I N T R O &. R U L E S

962 90 13
                                    

Design Artist: A N E E S A H L A N

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Design Artist:
A N E E S A H L A N

Hai kepada awak-awak semua yang sudi singgah 😍. Seperti yang awak-awak semua tengok pada tajuk, ya saya @ Cik Nis akan membuka satu artwork yang official iaitu:

🔥 DE BEAUTY GRAPHIC🔥

Dimana awak-awak semua boleh request poster dan lain-lain dekat sini. Sebenarnya Cik Nis buat graphic ni untuk mengisi masa lapang disamping mencari idea untuk karya-karya Cik Nis yang lain.

Dah lama dah artwork ni wujud cuma masa tu belum official means sekadar ambil request daripada kenalan rapat dan kawan-kawan je.

So, awak-awak semua pun mesti tak suka nak baca cerita yang panjang-panjang ni kan. Marilah kita start.

Sebelum tu, jom follow ig Cik Nis so korng boleh tahu update pasal graphic ni okay 😍

Sebelum tu, jom follow ig Cik Nis so korng boleh tahu update pasal graphic ni okay 😍

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



🌸R U L E S🌸

Untuk melatih diri menjadi seorang yang berdisiplin, wajarlah Cik Nis untuk membuat beberapa peraturan😆. Jangan risau peraturan yang biasa saja dan tidak menyusahkan awak-awak semua 😁sebab Cik Nis ni tak suka susahkan orang yang Cik Nis sayang😋. Eh eh😄 ?! Kantoi pula😂.

Jadi peraturannya adalah:

1) Sila follow Cik Nis terlebih dahulu.

Jangan risau, Cik Nis akan followback. Rasionalnya adalah supaya senang nanti Cik Nis nak post announcement.

2) Tambahkan buku ni dalam "reading list" awak-awak semua.

Rasionalnya adalah supaya memudahkan awak-awak semua jika Cik Nis ada update sesuatu yang baru.

3) Limit request seorang 2 buku sahaja pada satu masa.

Maksudnya, pada masa akan datang awak-awak boleh request lagi. Janganlah sekali request minta 5 cover. Matilah Cik Nis macam ni 😢.

4) Rajinkanlah tangan tu tekan butang vote. (SEMUA PART DALAM BOOK INI)

5) Awak-awak yang nak request TIDAK boleh meminta Cik Nis gunakan gambar apa yang awak-awak nak. Cik Nis akan cari sendiri mengikut kesusaian tajuk dan genre.

6) Sila gunakan cover yang Cik Nis buat sekurang-kurangnya untuk SEMINGGU. Jangan lupa tag Cik Nis ya. Mana tahu cerita awak-awak semua menarik untuk Cik Nis baca 🤓.

SO NOW ,

THIS IS THE TIME !

WHEN THE TIME ARRIVE ,

HERE WE ARE

🌸O P E N N O W🌸

Random tags: misz_shaiz bbyjunnie ftinadhirahhhWaQiszfx atiendiba PenulisMisteri__ stayskye NAY_CADBURY QYY-RA cikhoters Anggun_Inaara babbysyaa nalynleen umihsmida mawar_mere amirahyusri14 sweetflakess qirdina_chipmunk NurA25_ senahhsenohh thesyafiqa- taesticx-

De Beauty Graphic Where stories live. Discover now