף מידי פעם, והדבר הכי חשוב.."

"כן?"

"שאני יכולה לראות את הסדרות שלי!" היא אמרה בהתלהבות. "וחוץ מזה, מאיפה לי לדעת שאני יכולה לסמוך עליך? הא? אולי אתה איזה סוטה מין שמפתה לבית שלו כל בחורה שהוא פוגש?" היא שילבה את ידיה, והביטה בסטיב בחשדנות.

"עלית עליי" הוא הרים את שתי ידיו לאות כניעה. "לגמרי, זאת היתה התוכנית שלי. אני פשוט כל יום בערב, מטייל עם שקיות סופר להנאתי ומחפש גברים שמרביצים לבחורה ואז מנסה לפתות אותה הביתה, גם אם יש לה בית והיא לא צריכה."

מייגן המשיכה להביט בו בידיים שלובות, לא מורשמת טיפה. היא ידעה שהוא לא באמת 'סוטה מין' כפי שקראה לו. היא ראתה שהוא לא הטיפוס, זה היה די ברור לה. אבל עדיין, היה קשה לה להאמין ברעיון שמישהו באמת מנסה לעזור לה.

My HeroWhere stories live. Discover now