20: fight!

168 7 0
                                    

______________________________________

Before...

"Terima kasih sudah hadir dalam hidup aku, dan terima kasih untuk ciuman ini walaupun ini adalah untuk kali terakhir... Terima kasih..." tangis Suho pecah. ChanYeol mengesat air matanya perlahan dan mencium bibir Suho sekilas.

"Now..  lupakan Aku" ujar Chanyeol dingin dan bangun meninggalkan Suho bersama ahli EXO yang lain dan menarik tangan Sehun Yang jelas di matanya dengan tatapan terluka.

Kisah cinta yang diidamkan oleh Suho bukanlah indah seperti yang berada di dalam kisah dongeng, cinta bertepuk sebelah tangan. Sakit bukan? Itulah Yang dirasakanya. Tapi dia berharap yang dia akan bahagia dengan lelaki di hadapannya kini. Wu Yi Fan, dia yakin tentang itu.
______________________________________

...

...

...

...

...

Para pelajar di Tokyo Highschool mempunyai pelbagai ragam. Ada yang sibuk mengulang kaji pelajaran, ada yang berbual sesama sendiri, tidak lupa juga ada yang tertidur. Ini semua terima kasih kepada pengetua sekolah itu mengadakan mesyuarat guru-guru tergempar.

Semua sibuk belajar melainkan si Princess, Oh Sehun yang hanya duduk di tepi tingkap dan mengeluh sendirian. Chen, Suho, D.O, Baekhyun dan Xiumin datang dan berdiri bersebelahan Sehun. Suho menepuk bahu Sehun sekilas.

"There a baby missing his daddy" usik Chen. Sehun hanya memberi tatapan membunuh ke arah Chen.

"Say that to person always sleep with me for a whole week" ujar Sehun dingin, Chen sudah tersalah tingkah, manakala ahli yang lain sudah tertawa kencang.

"yak!! Kau!! Haish..." Marah Chen. Tiba-tiba kedengaran suara bising diluar kelas. Pengawal peribadi mereka Yang berdiri di luar kelas jatuh satu persatu.

Srakkk!!

"Which one of you is Oh SeHun?!" Jerit lelaki Yang berdiri di hadapan mereka dengan pistol di tanganya. Semua para pelajar Yang berada di dalam kelas sudah menunduk, meringkuk ketakutan.

"I'm asking you! Where is Oh SeHun?!" Soal lelaki itu lagi. Seorang pelajar lelaki bangun.

"Take it easy RapMon! Dia Ada dengan aku" lelaki itu berjalan ke arah Sehun, dan menariknya keluar dari kumpulan.

"Yak! Kim Taehyung!" Jerit Xiumin.

"What? I'm just doing my job" ujarnya senang. RapMonster datang ke arah Sehun yang berada di dalam gengaman tangan Taehyung atau lebih dikenali sebagai V.

"So... You are Oh SeHun, kesayangan Park Chanyeol? You're sweet babe" RapMonster memegang dagu Sehun.

"Tangan Kotor kau tak layak untuk pegang Sehun!" Jerit Baekhyun dan berlari lalu menendang perut Rapmon kuat.

"Shit! Yak!!" Tubuh Baekhyun ditolak hingga dia terjatuh dan kepalanya terhantuk pada bucu meja.

"BAEK!!"

Tangan Sehun direntap kuat dan ditarik menuju keluar namun ditahan oleh Suho.

"Kau tak boleh bawa dia!" Jerit Suho lantang.

Rapmon mengisyaratkan kepada Jin untuk turut membawa Suho bersama mereka. Xiumin dan  D.O masih lagi terdiam, terkaku di tempat mereka berdiri, segalanya berlaku terlalu pantas untuk mereka.

What's wrong with ChanYeol?!  [COMPLETE]Where stories live. Discover now