פרק שלושים ◇ תהיות

378 40 32
                                    

היי, רק תבדקו שקראתם את כל הפרק הקודם, כי הוספתי קטע בסוף :)
--

עשרות שאלות התרוצצו בג'וליאט, מתחננות למצוא את הדרך אל מחוץ לשפתיה, אך היא הכריחה אותן לחכות.

   היא חשה בזרועו של גייב מתחת לראשה. גופו החם שכב לצדה, ידו השניה מכסה את פניו. נשימותיו היו סדירות, וג'וליאט תהתה האם נרדם.

   סיפורו רק גרם לה להיות מבולבלת יותר משהיתה, אך היא שמרה על שתיקה. גייב נראה נסער מאוד, והיא לא רצתה להוסיף לכך.

   היא מיששה את שמלתה המפוארת, המנופחת. לא היה נוח לשכב איתה. חוץ מכך שפתח המחשוף גירד בעורפה, והמחוך לחץ על מותניה. היא רצתה לישון, אך לא חשבה שהשמלה תרשה לה.

   "תורידי אותה," קולו של גייב נשמע והקפיץ אותה מעט. אז הוא לא ישן, מסתבר.

   ג'וליאט התיישבה והביטה בו. גייב הסיר את ידו מפניו והבחין במבטה ובפניה האדומות. לחייו הורידו. "הבאתי לך שמלה רגילה," מיהר לתקן את הרושם שנוצר. "חשבתי שיהיה לך נוח יותר."

   ג'וליאט הנהנה בהקלה. חמימות עטפה את לבה; גייב היה מתוק.

   הוא הכניס את ידו לאחד מהכיסים הרבים בחגורה שלו, ושלף משם גוש בד בצבע בורדו. איך הוא הצליח להכניס אותה לשם?

   ג'וליאט לקחה ממנו את השמלה ופרשה אותה מולה. פיה התעקם מעט כשזיהתה אותה. לפני כמה שנים היא חיבבה אותה מאוד, אך מיעטה ללבוש אותה בגלל הצבע הבוהק. היא היתה פשוטה, בעלת שרוולים עד מעל המרפק ומחשוף מעוגל שכמעט ונצמד לגרונה. בנוסף היא היתה קצרה מדי בשבילה, כיוון שהסתיימה מעל הברכיים.

   כעת היתה קטנה עליה, אך ג'וליאט לא העלתה בדעתה לזרוק אותה. ליאן השאילה אותה מידי פעם, אף שהיתה גדולה מדי בשבילה.

   "היא בסדר?" גייב שאל בהיסוס למראה פניה.

   "יותר טובה מזאת," ג'וליאט הצביעה בגועל על שמלת התחרות. "זה בטוח."

   המבטים שלהם נפגשו ועברו כמה שניות עד שפניו של גייב האדימו כשהבין. "הו- אה..." הוא הפנה אליה את גבו והסתיר את פניו בידיו. "מצטער."

   ג'וליאט לא ענתה. היא פשטה במהירות את השמלה המפוארת, קצת בקושי, בעודה מביטה בחרדה, פעם לדלת מחשש שתיפתח ופעם למיטה, עליה שכב גייב. הקלה פשטה בה כשהלחץ על גופה הוסר, אך מיד התאכזבה כשגילתה שהשמלה שגייב הביא לה לוחצת באותה המידה, רק בכל הגוף. בעיקר בחזה.

   היא בעטה הצידה את שמלת התחרות וניסתה לבחון את עצמה ללא מראה. הפתח לחץ בצווארה, והשרוולים היו צמודים מדי, כמו גם החלק העליון שהבליט את שדיה, לצערה. השמלה נמתחה כל כך באזור האגן עד שהפכה מעט שקופה. היא הסתיימה לא הרבה מתחת לזה, שוב, לצערה הרב של ג'וליאט.

ג'וליאטWhere stories live. Discover now