פרק 2 - רואי

15 0 0
                                    

*תיאור של אלימות מינית וסקס*

27.1.2020

יומני היקר,

היום בבוקר קמתי אצל רואי, אני לא זוכרת איך הגעתי אליו, או מה עשינו, אבל אני חושבת שיש לי רעיון בכלליות של אתמול בערב.

ניסיתי לצאת בלי שהוא ישים לב, זה לא עבד לי, בזמן שהתלבשתי הוא קם מהמיטה והתקרב אליי בלי ששמתי לב. יומני היקר, אני יודעת שזאת לא הפעם הראשונה שאני מספרת לך מה רואי עושה לי, ואני מצטערת אם זה לא נעים לך אבל אף פעם אמרת שיש לך בעיה עם זה, וזה עוזר לי לכתוב לך את זה.

הוא התקרב אליי ונגע לי בתחת, הוא לחש לי באוזן "בוקר טוב  מתוקה, רוצה שנהפוך אותו לבוקר מצוין?" היה ברור לי שלא באמת אכפת לו מה תהיה התשובה שלי, הספקתי ללבוש רק תחתונים חזייה וחולצה לפני שרואי קרע הכל ממני. חבל, אהבתי את החולצה ההיא. רואי השכיב אותי על המיטה, והתחלתי להיאבק אך מהר מאוד הבנתי שאין לי ברירה, כמו בכל פעם. רואי לבש רק בוקסר ויכולתי לראות שהוא מאוד מתלהב ממה שעומד לקרות, שאלתי אותו בלחישה מהוססת "שמת קונדום?" 

עיניו נורו אליי, יכולתי ממש לראות את הגלגלים במוח שלו מסתובבים. "איך אדע שלא תנסי לברוח בזמן שאלך להביא קונדום?"

הוא לא חיכה לתשובה, הוא קשר אותי למיטה עם אזיקים שהיו לו מתחת לכרית, התחלתי לפחד, אני ערומה וקשורה למיטה בעוד רואי נכנס לשירותים לשים קונדום. 

יומני, מה שקרה לאחר מכן היה לצערי הרב הסקס הכי טוב שהיה לי בחיי, למה זה חייב היה להיות רואי.    הוא יצא מהשירותים ערום לחלוטין, וניגש באיטיות אליי, הוא שאל אותי "נהנת?"

לא עניתי, הוא הרים את רגליי ושאל שוב, הפעם כשעיניו פגשו בשלי ראיתי כעס, "נהנת??". לא עניתי,  אני חושבת שזאת הייתה טעות, הוא סטר לי בתחת, אני לא יודעת למה אבל נהנתי מזה .

הוא המשיך להרביץ לי. הוא משך בשערי וצעק עליי, שאל אם זה כייף, אם זה טוב לי, הוא גרם לי למצוץ לו, אני אף פעם לא מצצתי למישהו, זאת הייתה הפעם הראשונה, כמעט הקאתי. אבל זה עשה אותי חרמנית אפילו  יותרואז,יומני, נמאס לי, הוא רק שיחק משחקים ורציתי כבר לעוף משם , הוא חירמן אותי ורציתי כבר שהוא ייכנס אליי, עם כמה שאני שונאת רואי, יש לו זין עצום. צעקתי לו בחזרה "קדימה כבר יא פחדן! תפסיק לשחק ותיכנס אליי כבר! "

הוא הסתכל עליי, הפך אותי על בטני, ונכנס לי לתחת, חזק. 

אני לא אוהבת את רואי, בכלל לא,אפילו שונאת אותו, אבל כשהוא בתחת שלי, אני יכולה לשכוח את כל מה שהוא עשה לי. רואי דפק אותי כנגד מיטתו, הוא סטר ללחיי ומעך את שדיי, הזין העצום שלו היה כל כך עמוק בתוכי שהוא כמעט יצא לי מהגרון. אני חושבת שללא היה רואי גר בקומה 34, היו באים השכנים להתלונן על הרעש, אבל לא יכולתי שלא לצעוק את גרוני. רואי המשיך והמשיך, הוא לא הפסיק, והוא דפק לי את התחת כלכך חזק שאני לא יודעת אם אוכל לשבת לכמה שבועות הקרובים.בשלב מסוים הוא מצא את הנקודה והתחיל לצחוק כנפלטה מפי גניחה קטנה ומשמעותית, הוא המשיך באותה הנקודה וכבר לא יכולתי לעמוד בזה. צעקתי, וגנחתי ומה לא, כשהוא סיים הוא נכנס להתקלח, ואני ארזתי את דבריי ורצתי הבייתה,

אני לא יכולה להמשיך לעשות את זה, למרות שיש לו זין מדהים, זה שובר אותי מבפנים, אבל הוא זה שנותן לי את הכדורים הארורים האלה.

אני חייבת להבין איך אני יוצאך מהסיטואציה הזאת.

להתראות,                                                                                                                                                                                     ג'יילין.


*מקווה שנהנתם! פרק הבא יהיה מעניין מאוד!*



Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: May 25, 2018 ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

יומני היקרDove le storie prendono vita. Scoprilo ora