chapter 11

4.1K 201 8
                                    

ANDY SIXX P.O.V

Why is she here ? Betul kaitu dia ?

Itu perempuan yang menyerupai Audilya menari dengan lincah di dance floor bersama kawan2 dia . Macam gula kena tabur jadi banyak la semut datang mau pigang . Mereka dikelilingi lelaki2 gatal yang cuba mau berpeluk pelukan sama mereka . Hati saya rasa sakit tiba2 . Terbayang kejadian 4 tahun lepas di MK CLUB . Saya perhatikan ja diurang kena pigang2 sama tu lelaki 4 orang . Hati saya mau halang tapi saya belum pasti itu Audilya .

Sepanjang malam mata saya nda lari dari tu perempuan . Kuat hati saya mau ke dance floor tapi saya tahan2 ja . Si bella pula makin panas tu aksi dia berjoget . Gesel2 lagi pantat dia dengan saya . Kalau saya geram2 mimang saya tendang ja biar cium tu lantai .

Pukul 2.30 am saya nampak diurang suda mula mau keluar . Saya ikut sampai keluar . Saya nampak kawan2 dia semua ikut tu lelaki . Perempuan yang menyerupai Audilya ni masih berdiri terhuyung hayang di depan zouk . 50/50 hati saya mau pigi tegur .

Perlahan saya jalan dan berdiri di depan dia . Gadis yang di hadapan saya ne betul2 mirip Audilya . Cuma permakaian dan rambut dia berbeza . Saya berdehem di depan dia . Dia angkat muka tingu saya dengan mata stim2 lagi . Mabuk kaini ? Tiba2 terus dia peluk saya . Terkejut saya . Si Red pandang saya dari jauh . Saya buat signal suruh dia datang ke tempat saya . Tu perempuan lepas peluk saya terus macam terlelap di bahu saya . Kitai !! Begini kah gadis zaman sekarang senang2 kau pigi peluk laki dan tidur ?

"Siapa ne dy ? Kau tangkap ikan ka datang sini ? " - red

"Tolong dulu ba pegang dia .. kasi lepas ne tangan dia dari saya .. " - me

Bila si Red angkat tu perempuan dan dudukkan dia di bangku luar , terkejut dia tingu tu muka perempuan .

"Ishhhhh... dy .. bukan si lya kaitu ? Kenapa bida betul ? "Red bilang. Selamba badak betul dia bilang bida. Banding muka dia sama sumandak depan saya, dia lagi jauh bida muka.

"Bida pun ko terus dapat kenal kan ? "- me

Kami cuba bangunkan dia tapi dia betul2 macam pingsan . Sampai hati juga tu kawan dia kasi tinggal dia disini begini . Kami buka beg dia cari ic dia . Saya berdoa2 harap bukan Audilya . Bukan nda mau jumpa tapi Audilya yang saya kenal buka sebegini liar .

Tapi nampaknya sangkaan saya mimang salah . Di ic dia tertera nama AUDILYA CARMELA ANDREW . Apa suda jadi sama kau ne lya ? Kenapa kau buli sampai ke sini ? Dan kenapa kau jadi begini ? Banyak persoalan dalam otak saya tapi nampak nya dia belum dapat menjawab . 4 tahun saya mencari dia tapi bila jumpa , dia bukan lagi seperti yang dulu .

"Wow... looks like u found her already bro .. so .. what now ? " - red

"Looks like she's coming home with me .. " saya bilang sambil senyum . Si red senyum penuh makna . Cehhh ... ko ingat saya macam kau kah pantang nampak perempuan . Saya angkat si Audilya dan bawa ke kereta . Si Red buka pintu kereta untuk saya . Baru ja saya letakkan Audilya ke dalam kereta si bella pula datang menyendeng .

"Andy dear.. can u send me home ? Plsss... " dia peluk2 tangan saya .

"Call uber la .. saya ada company sekarang .. " saya bilang sambil saya tulak dia ke tepi . Tapi ni perempuan oh betul2 dia degil . Dia pigi tingu lagi siapa duduk di tempat duduk penumpang . Terbeliak mata dia nampak ada orang saya bawa pulang .

"U tak mau hantar saya sebab of this bitch ? Are u fucking with her ? " -bella

"None of your business bella!! And don't u dare call her a bitch!"- me

Saya terus masuk kereta dan jalan tinggalkan bella di sana . Pandai kau datang pandai la kau pulang sendiri . Ingat saya kisah kah ? Phuuiikk ...

Saya berfikir2 mana mau bawa si Audilya ne ? Mau bawa pulang takut daddy tau . Last2 saya bawa ja dia check in ke hotel . Masa check in banyak tu mata staff tingu saya angkat si audilya . Lantak la .. kalau kenak tangkap kahwin ja la.. senang kan ? Hahahahahah... bukan orang lain pun ..

DEVIL BESIDE ME (COMPLETE)Where stories live. Discover now