BAB 8 - 18++ Ⓜ⚠

5K 92 85
                                    

WARNING !

⚠ 18+ ONLY ⚠
⚠ HARDCORE ⚠
⚠ THREESOME ⚠
⚠ RAPE ⚠
YAOI
VIALIJET

KALAU RASA TAK SANGGUP BACA , SKIP TERUS ! SEGALA KESULITAN TANGGUNGJAWAB SENDIRI !



Viktor mula mencium bibir ali buat kali kedua dengan rakus dan menjilat bibir itu agar ali membuka bibirnya itu. Malangnya ali tak mahu membuka bibirnya malah mengetap rapat² bibirnya.

Viktor tak marah sebaliknya mendengus kasar sahaja tetapi tangannya menekan dick comel ali dengan kuat sehingga menyebabkan ali terpaksa membuka mulutnya. Tanpa buang masa , viktor terus menyerang bibir itu dengan melumatkan bibirnya dengan bibirnya , dia bermain disetiap rongga² dalam bahagian mulut itu. Viktor sangat menikmati rasa bibir yang lembut dan seksi. Ali terpaksa mendesah saat viktor memicit dicknya dengan kuat.

"ummppphh ahhh arghhhh emmhhhh" Ali menggeleng²kan kepalanya tanda dia sudah kehabisan oksigennya. Viktor sangat suka dengan cara ali membalas perciumannya menyebabkan dia mencium bibir ali sebanyak dua kali itupun masih belum puas lagi.

Tangan Viktor perlahan² meraba dada ali yang berombak itu , tiba-tiba...

'TOK !! TOK !! TOK !!' pintu bilik itu diketuk dari luar oleh seseorang.

"boss , saya dah bawakan dia boss. kat mana saya nak letak dia ni boss ?"

Ali yang sedari tadi takut lagi bertambah takut kerana Viktor mengajak orang itu masuk ke dalam bilik itu. dengan keadaannya yang terbaring dan diikat , dia tak mampu berbuat apa-apa selain menebalkan mukanya itu dan berharap agar viktor tak mengajaknya 'bermain' sekali.

"wauu boss, macam best je game boss ni." kata lelaki bertopeng itu. Tapi ali macam pernah dengar suara ni tapi dia tak ingat di mana.

"memang best pon. oh ye , budak tu kau letak kat kerusi tu dan ikat dia ketat² jangan sampai dia terlepas bila dia terjaga nanti. lagi satu , kau nak join ke game aku ni ? rasa tak best pulak main sorang² 😈" Viktor berkata begitu sambik smirk dan pandang ke arah ali yang dah mula cuak.

Orang yang memakai topeng dimuka nya itu menyebabkan ali susah untuk mengecam suara familiar itu. dia hanya melihat sahaja orang yang pengsan itu diletakkan di kerusi , dia sangat terkejut saat melihat muka orang yang pengsan itu adalah ....

"RU..RUDYY ?!" ali hampir meninggikan suaranya saat menyebut nama rudy. Viktor yang geram dengan tindakan ali , terus menyumbatkan kain di dalam mulutnya supaya dia tidak bising yang akan menyebabkan rudy terjaga. Viktor ingin 'bermain' dengan tubuh ali sehingga puas.

Lelaki yang memakai topeng itu perlahan² membuka topeng mukanya menyebabkan ali membuntang matanya terkejut sekali lagi kerana orang itu adalah Jet ! mata ali sudah dipenuhi dengan air mata kerana menahan tangisannya.

[C] Psiko Ejen Ali VersionWhere stories live. Discover now